Arvelin itse hakea rahoja takaisin tuosta 2013 keikasta. Kai tässä joku kuluttjasuoja on olemassa.PMMP 2013: Ainutlaatuinen tarina päättyy.
PMMP 2023: OP:n ohituskaista ja tarvittava määrä lisäkeikkoja
Masentaa.
Arvelin itse hakea rahoja takaisin tuosta 2013 keikasta. Kai tässä joku kuluttjasuoja on olemassa.PMMP 2013: Ainutlaatuinen tarina päättyy.
PMMP 2023: OP:n ohituskaista ja tarvittava määrä lisäkeikkoja
Masentaa.
Oikeudessa todettaisiin, että populaarimusiikissa 10 vuotta on ikuisuus.Arvelin itse hakea rahoja takaisin tuosta 2013 keikasta. Kai tässä joku kuluttjasuoja on olemassa.
Jos artisti lopettaa toistaiseksi niin sehän voi sitten palatakin joskus kivuttomasti.Arvelin itse hakea rahoja takaisin tuosta 2013 keikasta. Kai tässä joku kuluttjasuoja on olemassa.
Mä ehdin nähdä aikanaan kahdesti. Ensimmäisen kerran 2003, kun tulivat ilahduttamaan inttipoikia Säkylään. Silloin en ollut vielä edes kuullut ko. pumpusta mitään, mutta tokihan tuolta piti saada fanikuva, jossa Paula on juuri hypännyt syliini. Ihana Paula.Niin, miksi se Individual näin voimallisesti PMMP:tä puolustaa? Noh tässä oma nauta kaivossa, koska en ole vielä onnistunut näkemään bändiä livenä. Kotkan Meripäivillä keikalle oli jo liput, mutta ns. krapulan hoivaaminen kääntyi nopeasti aikamoiseksi rynnäkkökänniksi ja sitten järjestyksenvalvojan toimesta minulle ystävällisesti todettiin, että eiköhän se olisi jo aika lähteä kotia.
Oli varmaan kesä 2005, kun näin PMMP:n "vahingossa" livenä ainakin kolme kertaa. Tuohon aikaan heidän imagoonsa tosiaan kuului sellainen ihan silmitön rehaaminen, ja tosiaan lavarakenteissa kiipeily.. muistaakseni kiipeilivät jopa soittajien niskassa. Se oli varmaan juuri tuota otsikossa mainittua naiiviutta, mutta hiton viihdyttävää se oli myös. Paula ja Mira eivät menneet seksillä, vaan he olivat ikään kuin sellaisia tosielämän peppipitkätossuja, se oli se idea heillä. Kovemmat Kädet on sitä paitsi kiistatta yksi parhaista pop-levyistä, mitä Suomessa on koskaan julkaistuAinakin aikoinaan olivat aivan loistava livebändi. Ei koskaan tiennyt minkä kaiuttimen tai soittimen päällä kulloinkin taiteltiin.
Ja levyltäkin oon kuunnellu tasaisesti kaikki nämä vuodet.
Näistä johtuen, taidan lähteä tuolle keikalle, vaikkakaan stadion- ja festarikeikat ei oo viime vuosina oikein houkuttanu.
Varmasti juuri näin. Tuskin ens kesänä ihan pitkin seiniä menevät, mutta tuskin kuitenkaa paikallaankaan seisovat. Täytyy myös sanoa, että kaikesta riehumisesta huolimatta keikat olivat myös musiikillisesti ja laulullisesti erinomaisia.Oli varmaan kesä 2005, kun näin PMMP:n "vahingossa" livenä ainakin kolme kertaa. Tuohon aikaan heidän imagoonsa tosiaan kuului sellainen ihan silmitön rehaaminen, ja tosiaan lavarakenteissa kiipeily.. muistaakseni kiipeilivät jopa soittajien niskassa. Se oli varmaan juuri tuota otsikossa mainittua naiiviutta, mutta hiton viihdyttävää se oli myös. Paula ja Mira eivät menneet seksillä, vaan he olivat ikään kuin sellaisia tosielämän peppipitkätossuja, se oli se idea heillä. Kovemmat Kädet on sitä paitsi kiistatta yksi parhaista pop-levyistä, mitä Suomessa on koskaan julkaistu
Nyt jo yli nelikymppisinä ja elämän raflaavaakin puolta nähneinä perheenäiteinä voi olla jo eri meininki. Itse en nyt varmaan keikoille mene, mutta ihan kannustusmielessä tervehdin ilolla heidän paluutaan..
Niin no, se on vähä että mitä soittaa. Kyllähän Päät soittaa, Kohkausrock, Merimiehen vaimo, Mummola tai Matoja on hyviä biisejä riehua. Mutta kyllä Rakkaudesta-levyn ja viimeisen Matkalaulu-levyn temmot oli jo sellaisia, että jatkaessaan yhtye olis selkeästi muuttunu.Jos Mick Jagger jaksaa remuta lavalla 80-vuotiaana kuin viimeistä päivää (heh), niin ei keski-ikäisten naisten kohdalla pitäisi olla mitään kysymysmerkkejä.
Täyspaska.
En voi sanoin kuvata kuinka hirveältä se kuulostaa, kun nämä kaksi teiniangstiaan purkavaa ritsaa rääkyvät kurkku suorana ja jotkut vielä kutsuvat sitä musiikiksi.
PMMP:tä kuunnellessa mulle tulee jotenkin Nykäsen Matti mieleen. Mistä tämä sitten johtuu... ehkä molemmilta puuttuu uskottavuus. Säälittävän kuulosta määkymistä viimeperjantain R&J-showssa.
Muovibändi, sanon minä.
Vittu mitä paskaa. Ainakin kaikki radiossa kuulemani tuotanto mahtuu edellisen lausunnon pariin. Tämä Pikkuveljen raiskaus oli viimeinen pisara; pidän kyseistä orkesteria vähä-älyisyyden esiintymänä ja osoituksena kansamme rappiotilasta.
Hauska katsoa vanhasta ketjusta, mitä PMMP:stä porukka ajatteli uran alkuvuosina. Silloinhan bändi jakoi mielipiteitä vahvasti, mutta vuosien myötä taisi salonkikelpoistua saamaan laajempaakin hyväksyntää.Mielipide: PMMP on kyllä mielestäni kauheinta musiikkia mitä Suomessa on vähään aikaan kuultu. Aivan käsittämätöntä miten tämä yhtye voi olla näin suosittu? Kaikkea ei vain voi ymmärtää!
Kuuluin itsekin tuohon porukkaan ja oikeastaan vasta uran loppuvaiheessa käänsin kelkkani täysin. Vieläkään en tosin siedä Rusketusraitoja.Hauska katsoa vanhasta ketjusta, mitä PMMP:stä porukka ajatteli uran alkuvuosina. Silloinhan bändi jakoi mielipiteitä vahvasti, mutta vuosien myötä taisi salonkikelpoistua saamaan laajempaakin hyväksyntää.
Mulle tämä oli Rusketusraitojen aikaan ihan pilipali-orkesteri, mutta sitten se ajan myötä kelkka kääntyi.Hauska katsoa vanhasta ketjusta, mitä PMMP:stä porukka ajatteli uran alkuvuosina. Silloinhan bändi jakoi mielipiteitä vahvasti, mutta vuosien myötä taisi salonkikelpoistua saamaan laajempaakin hyväksyntää.
Täällä kaivellaan vanhoja kirjoituksia kuin vihervasemmistolaiset Hesari ja Iltalehti konsanaan.Hauska katsoa vanhasta ketjusta, mitä PMMP:stä porukka ajatteli uran alkuvuosina. Silloinhan bändi jakoi mielipiteitä vahvasti, mutta vuosien myötä taisi salonkikelpoistua saamaan laajempaakin hyväksyntää.
Tunnustan, että Rusketusraidat kuullessani ajattelin, että tämä jos mikä jää yhden hitin ihmeeksi.Täällä kaivellaan vanhoja kirjoituksia kuin vihervasemmistolaiset Hesari ja Iltalehti konsanaan.
En muistanut, että mulla ollut noin jyrkkä mielipide, luulin että ollut mulle aina aika mitäänsanomaton yhtye. Mutta selvin päin olen tuon kirjoittanut, kuten kaikki muutkin kirjoitukseni olen tehnyt.
Joo, tämä oli niin hirveä, että minulta meni aikaa, ennen kuin uskoin ja ymmärsin, että nämä jotain osaakin.Tunnustan, että Rusketusraidat kuullessani ajattelin, että tämä jos mikä jää yhden hitin ihmeeksi.
Mikä juttu tämä Ilosaari?Hienosti on homma suunniteltu. Myydään eka stadion loppuun x2 ja sen jälkeen ilmoitetaan että tulee ilosaarirockia ja ties mitä
Vahva huhu että stadion kun on myyty niin rupee tippumaan muitakin keikkojaMikä juttu tämä Ilosaari?
No luonnollisesti noin jos on mennäkseen.Hienosti on homma suunniteltu. Myydään eka stadion loppuun x2 ja sen jälkeen ilmoitetaan että tulee ilosaarirockia ja ties mitä