No, jos sattuu menemään ettei nordikselle pääse juopottelemaan niin tullaan sitten hakamehtään. Löytyykö amiraalia tuopissa?Eikös tämä ole jo toteutettu?
T:Raivo Summanen
No, jos sattuu menemään ettei nordikselle pääse juopottelemaan niin tullaan sitten hakamehtään. Löytyykö amiraalia tuopissa?Eikös tämä ole jo toteutettu?
T:Raivo Summanen
Mistä minä tiedän, jotain vedelläjatkettua taitaa olla valmiiksi laskettuna, kun tauolle menet. Saa siellä jotain pullotettuakin. Kalliita ovat molemmat tällaiselle köyhälle.No, jos sattuu menemään ettei nordikselle pääse juopottelemaan niin tullaan sitten hakamehtään. Löytyykö amiraalia tuopissa?
En halua olla millään tavoin ylimielinen ennustaja...mutta jos Tappara kairaa tästä finaaliin ja vastaan tulisi esim. KalPa, niin jaettaisiinko Arttu Ilomäelle kulta sekä hopea?
En halua olla millään tavoin ylimielinen ennustaja...mutta jos Tappara kairaa tästä finaaliin ja vastaan tulisi esim. KalPa, niin jaettaisiinko Arttu Ilomäelle kulta sekä hopea?
Näyttäishän siellä olevan Bäckström maalissa ja JMA+Rask viltitetty. Ei kyllä haittaisi yhtään jos JMA pelaisi, niin lapanen se on ollut.
Ei mestarit ole köyhiä! Älä nyt herraisä puhu julkisesti tommosia kirvespaita päällä hyvä ihminen!! menee kaikki maku mestaruuden tavoittelusta, hää nostaa mansesterissa kannua kohti lamppuja sanoo olevansa köyhä! Ja minä olen kai sitten keppikerjäläinen! Ja juoppo! Tulee siis kannu ja konkurssi jos voitetaan! Kiitoksia nyt vitusti! Lähetään kotiin tää on yks konkurssi koko paska! Tää on nähty! Painu helevettiin Kummola!Mistä minä tiedän, jotain vedelläjatkettua taitaa olla valmiiksi laskettuna, kun tauolle menet. Saa siellä jotain pullotettuakin. Kalliita ovat molemmat tällaiselle köyhälle.
Onnittelut Tapparalle finaalipaikasta. Pyrin välttämään kiekkoa seuraavan reilun viikon (en pysty kuitenkaan) ja palaamaan asiaan sitten pronssipelissä.
Ihmetyttää vaan tämä että vihelletään jos tulee verta tai pelataan kuudella. Esim. tänään toinen erä oli aika karmivaa kun kumpikaan ei tehnyt mitään jääkiekkoon liittyvää. Toivottavasti finaaleissa on kaikinpuolin järkevämpää toimintaa.