Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Noh noh, Paula sanoitti. Eli 50/50.Tarkoitat kai että onko Jori Sjöroos tehnyt kompromisseja musiikissaan. Hänhän ne PMMPn biisit teki.
Noh noh, Paula sanoitti. Eli 50/50.Tarkoitat kai että onko Jori Sjöroos tehnyt kompromisseja musiikissaan. Hänhän ne PMMPn biisit teki.
Noh noh, Paula sanoitti. Eli 50/50.
TIedän kyllä kuka biisit on säveltänyt. En usko kuitenkaa, että Roosberg on tehnyt kompromisseja ainakaan ku ajattelee muita bändejään. Ja vaikka kirjoitin "musiikissaan" tarkoitin toki koko settiä eli myös sanoituksia ja vaikea uskoa, että niissäkään on kainosteltu kun bändillä on sellaisia biisejä kuin Isin pikku tyttö, Kovemmat kädet, Joku raja ja Se vaikenee joka pelkää.Tarkoitat kai että onko Jori Sjöroos tehnyt kompromisseja musiikissaan. Hänhän ne PMMPn biisit teki.
Stadion keikat ovat myyneet nyt viime ajat yllättävän hyvin ja nyt vielä tämmöinen bändin paluu. Toki tässä tapauksessa keikka on vasta loppuunvarattu eli kaikkia lippuja ei ole myyty. Toki eiköhän keikat kuitenkin lopulta myös loppuunmyydä.PMMP:n liput menivät kuumille kiville – Stadionkeikat varattiin loppuun
PMMP-yhtyeen kaksi Olympiastadionin keikkaa varattiin loppuun muutamassa tunnissa.www.iltalehti.fi
Aikamoista, että myydään muutamassa tunnissa pari stadionia loppuun. Toki op:n etuasiakkaat mukaanlukien, muutamassa päivässä. Itse en oikeastaan edes harkinnut hankkivani lippuja tuonne, mutta tervehdin kyllä ilolla nykytrendiä jossa uskalletaan tehdä asiat suuresti ja yleisö vielä löytää paikalle.
Stadion keikat ovat myyneet nyt viime ajat yllättävän hyvin
Näin toki. Korjaan tähänkin nyt kuitenkin sen verran, että (vielä) PMMP:n keikat eivät ole loppuunmyytyjä vaan loppuunvarattuja, eli lippuja voi vielä vapautua. Mutta toki kysyntä ollut niin hyvää, että todennäköisesti liput myydään loppuun kyllä.Juha Tapio saattaa vihjailla omassa somessaan olevansa seuraava? Kyllähän tuo PMMP:n suoritus kahdesta loppuunmyynnistä rohkaisee monia, joilla periaatteessa on täyteen stadionin myyntiin mahdollisuus.
Juha Tapio saattaa vihjailla omassa somessaan olevansa seuraava? Kyllähän tuo PMMP:n suoritus kahdesta loppuunmyynnistä rohkaisee monia, joilla periaatteessa on täyteen stadionin myyntiin mahdollisuus.
Nimenomaan näin. Ja juuri semmoinen bändi vielä, että laaja joukko tykkää jollain lailla, vaikka ei varsinainen fani olisikaan. Vähän ennustelinkin tässä ketjussa jo ennen lipunmyynnin avautumista, että tällainen ilmiö voi paluukeikoista syntyä, eli ei yllättänyt täälläkään. Itsekin ostin OP:n myynnistä pari, keski- ikäisesti E- katsomoon.Monelle ilmeisesti tullut yllätyksenä, että PMMP on yksi 2000-luvun suurimmista kotimaisista yhtyeistä ja sen paluukeikat ovat iso joukko suurelle joukolle ihmisiä, jotka bändiä ovat aikoinaan kuunnelleet ja fanittaneet. Yhtyeen musiikki on myös kestänyt aikaa hyvin. En ole tippaakaan yllättynyt keikkojen valtavasta suosiosta. Onneksi onnistuin itsekin kenttälipun hankkimaan ilman op:n asiakkuutta eilisestä yleisestä myynnistä.
Onhan se tärkeä, itse pidän sanoitusta yhtä tärkeänä, joskin vaaka voi heilahdella biisistä riippuen paljonkin. PMMP:n biisien kohdalla kuitenkin niinkin, ettei ilman Vesalan tekstejä ja duon kemiaa kukaan olisi näitä sävellyksiä kuullutkaan.Kyllähän PMMP:llä ihan hyviä biisejä on. Lasken sen kyllä eniten Jori Sjööroosin (nyk. Roosberg) ansioksi. Itse kun olen sitä mieltä, että sävellyksen osuus biisistä on ylivoimaisesti suurin.
Mitä kemiaan tulee, olet varmasti oikeassa. Ja yleisesti ottaen suomenkielisessä musiikissa sanoitusten merkitys on korkea. Itse olen enemmän sitä mieltä, että huonolla sanoituksella voi kyllä biisin pilata, mutta että hyväkään teksti ei paskasta biisistä tee hyvää. Toki myös sovituksella on iso merkitys: hieman tylsemmän biisin voi hyvin pelastaa kivoilla stemmoilla :).Onhan se tärkeä, itse pidän sanoitusta yhtä tärkeänä, joskin vaaka voi heilahdella biisistä riippuen paljonkin. PMMP:n biisien kohdalla kuitenkin niinkin, ettei ilman Vesalan tekstejä ja duon kemiaa kukaan olisi näitä sävellyksiä kuullutkaan.
PMMP:n liput menivät kuumille kiville – Stadionkeikat varattiin loppuun
PMMP-yhtyeen kaksi Olympiastadionin keikkaa varattiin loppuun muutamassa tunnissa.www.iltalehti.fi
Aikamoista, että myydään muutamassa tunnissa pari stadionia loppuun. Toki op:n etuasiakkaat mukaanlukien, muutamassa päivässä. Itse en oikeastaan edes harkinnut hankkivani lippuja tuonne, mutta tervehdin kyllä ilolla nykytrendiä jossa uskalletaan tehdä asiat suuresti ja yleisö vielä löytää paikalle.
Temppu ja kuinka se tehtiin.Tekevät kolme festarikeikkaa Provinssissa, Ruisrockissa ja Ilosaarirockissa.