Sv veinikretski
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Aina varma lupaus !
Jos nyt annat , niin seurustelen kyllä pidempäänkin ;)
veini
Jos nyt annat , niin seurustelen kyllä pidempäänkin ;)
veini
Tobias kirjoitti:Ei kannata yrittää pokata ketään. Ainakin mulla käy tällä tavoin flaksi lähes joka viikonloppu. Keskittyy täysin kavereiden kanssa jutteluun eikä kiinnitä mitään näkyvää huomiota niihin kauniisiin naisiin. .
Tobias kirjoitti:Ei kannata yrittää pokata ketään. Ainakin mulla käy tällä tavoin flaksi lähes joka viikonloppu. Keskittyy täysin kavereiden kanssa jutteluun eikä kiinnitä mitään näkyvää huomiota niihin kauniisiin naisiin. Koskaan mä en tee itse aloitetta ja kyllä homma toimii sillä tavalla kuin itsestään. Jossain vaiheessa vaan ne naiset sitten tulee juttelemaan. Jollekin täytyy sanoa vaan suoraan, että anteeksi, nyt häiritset mun iltaa mutta kyllä siellä aina joku pantavakin on kiinnostunut. Ja siitä se sitten etenee omalla painollaan. Kannattaa olla oma vittumainen itsensä niin hyvä tulee. Mukava pitää olla sitten, kun sopiva tyttö tulee juttelemaan mutta mitään iskurepliikkejä en käytä enkä edes osaisi käyttää. Senkun on oma itsensä niin varmasti irtoaa.
JiVe kirjoitti:Kysy Hjallikselta.
Pulu kirjoitti:Yksi hyvä on perinteinen: "Hyvä perse! Hyvinkö työntää paskaa?"
Jos oikeasti haluaa naisen matkaan niin kannattaa harkita kahdesti heittääkö ko kommenttia. Aika hyvällä prosentilla nimittäin pamahtaa käsilaukusta, jos ei kerkeä alta pois.
Borgie kirjoitti:Sitten vain haltioitunut kimuli kotio, ja murikka perseeseen.
tant gredulin kirjoitti:Lievästi laitamyötäisessä ollut herra tarjoili minulle tätä: 'Oletkos likka varma että osaat yksin kotiin? Voisin lähteä saattamaan'. Vastasin, että aika hyvä muuten, mutta meistä kahdesta minä todennäköisemmin tiedän missä asun.
Mulla on btw reppu.