Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Voi ny vittttu...Tai sitten sekoitti sinut Sami Hedbergiin.
Voi ny vittttu...Tai sitten sekoitti sinut Sami Hedbergiin.
Mua vastaan tuli kerran Hämeenlinnassa sillalla naikkosten polttariseurue, jotka kauppasivat Jekkushotteja, jotka olivat sellaisissa koeputkissa. Ostin kannatuksen vuoksi yhden. Kumottuani juoman yksi asianosaisista kysyi minulta, "voisinko antaa näytteen samalla".Hämeensillan kohralla semmonen tosi nätti neitokainen pysäytti mut ja anto mulle semmotten sitruunalakupätkän sekä kortin jossa luki jotain tyyliin että "Jokainen on täydellinen" tms. ja toivotti hyvää mielenterveyspäivää. Sitten se jatko matkaansa enkä nähny sen jakavan niitä muille kun tiätty kattoin sen perään ja tsekkasin sen pyllyn.
Se on varmaan lukenu jatkiksen keskustelua ja muisti mun naaman.
Mihinköhän ne sun virtsaa olis tarvinnut?Mua vastaan tuli kerran Hämeenlinnassa sillalla naikkosten polttariseurue, jotka kauppasivat Jekkushotteja, jotka olivat sellaisissa koeputkissa. Ostin kannatuksen vuoksi yhden. Kumottuani juoman yksi asianosaisista kysyi minulta, "voisinko antaa näytteen samalla".
Semmosta.
En ole edes ikinä kuullut homonationalismista. Ellei tällä tarkoiteta etnonationalismia en kyllä ymmärrä mitä tuolla voidaan tarkoittaa."Homonationalistinen rasismi" - kuulostaako tutulta? Täysin uusi termi minulle.
Mahtaako tämä olla sitä kognitiivista dissonanssia tai jotain muuta yhtä hienoa?
Miellyttävän kuuloinen kertomus.Hämeensillan kohralla semmonen tosi nätti neitokainen pysäytti mut ja anto mulle semmotten sitruunalakupätkän sekä kortin jossa luki jotain tyyliin että "Jokainen on täydellinen" tms. ja toivotti hyvää mielenterveyspäivää. Sitten se jatko matkaansa enkä nähny sen jakavan niitä muille kun tiätty kattoin sen perään ja tsekkasin sen pyllyn.
Se on varmaan lukenu jatkiksen keskustelua ja muisti mun naaman.
Tähän törmäsin tänään twitterissä ja pitkän kirjoituksen mukaan kyse on nimenomaan homo- ei etnonationalismista. Jälkimmäinen on minullekin tuttu. Korostetaan nyt sitäkin, että ainakin toistaiseksi kyseiseen termiin olen törmännyt vain tämän ainoan kerran.En ole edes ikinä kuullut homonationalismista. Ellei tällä tarkoiteta etnonationalismia en kyllä ymmärrä mitä tuolla voidaan tarkoittaa.
Nyt on taas sellaista mitä ei voi edes tämmöinen seminuori ymmärtää. Ei vaan tajua ihmisiä ollenkaan.@Ollakseni
Hain juuri twitteristä hakusanalla "homonationalistinen" - vastauksena tuli myös käsite "homonationalistinen gangsterismi".
Itkettää ja naurattaa - yhtäaikaa.
Setämiehellä meneekin sitten jo täysin yli hilseen.Nyt on taas sellaista mitä ei voi edes tämmöinen seminuori ymmärtää. Ei vaan tajua ihmisiä ollenkaan.
Nauran myös asenteelle, miten joku on jonkun mielestä liian seksikäs johonkin ammattiin. Kuka sen määrittää?Mietin mikä olisi oikea ketju, ehkä ”kaksi marjaa” olisi ollut parempi. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa tämän neitokaisen yhdennäköisyydelle erään Batmanin vihulaiselle.
Teneishaa pidetään liian seksikkäänä ammattiinsa – miesasiakkaat yrittävät ottaa salakuvia
Australialainen Teneisha Musumeci pääsi unelma-ammattiinsa jo 19-vuotiaana. Hän on huomannut kuitenkin erään varjopuolen työskenneltyään pari vuotta sähköasentajana. Miesasiakkaat kummastelevat nuorta naissähköasentajaa ja osa yrittää jopa ottaa hänestä salaa kuvia.www.is.fi
Batman Returns Star Danny DeVito Expresses Interest to Play Penguin Again
Danny DeVito's turn as The Penguin in Batman Returns has become iconic and high-regarded even up to this day. His take on the iconic Batman villain was maniacal and ruthless, cementing it as probably the definitive version of the Penguin on-screen. Now that the DCEU is venturing into the...epicstream.com
Ihmisen ulkonäölle ei pitäisi nauraa, mutta jos sen on itse muovannut tuollaiseksi, niin otan vapauden tehdä niin.
No veli Fredillä on ainakin omalta kohdaltaan vahvat argumentit.Nauran myös asenteelle, miten joku on jonkun mielestä liian seksikäs johonkin ammattiin. Kuka sen määrittää?
Mutta riittävän seksikäs kyllä voi olla!Nauran myös asenteelle, miten joku on jonkun mielestä liian seksikäs johonkin ammattiin. Kuka sen määrittää?
Voi Simo Sähkömieskin olla jonkun mielestä seksikäs, mutta jos joku hänen työskennellessään sanoo, että olet liian seksikäs sähkömieheksi niin pidän sanojaa tomppelina.
Laitoin nyt tästä viimeisestä kokeeksi oikaisuvaatimuksen, koska maksoin kyllä oikeasti parkin, mutta väärästä autosta. En pidätä hengitystä vastausta odotellessa, mutta katotaan oisko siellä inhimillisyyttä ja ymmärrystä.
Varsinkin Punk in Finland -foorumilla. :DSalolainen golfin harrastaja olis ihan hyvä nimimerkki
Naurahdin tolle "matkustanut Thaimaahan golflomalle." Halus varmaan keskittyä niin intensiivisesti golfin saloihin ettei luultavasti kelpuuttanu vaimookaan matkaan...HS: Golfharrastus paljasti petoksen – kivut estivät työnteon mutta eivät pelaamista - GoGolf
Salolainen golfin harrastaja on käynyt pitkään oikeustaistelua vakuutusyhtiötä vastaan. Viime viikolla mies hävisi myös siviilikanteensa hovioikeudessa.www.gogolf.fi
Piruparka. Noh, ehti ainakin händärin treenattua tosi kovaksi.
Mutta kun TULEE REISSUTRANSU!!!!111!!!Ihmiset ovat kyllä helvetin tyhmiä.
”Viherkommunistinen reissuhenkilö jää hyllyyn” – Fazerin kampanja ymmärrettiin väärin
Fazerin kampanja nuorten syrjäytymisen ehkäisemiseksi herätti kummallisen keskustelun, jossa moni ymmärsi kannanoton kohteen väärin.www.iltalehti.fi
Tähän voisi todeta, että sitä saa, mitä tilaa! Ja ihan kautta linjan ääripäistä ääripäihin - siinäpähän nyt taikinoitte ihan itse aiheutetussa paskassa.Ihmiset ovat kyllä helvetin tyhmiä.
”Viherkommunistinen reissuhenkilö jää hyllyyn” – Fazerin kampanja ymmärrettiin väärin
Fazerin kampanja nuorten syrjäytymisen ehkäisemiseksi herätti kummallisen keskustelun, jossa moni ymmärsi kannanoton kohteen väärin.www.iltalehti.fi