Pokauslauseet

  • 260 968
  • 810

keppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillä on vesisänky, mennäänkö tekee aaltoja?
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Chintiki kirjoitti:
Eräs loistava jäänmurtaja kuulostaa jotenkin tältä:

(Menet tytön luo ja kysyt)

-Hei, haluatko hyvää seksiä?

(Yleisin vastaus on tietenkin)

- No en!

- No siinä tapauksessa, tuu mun mukaan!

Ja jos vastaus on kyllä:

-No, ei sitten mitään.

Ja lähdetään pää painuksissa pois paikalta...

Ja yleensäkin noista pokauslauseista: olen kokeillut niistä kaikkia ja paria vähemmänkin tunnettua, yksikään ei toimi...

Että silleen...
 

McCracken

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koiraporin Marsut
Tää on ehkä jo tullutkin, mutta laitetaan vielä:

-Saanko luvan vai tanssitaanko ensin?

Isot pojat ovat kertoneet, että naisporukan ollessa kyseessä pääasiallista huomiota ei kannata kohdistaa siihen kaikkein kauneimpaan yksilöön. Sen sijaan hänen kaverinsa, jotka eivät todennäköisesti ole tottuneet huomionosoituksiin ko. henkilön seurassa, ovat positiivisesti yllättyneitä, mikä puolestaan parantaa iskijän mahdollisuuksia merkittävästi.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
McCracken kirjoitti:
Isot pojat ovat kertoneet, että naisporukan ollessa kyseessä pääasiallista huomiota ei kannata kohdistaa siihen kaikkein kauneimpaan yksilöön.

Isot pojat? Tässä kohtaa tuntuu siltä, että huonot pokaajat. Kyllähän se nyt niin on, että jos mä bongaan jostain naisporukasta sen kauneimman(omasta mielestäni) niin sitä tietysti yritän iskeä! Mieti nyt...Ajattelet ensin, että toi on tosi kaunis, mutta toi sen kaveri ei ole ihan niin kaunis, joten ehkä siltä vois heruttaa helpommin. Tietysti jos mieli tekee vaan toosaa, niin voihan sieltä baarista napata mukaansa vaikka tuhkakupin ja lykkiä sitä.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
JustinCase kirjoitti:
Isot pojat? Tässä kohtaa tuntuu siltä, että huonot pokaajat. Kyllähän se nyt niin on, että jos mä bongaan jostain naisporukasta sen kauneimman(omasta mielestäni) niin sitä tietysti yritän iskeä! Mieti nyt...Ajattelet ensin, että toi on tosi kaunis, mutta toi sen kaveri ei ole ihan niin kaunis, joten ehkä siltä vois heruttaa helpommin. Tietysti jos mieli tekee vaan toosaa, niin voihan sieltä baarista napata mukaansa vaikka tuhkakupin ja lykkiä sitä.

Niin, kauniit naiset tuppaavat tiedostamaan kauneutensa. Mieti nyt, menet siihen vokottelemaan tämän kauniin naisen ei niin kaunista kaveria, niin ei kovin kauaa mene kun tämä kauniimpi, kateellinen kapistus on kimpussasi. Tosin tämähän vaatii mieheltä itseltään sitten riittävän hyvän ulkomuodon ja aika hyvän pokerin.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
King kirjoitti:
Niin, kauniit naiset tuppaavat tiedostamaan kauneutensa. Mieti nyt, menet siihen vokottelemaan tämän kauniin naisen ei niin kaunista kaveria, niin ei kovin kauaa mene kun tämä kauniimpi, kateellinen kapistus on kimpussasi. Tosin tämähän vaatii mieheltä itseltään sitten riittävän hyvän ulkomuodon ja aika hyvän pokerin.

No se kertookin sitten tarpeeksi sen kauniimman naisen ajatuksenjuoksusta...Varmaan loistokavereita he keskenään. Tai sitten vaan jotkut tykkää, kun tullaan viemään toisen "uusi tuttavuus."
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
JustinCase kirjoitti:
No se kertookin sitten tarpeeksi sen kauniimman naisen ajatuksenjuoksusta...Varmaan loistokavereita he keskenään. Tai sitten vaan jotkut tykkää, kun tullaan viemään toisen "uusi tuttavuus."

Mitä väliä sillä ajatuksenjuoksulla jos miehellä on vain pillu mielessä? Vähän niinkuin NykäsMasalla.
 

McCracken

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koiraporin Marsut
No toosa mielessähän kommentin kirjoitin, ei mitään pitkäaikaissuhdetta tai elämänkumppani-diipadaapaa.

JustinCase kirjoitti:
No se kertookin sitten tarpeeksi sen kauniimman naisen ajatuksenjuoksusta...Varmaan loistokavereita he keskenään. Tai sitten vaan jotkut tykkää, kun tullaan viemään toisen "uusi tuttavuus."

Jos et ole sattunut huomaamaan, niin naisille lojaalius kaveria kohtaan on vähän eri asia kuin miehelle. Heiltä puuttuu usein sellainen Talvisota-meininki, ts. kaikesta kilpaillaan, myös miehistä ja heidän huomiostaan.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
McCracken kirjoitti:
No toosa mielessähän kommentin kirjoitin, ei mitään pitkäaikaissuhdetta tai elämänkumppani-diipadaapaa.

Jep, tolta kantilta ihan selkee homma.

Jos et ole sattunut huomaamaan, niin naisille lojaalius kaveria kohtaan on vähän eri asia kuin miehelle. Heiltä puuttuu usein sellainen Talvisota-meininki, ts. kaikesta kilpaillaan, myös miehistä ja heidän huomiostaan.

Oonhan mä ton huomannut. Itse olen tuollaisen tapauksen tuotos, eli seurustelen tuollaisen tapahtumanketjun naisen kanssa.

Mä kun silti ajattelin näitä asioita vähän syvällisemmin, kuten tapoihini kuuluu. Vaikka toosa onkin mielessä, niin jos se oli hyvä toosa, niin sitä olis kiva saada uudelleenkin. Ei sitä hirveän kauaa jaksa hölmöä vosua.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
McCracken kirjoitti:
Tää on ehkä jo tullutkin, mutta laitetaan vielä:

-Saanko luvan vai tanssitaanko ensin?

Isot pojat ovat kertoneet, että naisporukan ollessa kyseessä pääasiallista huomiota ei kannata kohdistaa siihen kaikkein kauneimpaan yksilöön. Sen sijaan hänen kaverinsa, jotka eivät todennäköisesti ole tottuneet huomionosoituksiin ko. henkilön seurassa, ovat positiivisesti yllättyneitä, mikä puolestaan parantaa iskijän mahdollisuuksia merkittävästi.

Mielestäni kunnon kilipukki iskee sen kenet haluaa.. Eli sen kauneimman yksilön. Tuo kaverin kautta lähestyminen on lähinnä säälittävää. Tietenkin tuo iskeminen voi myös riippua tuon pukin pärstäkertoimesta aika paljon. Jos kyseessä on "missi" niin tuskinpa mikään 40-vuotias pesupallo hirveästi flaksista nauttii, ellei tietenkin hänellä ole taskussaan musta American Express.
 

Tuamas

Jäsen
Tämä on jostakin kivikauden kieppeiltä:

-Sulla on kaikkea mitä nuoret miehet haluavat itselleen

- Eli mitä?

- Leveet hartiat ja viikset.

Ei toimi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuli mieleen, että tiedän jotain mitä moni muu ei varmastikaan tiedä, nimittäin Casanovan etunimen. Tätä ei ole testattu, kun kehittelin tämän vasta äsken:

- (tyttö vihaisesti) Luuletko olevasi joku ihmeen Casanova?

- (poika italiaksi) Call me Giacomo.

Jää murettu ja sitten voi keskustella vaikka jotain kultturellia Italiaan liittyen. Ei siis sopupeleistä.

Italiantakaa joku mainittu kohta, itse en osaa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
HN kirjoitti:
"Soita minulle, Giacomo" ???
Ja tuon sutkautuksen jälkeen tyttöä pitää vääntää kait leikkisästi nännistä...?
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

Ensinnäkin, pläräsimme tämän ketjun kesälomalla kaveriporukalla läpi nauttiessamme korjaussarjaa, ja tuli toedettua että lähes kaikki pokauslauseet on täällä huudeltu kolmeen neljään kertaa, suosituimmat varmaan tusinan verran.

Toisekseen, tulipa kokeiltua erästä tässä taannoin, tosin en itse ollut iskukannalla. Tiesin entuudestaan erään kimulin olevan kiinnostunut tuttavastani, ja myös toisella puolella oli samanlaisia tuntemuksia. Ikävä kyllä kupikin osapuoli oli aika saamattomia aloituksen tekemisen suhteen. Sattuipa niin, että sain molemmat samaan baariin ja samaan pöytään, ja laitettuani keskustelun vireille katsoin parhaaksi siirtyä takavasemmalle, ja antaa asioiden edetä omalla painollaan.

Palailin siinä hetkisen piästä, ikään kuin varmistamaan miten sujuu, ja mitä näenkään; kumpikin seisoo tuppisuuna tai höpöttelee jotain onnetonta säästä tai vastaavasta. Pyysin kimulin drinkusta jääpalan, ja polkaisin sen heidän välissään rikki, ja totesin että jää on murrettu: antakaa palaa!

Taisi homman isoin anti olla naurut tuosta jääpalasta, mutta ei siitä muuten mitään tullut, vaikka molemmat kyllä muuten saavat suunsa auki. Meikäläisessä ei taida olla kunnon parittajan vikaa?
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Eilen humalainen nainen minulle Hemingwayssa baaritiskillä: "Sulla on kauniit silmät. Ja komea tukka."

Niinhän minulla muuten onkin.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
er_bai_wu kirjoitti:
Eilen humalainen nainen minulle Hemingwayssa baaritiskillä: "Sulla on kauniit silmät. Ja komea tukka."

Niinhän minulla muuten onkin.
Jahas, vai tällä linjalla...No, parisen viikkoa sitten eräs tapparalainen (kännissä) sanoi minulle Dublinin ovissa: "Sulla on hyvä perse".

Niinhän minulla muuten onkin.

Ja hävisin pubista roskasesti nauraen omille teilleni...perse keikkuen. ;p
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli mieleen kun lueskelin näitä veistejä eräs kaverini taksin takapenkillä esittämä iskurepla pubista löydetylle kaunottarelle. Valitettavasti en muista tärppäsikö, mutta yritys oli ainakin kova...

Hei beibi, tuu laulaa mun mikkiin Love Me Tender
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
"Hei kirjotatsä jatkoaikaa"?.
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
plaah

- Kiinnostaisiko neitiä hyvä seksi?
- No ei todellakaan!
- No hyvä, lähde sit mun messiin.

- Kirjoitan kirjaa.
- Ai, minkä tyyppistä?
- Uutta puheliluetteloa. Saisinko siihen sunki numeron?

"Sä oot kypsä.... Niinku puusta pudonnut omena.."

"Saisinko tulla voitelemaan neidin rinkelit?"

-Onks isäs puuseppä?
-Ei!? Kui?
-Kuha aattelin ku tytär on noi nätisti höylätty

-Onks vanhempas leipureit?
-Ei oo, kui?
-Aattelin vaa ku tyttärel on kylän parhaat munkit

-Moi, lähe mun kans paskalle
-Hyi helvetti, no en varmasti lähe!
-Lähe vaan, mä tarjoon...

- Hei kivat sääret. Mihin aikaan ne aukee?

"Saanko ottaa sinusta kuvan että voin näyttää joulupukille mitä haluan joululahjaksi?"

-Mitä me kolme tässä enään seistään, mennään meille?

"Olen aina halunnut heittää vieheeni tuntemattomille vesille"

"Moro, saisinkos kurkata katiskaas?"

"Tehäänks tänä yönä taikatemppuja? Ensin mä panen sua ja sitten sä katoat."

"Sulla on tosi paksut reidet, ootsä joku alppihiihtäjä?"

"Sun faijas on varmaan kalastaja ku sä oot noin lahna"

"Ladys please don't fight! Jaska is here all night"

"Voinks ajaa rallii sun montus?"

"Saanko tulla teille paskalle?"

Mee tilaamaan tiskiltä juomaa, sit siinä vieressä on varmasti joku leidi. No baarimikko kysyy et mitä sais olla ni heität vaa et, yks valkovenäläinen ja tolle norsulle ämpärillinen vettä ja osotat sitä leidiä. (tepsii)

"Oisit kivaa aamupalaseuraa, munatki valmiina."

"Hakataanko lautaan naulaa?"

On se nyt kumma, jos millään noista ei ala lettua irtoamaan..
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Mun mielestä on erittäin surullista jos joku oikesti käyttää näitä lauseita. Jotenkin iskee hirvittävä myötähäpeän tunne kun edes kuvittelee jonkun surkean jannun tönkkönä selittämässä jotain maahanpudonneista enkeleistä. Jos sillä pildeä irtoaa, niin tason on kyllä oltava sellaista että ainakin itse hakkaisin luultavasti mieluummin hanskaani.

Jos tilanne on sellainen ettei ole ns. ulkonäöllä siunattu, niin sitten on löydyttyvä sen verran supliikkimiestä itse kustakin että ihan normaalilla keskustelulla saa ne jalat alta, eikä millään säälittävällä pokauslauseella.

Itsekunnioitusta jumalauta. Eiköhän sen avulla naisonnikin parane.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
En muista olenko minun omatarinaa tänne kirjoittanut, mut laitetaan uudestaan.

Olin aika pahasti humalassa, juhlimassa todenäköisesti Jokerien voittoa. Kysäsin eräältä mimmiltä tälleen "Oletko sä tarpeeksi kännissä et lähdet mun kanssa joraamaan?". Se mimmi oli kuskina ja vesiselvä, mut lähti kuitenkin tanssimaan ja hyviä ystäviä ollaan edelleen.
 

Miguel

Jäsen
Viime kesänä erään tein tuttavuutta samassa konsernissa työskennelleen naisihmisen kanssa ja tuttavuuden sävy oli lähes alusta alkaen jokseenkin flirttaileva. Tuttavuus parani, mutta mitään isompaa ei pariin kuukauteen tapahtunut, mitä nyt flirttailu kävi vähän suorasukaisemmaksi.

Sitten kun neiti oli ensimmäistä kertaa käymässä kotonani, hän toi omatekoisia leivonnaisia mukanaan. Jääkaapille mentäessä:

Minä: "Jaha, mulla onkin täällä ennestään äidin tekemää piirakkaa odottamassa."
Hän: "No sittenhän pääset tekemään piirakkavertailua."

Olin sen verran krapulassa, että jäädyin täysin enkä saanut sanottua yhtään mitään. En sillä hetkellä osannut päätellä, oliko kaksimielinen tokaisu tahaton. Jälkikäteen käydyissä keskusteluissa kävi ilmi, että ei ollut.

Ja pari päivää myöhemmin eräissä työporukan illanistujaisissa:

Minä: "Älä nyt yhtään yritä. Mä niin näen sun lävitsesi."
Hän: "Sitten varmaan osaat kertoa, minkä väriset alushousut mulla on."
En osannut, vaan arvasin pieleen. Monista käytännön syistä johtuen ei sinä iltana vielä tullut omin silmin todettua neidin alushousujen väriä. Myöhemmin kyllä.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Tää on varma toimii tilanteessa kuin tilanteessa: " Onks sun perseessä joku magneetti? Miten niin??!!?? No kun mä en saa mun katsetta millään irti siitä! " xD

Pari kuukautta sitten yks tuntematon itseensäkyllästyneen näkönen akka tuli baarissa mun ja kaverin pöytään istumaan löi tuopin pöytään, otti siitä kulauksen ja kysyi multa: " Tuuthan sä mun luo yöksi?" Mietin hetken aikaa ja vastasin kylmästi: "En lupaa mitään!" Akka lähti pöydästä ku talonmies jäiseltä peltikatolta:DD Jälkeenpäin tuli mieleen että tais olla tytöillä jonkinnäköinen vedonlyönti :DD
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös