Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 004 814
  • 12 943

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Joo nyt ne suunnittelee sieltä oikaisureittiä Pirkkalaan. Kiertää muutaman kilometrin. Että aika tärkeä.
Jos haluaa tietää, miksi tuo uusi yhteys tarvitaan, niin kannattaa ajaa kehätiellä työmatkaliikenteen aikaan samaan suuntaan enemmistön kanssa.

Kulju on kyllä mukava alue. Voisin hyvinkin muuttaa sinne.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Jos haluaa tietää, miksi tuo uusi yhteys tarvitaan, niin kannattaa ajaa kehätiellä työmatkaliikenteen aikaan samaan suuntaan enemmistön kanssa.

Kulju on kyllä mukava alue. Voisin hyvinkin muuttaa sinne.
Totta kyllä tuokin. Nythän juuri esim. Siihen Kiimakallion risteykseen tehtiin liikenneympyrä, koska harvase viikko sai kuulla kuinka samassa risteyksessä on pelti kolissut.

Ja tervetuloa tänne vain!
 

444

Jäsen
Ei tiedä enää pitäiskö itkeä vai nauraa, kun oon nyt kahden kuukauden sisällä saanut 240 euroa pysäköintivirhemaksuja, eikä voi edes lähettää haukkumakirjeitä mihinkään, kun ihan omia, vitun tyhmiä ja tarpeettomia huolimattomuusvirheitä ollut kaikki. Nyt viimeisenä esimerkiksi laitoin parkkisovelluksella väärän auton parkkiin meidän kahdesta autosta.

Jotain fiksumpaa ois noillakin rahoilla voinut tehdä
Mä oon saanut Tampereella vuoden sisään 4 tai 5 vastaavaa lipuketta. Ja mulla sentään on asukaspysäköintitunnus ja noi on kaikki samalta alueelta. Aina se tunnus ei ole ollut voimassa ja olen unohtanut illalla maksaa aamun pysäköinnin. Silloin ei ole tullut mitään. Useimmat näistä on siitä, kun auto on ollut talvikaudella vääränä päivänä väärällä puolella katua, eli kun jonain päivänä on ”tien puhtaanapitoa” tms., joskaan niitä ei kyllä koskaan aurata niinä päivinä. Sitten on tapaus, jossa auto on ollut jollain kadulla sillä puolen, jossa ko. tunnus ei olekaan voimassa, vaikka toisella puolella on. Kerran sain myös peräkärryyn lippusen, kun en sunnuntai-iltana kytkenyt sitä auton perään, kun tiesin maanantaina käyväni pikaisesti ilman kärryä jossain neuvolassa tai vastaavassa. Olen siis maksanut noita ”sakkoja” vuodessa enemmän kuin itse pysäköinnistä tässä keskustan välittömässä läheisyydessä. Saavutus toki sekin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
"Djamokraaatja", sano Sergei kun 99% alistetuista miehittäjää äänesti.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Hesarissa bemaristi itkee saatuaan tien päällä sakot kalvolla tummennetuista sivulaseista. Jotka katsastuksessa oli määrätty poistettavaksi.
Todisteena tummennuksen vähäisyydestä esitetään auton sisältäpäin otettu maisemakuva puoliksi avoimesta ikkunasta. Kuva kuulemma osoittaa tummennuksen lievyyden.
Luulisi bemaristin tietävän, että kalvot tummentavat ensisijaisesti näkymää sisälle autoon eikä sieltä ulos.
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

160-neliöinen omistus omakotitalo, seitsemäs lapsi tulossa ja kumpikaan vanhemmista ei tee täyttä työviikkoa. Rahat ei meinaa jostain syystä riittää ja itketään valtiota apuun omistusasujille. Wtf?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

160-neliöinen omistus omakotitalo, seitsemäs lapsi tulossa ja kumpikaan vanhemmista ei tee täyttä työviikkoa. Rahat ei meinaa jostain syystä riittää ja itketään valtiota apuun omistusasujille. Wtf?
Tämän päivän trendi, voi itku. Yllättävintä tässä jutussa on se, että tuo perhe ei ole ottanut ensimmäisenä yhteyttä Ilta-Sanomiin tai Iltalehteen, vaan YLEen.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Ketjun otsikon mukainen kysymys, kun lukee Aleksi Valavuoren twitteriä, ja hänen tämänhetkistä pätemistä suomen kielen sijamuodoilla, joista hän ei näytä ymmärtävän yhtään mitään.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

160-neliöinen omistus omakotitalo, seitsemäs lapsi tulossa ja kumpikaan vanhemmista ei tee täyttä työviikkoa. Rahat ei meinaa jostain syystä riittää ja itketään valtiota apuun omistusasujille. Wtf?

Siitä seuraava. Asuu 110-neliöisessä talossa vaimonsa kanssa. Omistaa mökin Lapissa. On varaa laittaa paljon aurinkopaneeleita. Silti kritisoi hallitusta, että eivät auta tarpeeksi. Wtf?
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Siitä seuraava. Asuu 110-neliöisessä talossa vaimonsa kanssa. Omistaa mökin Lapissa. On varaa laittaa paljon aurinkopaneeleita. Silti kritisoi hallitusta, että eivät auta tarpeeksi. Wtf?
Lehdistö tykkää edistää vastakkainasettelua ja saada aikaan kiukkuista keskustelua. Ei voi olla sattumaa, että innokkaasti tehdään juttuja, joissa on ihmisiä, jotka mahdollisimman vähän herättävät empatiaa lukijoissa. Sitten nautitaan, kun Vauva-foorumilla ja lehtien kommenttiosioissa riittää kivitettävää.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kuinkahan monta kertaa Kari Suomalainen olisi kutsuttu poliisikuulusteluun, jos hän eläisi nyt?
On tämä kyllä erikoinen maailma, jossa me elämme. Mielensäpahoittajia on joka paikassa.

Kyllähän jo Kari aikanaan sai lukuisat osapuolet takajaloilleen, ja HS-eroon liittyi se, että somaliaiheista piirustusta ei julkaistu mahdollisen kansanryhmän kiihottamisen takia. 1991.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En tiedä pitäisikö tälle omalle kokemattomuudelle ja tyhmyydelle itkeä vai nauraa. Housuni olivat lyhennyksessä eräässä hämeenlinnalaisessa ompelimossa, hain ne äsken sieltä takaisin mutta en sitten syystä ja toisesta älynnyt kokeilla housuja siellä liikkeessä. Kai aika keltanokkakin olen tuollaisissa asioissa. Siellä liikkeessähän ne olisi pitänyt kokeilla.

Kotona vasta kokeilin niitä ja voisivat ne nyt vielä pari senttiä lyhyemmät olla. Mutta en tiedä jaksaako niitä nyt enää viedä uudelleen ompelimoon, ei ainakaan jos ei samaan hintaan uutta lyhennystä saa tai alennetulla hinnalla. Ottaako vaan nyt omasta virheestäkin opiksi ja menee noilla. Ei ne nyt niin hyvät housutkaan ole että niihin kannattaa ylettömästi satsata. Ja kengät jalassa voi olla ihan hyvätkin.
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
En tiedä pitäisikö tälle omalle kokemattomuudelle ja tyhmyydelle itkeä vai nauraa. Housuni olivat lyhennyksessä eräässä hämeenlinnalaisessa ompelimossa, hain ne äsken sieltä takaisin mutta en sitten syystä ja toisesta älynnyt kokeilla housuja siellä liikkeessä. Kai aika keltanokkakin olen tuollaisissa asioissa. Siellä liikkeessähän ne olisi pitänyt kokeilla.

Kotona vasta kokeilin niitä ja voisivat ne nyt vielä pari senttiä lyhyemmät olla. Mutta en tiedä jaksaako niitä nyt enää viedä uudelleen ompelimoon, ei ainakaan jos ei samaan hintaan uutta lyhennystä saa tai alennetulla hinnalla. Ottaako vaan nyt omasta virheestäkin opiksi ja menee noilla. Ei ne nyt niin hyvät housutkaan ole että niihin kannattaa ylettömästi satsata. Ja kengät jalassa voi olla ihan hyvätkin.
Jos kyseessä on uudet farkut niin niihin tulee kyllä pitorypyt, joten todellinen mitta paljastunee kun niitä on vähän aikaa käyttänyt.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jos kyseessä on uudet farkut niin niihin tulee kyllä pitorypyt, joten todellinen mitta paljastunee kun niitä on vähän aikaa käyttänyt.

Olin näitä housuja muutaman kuukauden jo käyttänyt, jostain kesästä alkaen. Onhan ne alusta asti ollut hieman liian pitkät mutta nyt vasta reagoin asiaan ja vein lyhennykseen. Vien huomenna uudelleen lyhennykseen samalla 15 euron hinnalla kun jäi tosiaan hieman liian pitkiksi vieläkin. Eivät nämä housut farkutkaan ole mutta en osaa oikein sanoa mitä housulajia ovat, ei ole vaate-ala ihan omaa alaani.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Katsoin aamulla hetken Suomen Big Brotheria.
Asukkailla oli tehtävä, jossa ilmeisesti piti selvittää kirjaimia vihjeiden perusteella.
Yksi vihje oli "ruotsin kielen etelä-sanan alkukirjain" tjsp.
Yksi ruotsin kielen osaajaksi ilmoittautunut hoki: "syyd, nuurd, vest...mut mikä on se etelä"
Muut kymmenen asukasta toistelivat kuorossa miten ovat niin huonoja ruotsin kielessä. Keksimättä se kirjain jäi ainakin siihen mennessä kun oma pääni halkesi.
Ja englantia tuolla sotkevat puheeseensa koko ajan. Missä on tavisten kielitaju?
Nord (North), öst (East), syd (South), väst (West).
 

Glove

Jäsen
Katsoin aamulla hetken Suomen Big Brotheria.
Asukkailla oli tehtävä, jossa ilmeisesti piti selvittää kirjaimia vihjeiden perusteella.
Yksi vihje oli "ruotsin kielen etelä-sanan alkukirjain" tjsp.
Yksi ruotsin kielen osaajaksi ilmoittautunut hoki: "syyd, nuurd, vest...mut mikä on se etelä"
Muut kymmenen asukasta toistelivat kuorossa miten ovat niin huonoja ruotsin kielessä. Keksimättä se kirjain jäi ainakin siihen mennessä kun oma pääni halkesi.
Ja englantia tuolla sotkevat puheeseensa koko ajan. Missä on tavisten kielitaju?
Nord (North), öst (East), syd (South), väst (West).
Ehkä tämä johtuu siitä, että ei kai tuommoiseen kisaan kukaan asioista tajuava edes lähde?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hämeensillan kohralla semmonen tosi nätti neitokainen pysäytti mut ja anto mulle semmotten sitruunalakupätkän sekä kortin jossa luki jotain tyyliin että "Jokainen on täydellinen" tms. ja toivotti hyvää mielenterveyspäivää. Sitten se jatko matkaansa enkä nähny sen jakavan niitä muille kun tiätty kattoin sen perään ja tsekkasin sen pyllyn.

Se on varmaan lukenu jatkiksen keskustelua ja muisti mun naaman.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hämeensillan kohralla semmonen tosi nätti neitokainen pysäytti mut ja anto mulle semmotten sitruunalakupätkän sekä kortin jossa luki jotain tyyliin että "Jokainen on täydellinen" tms. ja toivotti hyvää mielenterveyspäivää. Sitten se jatko matkaansa enkä nähny sen jakavan niitä muille kun tiätty kattoin sen perään ja tsekkasin sen pyllyn.

Se on varmaan lukenu jatkiksen keskustelua ja muisti mun naaman.
Tai sitten sekoitti sinut Sami Hedbergiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös