nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Kyllä. Vittuako annoitte kisat sinne. Ihan turha itkeä kaatunutta maitoa.Kyllähän tää jeesustelu koskien jalkapallon mm-kisoja saa välillä jo aivan absurdeja piirteitä, ei helvetti.
Kyllä. Vittuako annoitte kisat sinne. Ihan turha itkeä kaatunutta maitoa.Kyllähän tää jeesustelu koskien jalkapallon mm-kisoja saa välillä jo aivan absurdeja piirteitä, ei helvetti.
Eikös kaatunut maito ole vähän parempaa kun siihen liukenee aromeja pinnasta, jolle se on kaatunut?Kyllä. Vittuako annoitte kisat sinne. Ihan turha itkeä kaatunutta maitoa.
Niin, kyllä joku mielellään nuolee persettä, vaikka siihen olisi jotain tarttunut.Eikös kaatunut maito ole vähän parempaa kun siihen liukenee aromeja pinnasta, jolle se on kaatunut?
Ei tiedä enää pitäiskö itkeä vai nauraa, kun oon nyt kahden kuukauden sisällä saanut 240 euroa pysäköintivirhemaksuja, eikä voi edes lähettää haukkumakirjeitä mihinkään, kun ihan omia, vitun tyhmiä ja tarpeettomia huolimattomuusvirheitä ollut kaikki. Nyt viimeisenä esimerkiksi laitoin parkkisovelluksella väärän auton parkkiin meidän kahdesta autosta.
Jotain fiksumpaa ois noillakin rahoilla voinut tehdä
En tiedä, missä asut, mutta Stadissakin tuohon vaadittaisiin aika kovaa tumpelointia.Ja tänään pamahti sitten 300 rikki tähän syksyyn. Sama moka kuin tuo viimeisin, eli tyylikkäästi taas väärä auto sovelluksella parkkiin.
Vittu, kun ei saa tätä omaa sekoilua ja mokailua loppumaan. Tulee kohta halvemmaksi alkaa kulkea taksilla.
Ja tänään pamahti sitten 300 rikki tähän syksyyn. Sama moka kuin tuo viimeisin, eli tyylikkäästi taas väärä auto sovelluksella parkkiin.
Vittu, kun ei saa tätä omaa sekoilua ja mokailua loppumaan. Tulee kohta halvemmaksi alkaa kulkea taksilla.
En mä antanut.Kyllä. Vittuako annoitte kisat sinne. Ihan turha itkeä kaatunutta maitoa.
Haluan lisää jeesustelua. Sitä pitää tehdä nyt.Kyllähän tää jeesustelu koskien jalkapallon mm-kisoja saa välillä jo aivan absurdeja piirteitä, ei helvetti.
En katso kisoja. Kuuntelen vain selostusta. Boikotoin myös kaikkea kisaisäntämaahan liittyvää.Haluan lisää jeesustelua. Sitä pitää tehdä nyt.
Eki Liikanen nyt soimaan, nuo muut ovat niin tylsää porukkaa.Tullaan porukalla Fugeen pitämään hauskaa. Kello paikallista aikaa 21:33 ja muu porukka kävi nukkumaan! Juon sitten itsekseni parvekkeella kaljaa. Eissaatana!
Ei tässä kehtaa edes mitään musiikkia kuunnella, kun vässyköiden kauneusunet häiriintyisi.Eki Liikanen nyt soimaan, nuo muut ovat niin tylsää porukkaa.
Ihan ehta Lappeelainen. Kaiteelta hyppäämistä koittaisi toki muuten, mutta allas puuttuu. Asfaltille en viitsisi hypätä tästä. Kohtuu kova ihottuma olisi seurauksena.Et ole kai britti, mutta kokeile hypätä siitä kaiteelta sisäpihan altaaseen. Onnistuu tai ei niin kaikki hurraa.
Olikos näissä sitä plussaa ja miinusta ja kumpi oli se yleisempi, vai alkoivatko jossain kohtaa käydä jopa ristiin? Muistelen että itse olin väärässä leirissä. Itse käytin noita lähinnä datan tallentamiseen, olikohan niissä isompi kapasiteetti kun sen ajan muistitikuissa. Muistan että mulla oli joskus HP Memorybird muistitikku, jonka kapasiteetti oli huimat 32MB, kova juttu aikoinaan, mutta taisi olla aikaa ennen tallentavia dvd-levyjä. Kai noihin levyihin por...ware...leffojakin tallennettiin, mutta olikohan sen ajan dvd-soittimetkaan ihan yhteensopivia kaikenmaailman plus ja miinus rw levyjen kanssa. Ennen ei ollut kyllä kaikki paremmin.Aloitettiin erääseen asuntomme nurkkaukseen kertyneen tavaraläjän siivous ja inventointi.
Löytyi mm. 4x 4,7 gb tallentavia DVD+RW-levyjä.
Joskus viime vuosituhannella halvalla sain, mutta ikinä ei ole ollut edes lähellä, että olisi ollut käyttöä. Itse asiassa en tiedä milloin ja miksi on käytetty tallentavia dvd-laitteita.
Enempi vitutusketjun asiaa kyllä...6-vuotiaan hampaat karmeassa kunnossa
"SEKÄ ISÄ että äiti kiistivät laiminlyöneensä lapsensa hampaiden hoidon. Oikeudessa isä mainitsi, että lapselle ”on annettu säännöllisesti karkkia ja Pepsiä”."
Selvästi ollaan joidenkin asioiden kohdalla kehityksessä ohitettu saturaatiopiste. Valitettavasti jutun mukula ei ole ainoa kellä leegot on surkeassa kunnossa. Oma faija (vielä alle 70v.) muisteli joskus omaa ikäluokkaansa joista useampi oli saanut rippilahjaksi tekarit. Näin siis 60-luvun lopulla.Enempi vitutusketjun asiaa kyllä...
Omalla äidilläni samat muistikuvat tuon aikasista rippijuhlista.Selvästi ollaan joidenkin asioiden kohdalla kehityksessä ohitettu saturaatiopiste. Valitettavasti jutun mukula ei ole ainoa kellä leegot on surkeassa kunnossa. Oma faija (vielä alle 70v.) muisteli joskus omaa ikäluokkaansa joista useampi oli saanut rippilahjaksi tekarit. Näin siis 60-luvun lopulla.
Onhan se kätevää kun ei tarvitse sen jälkeen hampaita hoitaa kun on tekohampaat suussa.Selvästi ollaan joidenkin asioiden kohdalla kehityksessä ohitettu saturaatiopiste. Valitettavasti jutun mukula ei ole ainoa kellä leegot on surkeassa kunnossa. Oma faija (vielä alle 70v.) muisteli joskus omaa ikäluokkaansa joista useampi oli saanut rippilahjaksi tekarit. Näin siis 60-luvun lopulla.
Myyrmäen juna-asemalla tapahtui hätkähdyttävä välikohtaus. Tuupertunutta elvyttäneen tavaroita yritettiin varastaa.