Chintiki kirjoitti:Eräs loistava jäänmurtaja kuulostaa jotenkin tältä:
(Menet tytön luo ja kysyt)
-Hei, haluatko hyvää seksiä?
(Yleisin vastaus on tietenkin)
- No en!
- No siinä tapauksessa, tuu mun mukaan!
McCracken kirjoitti:Isot pojat ovat kertoneet, että naisporukan ollessa kyseessä pääasiallista huomiota ei kannata kohdistaa siihen kaikkein kauneimpaan yksilöön.
JustinCase kirjoitti:Isot pojat? Tässä kohtaa tuntuu siltä, että huonot pokaajat. Kyllähän se nyt niin on, että jos mä bongaan jostain naisporukasta sen kauneimman(omasta mielestäni) niin sitä tietysti yritän iskeä! Mieti nyt...Ajattelet ensin, että toi on tosi kaunis, mutta toi sen kaveri ei ole ihan niin kaunis, joten ehkä siltä vois heruttaa helpommin. Tietysti jos mieli tekee vaan toosaa, niin voihan sieltä baarista napata mukaansa vaikka tuhkakupin ja lykkiä sitä.
King kirjoitti:Niin, kauniit naiset tuppaavat tiedostamaan kauneutensa. Mieti nyt, menet siihen vokottelemaan tämän kauniin naisen ei niin kaunista kaveria, niin ei kovin kauaa mene kun tämä kauniimpi, kateellinen kapistus on kimpussasi. Tosin tämähän vaatii mieheltä itseltään sitten riittävän hyvän ulkomuodon ja aika hyvän pokerin.
JustinCase kirjoitti:No se kertookin sitten tarpeeksi sen kauniimman naisen ajatuksenjuoksusta...Varmaan loistokavereita he keskenään. Tai sitten vaan jotkut tykkää, kun tullaan viemään toisen "uusi tuttavuus."
JustinCase kirjoitti:No se kertookin sitten tarpeeksi sen kauniimman naisen ajatuksenjuoksusta...Varmaan loistokavereita he keskenään. Tai sitten vaan jotkut tykkää, kun tullaan viemään toisen "uusi tuttavuus."
McCracken kirjoitti:No toosa mielessähän kommentin kirjoitin, ei mitään pitkäaikaissuhdetta tai elämänkumppani-diipadaapaa.
Jos et ole sattunut huomaamaan, niin naisille lojaalius kaveria kohtaan on vähän eri asia kuin miehelle. Heiltä puuttuu usein sellainen Talvisota-meininki, ts. kaikesta kilpaillaan, myös miehistä ja heidän huomiostaan.
McCracken kirjoitti:Tää on ehkä jo tullutkin, mutta laitetaan vielä:
-Saanko luvan vai tanssitaanko ensin?
Isot pojat ovat kertoneet, että naisporukan ollessa kyseessä pääasiallista huomiota ei kannata kohdistaa siihen kaikkein kauneimpaan yksilöön. Sen sijaan hänen kaverinsa, jotka eivät todennäköisesti ole tottuneet huomionosoituksiin ko. henkilön seurassa, ovat positiivisesti yllättyneitä, mikä puolestaan parantaa iskijän mahdollisuuksia merkittävästi.
HN kirjoitti:"Soita minulle, Giacomo" ???
Ja tuon sutkautuksen jälkeen tyttöä pitää vääntää kait leikkisästi nännistä...?HN kirjoitti:"Soita minulle, Giacomo" ???
SergeiK kirjoitti:Ja tuon sutkautuksen jälkeen tyttöä pitää vääntää kait leikkisästi nännistä...?
Jahas, vai tällä linjalla...No, parisen viikkoa sitten eräs tapparalainen (kännissä) sanoi minulle Dublinin ovissa: "Sulla on hyvä perse".er_bai_wu kirjoitti:Eilen humalainen nainen minulle Hemingwayssa baaritiskillä: "Sulla on kauniit silmät. Ja komea tukka."
Niinhän minulla muuten onkin.