Pokauslauseet

  • 261 555
  • 810

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Oikea valinta

Ohmi kirjoitti:

Niin, en malta olla huomauttamatta, että ko. elokuvan jamppa näytti valitsevan kuten minäkin, eli oikein.

On oikein, että tuollaiset inhat lääppijä-blondit jäävät ilman! Sitä paitsi se rillipääbrunetti oli paljon söötimpi muutenkin.

Täältä tähän
 

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
Tutun kaveri väläytti charmiaan hieman isommalle tytölle tanssilattian tuntumassa: "Mites tyttö on tänne päässyt kun ei täällä oo pariovia missään? "

Sama kaveri käsittääkseni eri naiselle: "Yllättävän vähän sä hikoilet noinkin lihavaksi naiseksi".
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Eräs jenkkikaverini käytti seuraavaa:

"There´s a party in my pants and You´re invited"!
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ei nyt varsinaista iskurepliikkiä mutta kuitenkin:
Oltiin siinä kamujen kanssa iltaa viettämässä, kunnes yhtäkkiä eräs kaamea sotanorsu nappasi vyöstäni kiinni, ja alkoi lähennellä. Oli täti meinaan sen verran pahanhajuinen ja alkomahoolia nauttinut, että olisin voinut yhtä hyvin kirjoittaa tämän tilityksen "hengelnlähtö lähellä" ketjuun. Muori oli siinä about 40-50v ja elopaino siinä about 100kg. Olisi varmasti läiminyt turpaan jos olisin verbaalisesti kieltäytynyt. Tällä kertaa näin kuitenkin paremmaksi ideaksi vain juosta kyseisestä paikasta pihalle.

Toinen hauska tempaus sattui kaverilleni, joka kohteliaasti kieltäytyi aikaslailla samanlaisen hupakon tanssikutsusta. Tällä kertaa kaveri ei päässyt karkuun, vaan täti rupesi repimään ja riuhtomaan tukasta... Oli siinä sitten kyseisen naisen mieskin jo tullut paikalle.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
peno kirjoitti:
Toinen hauska tempaus sattui kaverilleni, joka kohteliaasti kieltäytyi aikaslailla samanlaisen hupakon tanssikutsusta. Tällä kertaa kaveri ei päässyt karkuun, vaan täti rupesi repimään ja riuhtomaan tukasta... Oli siinä sitten kyseisen naisen mieskin jo tullut paikalle.

Tästä tulvahti mieleeni muisto, jonka jakaminen Jatkoajassa saattaa olla jo ns. avautumista, mutta menköön nyt kuitenkin.

Nuorempana, siis jokunen vuosi sitten olin Tukholmaan suuntaavan paatin diskossa naukkaamassa viskiä, kun pöytään istahti itseäni noin kymmenisen vuotta vanhempi naisihminen, katsoi minua arvioivasti ja sanoi: "Sä olet vähän erilainen kuin nää muut". (Kaipa olin, koska ylläni ei ollut tuulipuvun takkia tai savukeyhtiön mainoscollegepaitaa, vaan asiallinen pikkutakki.) Naisihminen vaati minua tanssimaan, mistä yritin kohteliaasti kieltäytyä, mutta koska tuo niin kovin jankkasi, annoin periksi ja heiluin kanssaan yhden purkkajytäbiisin luullen, että näin tuosta ihmisestä pääsee parhaiten eroon. Väärä oli tämä luulo! Seuraavan kappaleen alkaessa naisihminen kävi iholle, kertoi työskentelevänsä eräässä suuressa suomalaisyhtiössä ja voivansa hankkia minulle sieltä töitä, jos vain lähden hänen kanssaan pistäytymään hytissään.

Yleensä herrasmies ei kieltäydy silloin, kun nainen on pulassa, mutta tässä tapauksessa tarpeemme eivät kohdanneet. Onnistuin kohteliain sanakääntein ja enkelin kärsivällisyyttä osoittaen saattamaan naisihmisen tietoisuuteen, että en tarvitse töitä, en tarvitse (juuri hänen kanssaan) hyttikäyntiä enkä oikeastaan tarvitse seuraavaa tanssiakaan. Naisihminen tuntui ymmärtäneen yskän ja katosi jonnekin, varmaan seuraavaan pöytään seuraavan "uhrin" luokse.

Yöllä, muutamaa tuntia myöhemmin istuskelin laivan kansipaikoilla, kun samainen naisihminen käveli ohitse, huomasi minut, kääntyi ja istui viereeni ehdotellen edelleen käyntiä hytissään. Ennätin sanoi vain "Kiitos ei", kun samassa hänen kätensä sivalsi kuin amfetamiinia niellyt kobra iloisen litsarin poskipäähäni. Tismalleen samalla hetkellä ohitse kulkenut laivan henkilökunnan edustaja pysähtyi ja sanoi: "Ottakaas rakastavaiset nyt iisisti". Selitä siinä nyt sitten, että kyseinen naisihminen ei ole lämpimien ja jakamattomien tunteideni kohde laisinkaan, vaan miehenkipeä sihteerikkö. En siis selittänyt, vaan nousin ja lähdin toiseen päähän laivaa miettien, että torjuttu nainen, se on pedoista pahin.
 

scholl

Jäsen
Maple Leaf kirjoitti:
Tästä tulvahti mieleeni muisto, jonka jakaminen Jatkoajassa saattaa olla jo ns. avautumista, mutta menköön nyt kuitenkin.

Nuorempana, siis jokunen vuosi sitten olin Tukholmaan suuntaavan paatin diskossa naukkaamassa viskiä, kun pöytään istahti itseäni noin kymmenisen vuotta vanhempi naisihminen, katsoi minua arvioivasti ja sanoi: "Sä olet vähän erilainen kuin nää muut". (Kaipa olin, koska ylläni ei ollut tuulipuvun takkia tai savukeyhtiön mainoscollegepaitaa, vaan asiallinen pikkutakki.) Naisihminen vaati minua tanssimaan, mistä yritin kohteliaasti kieltäytyä, mutta koska tuo niin kovin jankkasi, annoin periksi ja heiluin kanssaan yhden purkkajytäbiisin luullen, että näin tuosta ihmisestä pääsee parhaiten eroon. Väärä oli tämä luulo! Seuraavan kappaleen alkaessa naisihminen kävi iholle, kertoi työskentelevänsä eräässä suuressa suomalaisyhtiössä ja voivansa hankkia minulle sieltä töitä, jos vain lähden hänen kanssaan pistäytymään hytissään.

Yleensä herrasmies ei kieltäydy silloin, kun nainen on pulassa, mutta tässä tapauksessa tarpeemme eivät kohdanneet. Onnistuin kohteliain sanakääntein ja enkelin kärsivällisyyttä osoittaen saattamaan naisihmisen tietoisuuteen, että en tarvitse töitä, en tarvitse (juuri hänen kanssaan) hyttikäyntiä enkä oikeastaan tarvitse seuraavaa tanssiakaan. Naisihminen tuntui ymmärtäneen yskän ja katosi jonnekin, varmaan seuraavaan pöytään seuraavan "uhrin" luokse.

Yöllä, muutamaa tuntia myöhemmin istuskelin laivan kansipaikoilla, kun samainen naisihminen käveli ohitse, huomasi minut, kääntyi ja istui viereeni ehdotellen edelleen käyntiä hytissään. Ennätin sanoi vain "Kiitos ei", kun samassa hänen kätensä sivalsi kuin amfetamiinia niellyt kobra iloisen litsarin poskipäähäni. Tismalleen samalla hetkellä ohitse kulkenut laivan henkilökunnan edustaja pysähtyi ja sanoi: "Ottakaas rakastavaiset nyt iisisti". Selitä siinä nyt sitten, että kyseinen naisihminen ei ole lämpimien ja jakamattomien tunteideni kohde laisinkaan, vaan miehenkipeä sihteerikkö. En siis selittänyt, vaan nousin ja lähdin toiseen päähän laivaa miettien, että torjuttu nainen, se on pedoista pahin.

Itse olisin kyllä vaatinut, että se hullumuija laitetaan rautoihin. On tullut mietittyä nyt viime päivät sitä, että pitääkö olla aina viihteellä joku naispuolinen henkilö mukana estämässä kusipäänaisten kanssa kohtaamisten aiheuttama vitutus. Siis jos naista ei saa lyödä niin kai toiselle naiselle saa sanoa, että hakkaa toi nainen. Vittumaista se, että on vielä torstaina järkyttävä vitutus päällä sen vuoksi, että lauantaina oli turvallisuusjärjestelyt pettänyt ja jouduin kohtaamaan hulluja kommareita.
 

scholl

Jäsen
Alex kirjoitti:
No kerro nyt edes oliko se hyvännäköinen vai ei yms.? Eihän nyt moni mies tollasesta tilaisuudesta kieltäydy, jos muijassa on vähänkin tasoa. (hymiö perään)

Eli lämpeät "huoraamisesta"? Haluat olla ns. seksiobjekti vastoin tahtoasi?
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Alex kirjoitti:
No kerro nyt edes oliko se hyvännäköinen vai ei yms.? Eihän nyt moni mies tollasesta tilaisuudesta kieltäydy, jos muijassa on vähänkin tasoa. (hymiö perään)

Jos ulkonäköpisteiden akseli on nollasta (Mervi Tapola) sataan (Nelly Furtado), sijoittui tämä naisihminen jonnekin kohtaan 42 - ei siis erityisen vastenmielinen, mutta ei henkeäsalpaavakaan. Aika tyypillinen suomalainen jakkupuku-ja-käsilaukun-hihna-ristissä-rintakehän-yli -sihteeri, jossa ei vain ollut mitään sellaista persoonallista piirrettä, joka olisi kiinnostanut, saatika sytyttänyt.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Sotaronsuista vielä.

Vähän aikaa sitten juhlistin synkkäreitäni baarikierroksella ja minuun kohdistettiin puolestaan vastaansanomaton ja nasakka aloitusrepliikki.

Menin kaverini kanssa paikalliseen "kansanravintolaan" ja huomasin suhtäydessä juottolassa vapaat paikat parin vanhemman leidin pöydässä.
(Kategoria: Mervi tapolasta ALASPÄIN jokunen pykälä)

Isuutuessani ja sanottuani "hyvää iltaa" tipahti veretseisahduttava lausahdus n. 50-v ja 100kg naisimmeisen suusta:

"Noinko kovasti tekkee pillua mieli?"

Paikka alkoi vaihtua nopeaan tahtiin.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Tapahtumapaikkana Sokeri Tampereella. Takana kova laivareissu jonka tuomaa humalaa oli jatkettu koko päivä. Kello jälkeen puoli neljän koska valomerkki oli jo tullut.

Istuin kahden kaverin kanssa sohvalla kun eteen tulee kaksi tyttöä joista toisella on päällä paita jossa on kitaran kuva. Kitara meni ikään kuin viistosti neitosen etuosan yli. Toinen tyttö meni edellisen taakse, ja sanoi: "Kattokaa". Takana oleva neiti alkoi siinä sitten "soitella" edellä olevan paidassa olevaa kitaraa ja meikäpojat ei tienneet mitenkä päin olisi pitänyt olla. Kunnes sitten: "Voitko kokeilla myös niitä KESKIKIELIÄ ? Että ovatko vireessä ?" (Keskikielet tässä tilanteessa sijaitsivat viehkeän tytön kaulan ja navan välissä, if you know what I mean ?) No, eihän siitä tullut muuta kuin helvetillinen naurunremakka sekä kavereiden että myöskin jenniverien suusta.

Välillä olisi hyvä pitää turpa kiinni.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Grome kirjoitti:
Jos kukaan ei ole vielä maininnut: Uskot sä rakkauteen ensi silmäyksellä, vai tuuks mä kohta uudelleen?"

Arvelet naisen innostuvan miehestä joka ejakuloi tiheään? Ookko ny ihan varma...
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perinteinen, jopa urbaani legendamainen, tilanne sattui eräälle kaverilleni. Baarissa joku tuntematon muija tulee sanomaan "kiinnostaisko sua panna mua?" Kaveri katsoi tyttöä pitkään mitaten katseellaan vartaloa. Hetken kuluttua kaveri totesi vain kylmän rauhallisesti: "Ei mua kyllä kiinnosta". Kuinkahan moni tässäkin tilanteessa olisi kyennyt vastaamaan samalla tavalla? Voin vakuuttaa, että itse tuskin olisin pystynyt.
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
VARMASTI VANHA

Tää on varmaan vanha mutta tipahdin.

Tyttö tuli baaritiskillä viereen:

"Tarjoatko juotavaa? Tää mun kuukautisside on niin imukykyinen että suuta kuivaa koko ajan"
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
sopuli kirjoitti:
Siis mitee? Tarjoa juotavaa, mutta piparia ei tänään irtoa?

Älä, akathan käy päivä päivältä röyhkeämmiksi?!

Raumalainen aiheeseen liittyvä sanonta menee jotta: an pann, ni mä keitä kaffet.
 

Myle#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manitoba Moose, Pökö ja Lellu
Kerran toimi: - Hei sinä kiimainen siinä, ostatko mulle kaljan ku oon köyhä opiskelija. Pitää olla mahdollisimman päissään ja röyhkeä niin saattaa vituraa irrota. En tosin ole aikoihin enää baareissa käynyt, koska olen huomannut runkun lähes yhtä hyväksi kuin nainti.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Ruutuässä kirjoitti:
Perinteinen, jopa urbaani legendamainen, tilanne sattui eräälle kaverilleni. Baarissa joku tuntematon muija tulee sanomaan "kiinnostaisko sua panna mua?" Kaveri katsoi tyttöä pitkään mitaten katseellaan vartaloa. Hetken kuluttua kaveri totesi vain kylmän rauhallisesti: "Ei mua kyllä kiinnosta". Kuinkahan moni tässäkin tilanteessa olisi kyennyt vastaamaan samalla tavalla? Voin vakuuttaa, että itse tuskin olisin pystynyt.

Höh, ei ole vaikeata kieltäytyä. Varsinkin jos nainen on suht paljon ottanut. Ja vaikka itsekin on ottanut vähän pohjia niin ei kyllä nappaa. Se on sitten eri asia, josko naisella on näköä ja kokoa ja sitten kysyy vastaavaa selvinpäin. Kännisenä kauniskin nainen laskeutuu aika alas, minun arvoasteikollani -pannakko, vai eikö panna, jossa -panna on korkealla ja -ei panna taas alhaalla...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
"Sä oot ihan suuhunpantavan näkönen", en kyllä kokeilis ensimmäisenä..
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
sopuli kirjoitti:
Siis mitee? Tarjoa juotavaa, mutta piparia ei tänään irtoa?

Näppärä nainen hoitelee miehen monella tavalla..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös