Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 005 441
  • 12 943
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Hämeensillan kohralla semmonen tosi nätti neitokainen pysäytti mut ja anto mulle semmotten sitruunalakupätkän sekä kortin jossa luki jotain tyyliin että "Jokainen on täydellinen" tms. ja toivotti hyvää mielenterveyspäivää. Sitten se jatko matkaansa enkä nähny sen jakavan niitä muille kun tiätty kattoin sen perään ja tsekkasin sen pyllyn.

Se on varmaan lukenu jatkiksen keskustelua ja muisti mun naaman.
Mua vastaan tuli kerran Hämeenlinnassa sillalla naikkosten polttariseurue, jotka kauppasivat Jekkushotteja, jotka olivat sellaisissa koeputkissa. Ostin kannatuksen vuoksi yhden. Kumottuani juoman yksi asianosaisista kysyi minulta, "voisinko antaa näytteen samalla".

Semmosta.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mua vastaan tuli kerran Hämeenlinnassa sillalla naikkosten polttariseurue, jotka kauppasivat Jekkushotteja, jotka olivat sellaisissa koeputkissa. Ostin kannatuksen vuoksi yhden. Kumottuani juoman yksi asianosaisista kysyi minulta, "voisinko antaa näytteen samalla".

Semmosta.
Mihinköhän ne sun virtsaa olis tarvinnut?
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Homonationalistinen rasismi" - kuulostaako tutulta? Täysin uusi termi minulle.

Mahtaako tämä olla sitä kognitiivista dissonanssia tai jotain muuta yhtä hienoa?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
"Homonationalistinen rasismi" - kuulostaako tutulta? Täysin uusi termi minulle.

Mahtaako tämä olla sitä kognitiivista dissonanssia tai jotain muuta yhtä hienoa?
En ole edes ikinä kuullut homonationalismista. Ellei tällä tarkoiteta etnonationalismia en kyllä ymmärrä mitä tuolla voidaan tarkoittaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Hämeensillan kohralla semmonen tosi nätti neitokainen pysäytti mut ja anto mulle semmotten sitruunalakupätkän sekä kortin jossa luki jotain tyyliin että "Jokainen on täydellinen" tms. ja toivotti hyvää mielenterveyspäivää. Sitten se jatko matkaansa enkä nähny sen jakavan niitä muille kun tiätty kattoin sen perään ja tsekkasin sen pyllyn.

Se on varmaan lukenu jatkiksen keskustelua ja muisti mun naaman.
Miellyttävän kuuloinen kertomus.
Mutta.. lähinnä tuli mieleen että. Sun naaman oon kerran nähnyt, enkä hevillä unohda. En myöskään viinalla, vaikka olen usein yrittänyt.
Muille en rohkenesi näin *ittuilla.
Sori.
Saat luvan heittää takaisin, kun ok hetki.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole edes ikinä kuullut homonationalismista. Ellei tällä tarkoiteta etnonationalismia en kyllä ymmärrä mitä tuolla voidaan tarkoittaa.
Tähän törmäsin tänään twitterissä ja pitkän kirjoituksen mukaan kyse on nimenomaan homo- ei etnonationalismista. Jälkimmäinen on minullekin tuttu. Korostetaan nyt sitäkin, että ainakin toistaiseksi kyseiseen termiin olen törmännyt vain tämän ainoan kerran.

Jätän tämän tähän, mutta otsikon mukaisesti en todellakaan tiedä itkisinkö vai nauraisinko.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
@Ollakseni

Hain juuri twitteristä hakusanalla "homonationalistinen" - vastauksena tuli myös käsite "homonationalistinen gangsterismi".

Itkettää ja naurattaa - yhtäaikaa.
Nyt on taas sellaista mitä ei voi edes tämmöinen seminuori ymmärtää. Ei vaan tajua ihmisiä ollenkaan.
 

ace

Jäsen
Mietin mikä olisi oikea ketju, ehkä ”kaksi marjaa” olisi ollut parempi. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa tämän neitokaisen yhdennäköisyydelle erään Batmanin vihulaiselle.




Ihmisen ulkonäölle ei pitäisi nauraa, mutta jos sen on itse muovannut tuollaiseksi, niin otan vapauden tehdä niin.
 

Glove

Jäsen
Kävin katsomassa U11-junnujen peliä. Tasoero oli melkoinen. Toisaalta hienoa, kun toisessa joukkueessa on tehty hyvää työtä, mutta surullist, että siinä toisessa ei.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mietin mikä olisi oikea ketju, ehkä ”kaksi marjaa” olisi ollut parempi. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa tämän neitokaisen yhdennäköisyydelle erään Batmanin vihulaiselle.




Ihmisen ulkonäölle ei pitäisi nauraa, mutta jos sen on itse muovannut tuollaiseksi, niin otan vapauden tehdä niin.
Nauran myös asenteelle, miten joku on jonkun mielestä liian seksikäs johonkin ammattiin. Kuka sen määrittää?

Voi Simo Sähkömieskin olla jonkun mielestä seksikäs, mutta jos joku hänen työskennellessään sanoo, että olet liian seksikäs sähkömieheksi niin pidän sanojaa tomppelina.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nauran myös asenteelle, miten joku on jonkun mielestä liian seksikäs johonkin ammattiin. Kuka sen määrittää?

Voi Simo Sähkömieskin olla jonkun mielestä seksikäs, mutta jos joku hänen työskennellessään sanoo, että olet liian seksikäs sähkömieheksi niin pidän sanojaa tomppelina.
Mutta riittävän seksikäs kyllä voi olla!
Muistini mukaan David Hasselhoffin hakiessa Ritari Ässän päärooliin ja kysyessä, olisiko juuri hän sovelias ko. rooliin, tuottaja, nainen, totesi , että mitä väliä muulla, kun olet tuon näköinen... siis seksikäs!
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Laitoin nyt tästä viimeisestä kokeeksi oikaisuvaatimuksen, koska maksoin kyllä oikeasti parkin, mutta väärästä autosta. En pidätä hengitystä vastausta odotellessa, mutta katotaan oisko siellä inhimillisyyttä ja ymmärrystä.

Vähemmän yllättäen vastaus oli kielteinen. Vapaasti referoituna vastasivat, että "meitä nyt ei kiinnosta paskaakaan sun selitykset, vaan sakotamme, koska me voidaan."

Vitun munajussit
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Piruparka. Noh, ehti ainakin händärin treenattua tosi kovaksi.
Naurahdin tolle "matkustanut Thaimaahan golflomalle." Halus varmaan keskittyä niin intensiivisesti golfin saloihin ettei luultavasti kelpuuttanu vaimookaan matkaan...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin tänään Salpauksen (amis) kampaamolla siistityttämässä kuontaloani. Muutenhan nuo reissut menee (yleensä) ihan hyvin mutta se otsatukan leikkaus on aina jotenkin hankalaa. Pitää kysyä opettajalta neuvoa. Ja sitten hitaasti, käsi täristen aletaan leikkaamaan. Tänäänkin likka leikkasi otsahiuksini lähes puoli tuntia. Ei se nyt voi niin hankalaa olla...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ihmiset ovat kyllä helvetin tyhmiä.

Tähän voisi todeta, että sitä saa, mitä tilaa! Ja ihan kautta linjan ääripäistä ääripäihin - siinäpähän nyt taikinoitte ihan itse aiheutetussa paskassa.
Tuntemattoman Lahtisen sanoin: "Jos jostakin tulis vielä semmone ihminen, jonka päätä ei olis ihan kokonansa tällä koohotuksella sekotettu, niin sanon minä, että se ihmettelis."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös