Ruotsissa lippujen hinnat ovat samaa luokkaa 10-30€ riippuen paikasta. Linköping näyttäisi myyneen seisomapaikkalippuja semifinaaleissa hintaan 17€, kalleimmista paikoista piti pulittaa melkein 40€. Eli siellä kiinnostaa pelit siihen malliin että varaa on nostaakin hintoja pudotuspeleissä.
Näytä minulle premium-hinnoiteltu tuote, joka myy ilman mitään mainontaa tai markkinointia.
Voin säästää vaivan, sellaista ei ole olemassa. On käsittämätöntä, että SM-liiga ei panosta ollenkaan tärkeimmän tuotteensa, play-offien, markkinointiin. Se on osoitus jo sen luokan välinpitämättömyydestä tai osaamattomuudesta, että oli syy kumpi tahansa, olisi jossain syytä jo vähän hälyttää.
Saa nähdä miten sarjan tulevaisuudessa käy. Ennusmerkit eivät ole hyvät.