Niin, tässä vaan taitaa muodostua ongelmaksi se, että rehellisyydellä ei saa maitoa kaupasta. Jos ilmoitus olisi ollut mallia
niin olisiko porukka rynnännyt rillit huurteessa ja kellari kosteana sille alkuperäiselle comeback-keikalle, kuten nyt kävi? Tai sille uudelle comeback-keikalle, joka yllättäen järjestyi siihen edeltävälle illalle? Vai olisiko suuri yleisö jäänyt odottelemaan tarkempia tietoja, että missä ja milloin bändi on nähtävissä ja toiminut huomattavasti hitaammin, jolloin noita Stadion-keikkoja olisi joutunut pahimmassa tapauksessa ihan oikeasti mainostamaan (joka maksaa rahaa), kun nyt keikat myivät loppuun hetkessä.
@eriatarka hyvin tuossa yllä tiivistikin comeback-keikan idean. Mutulla voisin väittää, että samasta syystä esim. Liiga-seurojen kotiavauksen katsojamäärä on ~aina korkeampi kuin koko kauden katsojakeskiarvo. Nähdä kotiavaus on ihan eri asia kuin nähdä kauden 14. kotimatsi.