4
444
Mä oon saanut Tampereella vuoden sisään 4 tai 5 vastaavaa lipuketta. Ja mulla sentään on asukaspysäköintitunnus ja noi on kaikki samalta alueelta. Aina se tunnus ei ole ollut voimassa ja olen unohtanut illalla maksaa aamun pysäköinnin. Silloin ei ole tullut mitään. Useimmat näistä on siitä, kun auto on ollut talvikaudella vääränä päivänä väärällä puolella katua, eli kun jonain päivänä on ”tien puhtaanapitoa” tms., joskaan niitä ei kyllä koskaan aurata niinä päivinä. Sitten on tapaus, jossa auto on ollut jollain kadulla sillä puolen, jossa ko. tunnus ei olekaan voimassa, vaikka toisella puolella on. Kerran sain myös peräkärryyn lippusen, kun en sunnuntai-iltana kytkenyt sitä auton perään, kun tiesin maanantaina käyväni pikaisesti ilman kärryä jossain neuvolassa tai vastaavassa. Olen siis maksanut noita ”sakkoja” vuodessa enemmän kuin itse pysäköinnistä tässä keskustan välittömässä läheisyydessä. Saavutus toki sekin.Ei tiedä enää pitäiskö itkeä vai nauraa, kun oon nyt kahden kuukauden sisällä saanut 240 euroa pysäköintivirhemaksuja, eikä voi edes lähettää haukkumakirjeitä mihinkään, kun ihan omia, vitun tyhmiä ja tarpeettomia huolimattomuusvirheitä ollut kaikki. Nyt viimeisenä esimerkiksi laitoin parkkisovelluksella väärän auton parkkiin meidän kahdesta autosta.
Jotain fiksumpaa ois noillakin rahoilla voinut tehdä