Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 007 477
  • 12 943
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Ei voi kuin ihmetellä mitä tämänkin naisen päässä liikkui kun hyppäsi autoon kyytiin. Joku järki pitäisi olla.

Raiskaus on vakava rikos ja semmoisen tekijältä voisi nappaista pallit pois, mutta ei voi tosiaan kuin ihmetellä ko. lyylin järjen(?)juoksua.

Vähän niin kuin menis grillille aamuyöstä haastamaan kännikalojen kanssa riitaa ja sitten ihmettelis kun saakin neppariinsa...

Nauran ja itken samaan aikaan.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otsikon mukaisesti, en nyt tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Nainen oli ollut uimarannalla 12 ja 14 -vuotiaiden poikiensa kanssa. Lähellä oli ollut hyvin viehättävä ja uhkea nainen ottamassa aurinkoa yläosattomissa. Pojat eivät saaneet silmiään irti... ja äiti soitti poliisit paikalle. Iltasanomat
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Otsikon mukaisesti, en nyt tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Nainen oli ollut uimarannalla 12 ja 14 -vuotiaiden poikiensa kanssa. Lähellä oli ollut hyvin viehättävä ja uhkea nainen ottamassa aurinkoa yläosattomissa. Pojat eivät saaneet silmiään irti... ja äiti soitti poliisit paikalle. Iltasanomat
No vittu. Missä nyt sitten oli tämä "Katso kuvat"-osuus?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Miley Cyrus Jonathan Rossin haastateltavana. Välillä ei kyllä todellakaan tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Tosin ihan hyvää läppää jossakin vaiheessa tuli, en nyt vain muista missä.

Paras on Emma Watsonin reaktio samassa ohjelmaassa, mutta eri jaksossa. Tuoss n. puolen minuutin kohdalla.

Niin ja miksikkö esim. näitä naisia/tyttöjä seuraan? No sattuvat olemaan melkein saman mikäisiä kuin minä, joten pitää se katsoa miten he pärjäävät urallaan ja elämässä.

Linkit vie YouTubeen.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Haistappa vittu.

Missään ei vissiin ole sanottu, että nainen olisi hypännyt autoon vapaaehtoisesti.

Naurun aihe silti - oli vapaaehtoisesti eli ei - ei silti missään nimessä. Mietipä omalle tai vaikka pikkusiskosi kohdalle.
Nainen nousi vanhan valkoisen pakettiauton kyytiin linja-autopysäkiltä Vuosaaren Aurinkolahdessa.

Kyllä itse ainakin käsitän tuon sanan "nousi" niin, että nainen on itse sinne pakuun vapaaehtoisesti mennyt. Ja eipä tuo mitenkään järkevä teko todellakaan ollut. En sano että itseään saa syyttää, koska ne saatanan ihmisperseet tässä tietenkin syyllisiä ovat, mutta kyllä omalla toiminnallaan voi aika paljon tällaiseen vaikuttaa.

Tietenkin jos toimittaja on vain käyttänyt väärää sanavalintaa ja nainen on pakotettu autoon, tilanne on eri.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja edelleen, oli mikä oli, kolmen miehen raiskaamaksi tuleminen ei naurata ainakaan mua. Ehkä sitten olen vain huumorintajuton tiukkis.

Niin, menipähän se nainen sinne vapaaehtoisesti tai pakon edessä niin se ei poista sitä tosiasiaa että tuossa lopputuloksessa ei ole mitään nauramista. Jos tämä nainen on ihan vapaaehtoisesti tuonne pakuun kammennut niin helvetin tyhmää se on ollut kyllä, mutta edelleenkään ei naurettavaa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
IL: Poliisi ei vielä tässä vaiheessa halua kertoa, oliko hänet pakotettu auton kyytiin.

Ja edelleen, oli mikä oli, kolmen miehen raiskaamaksi tuleminen ei naurata ainakaan mua. Ehkä sitten olen vain huumorintajuton tiukkis.
Okei, en ollut tuota uutista nähnyt vaan olin sen aiemmin linkitetyn uutisen varassa. Nythän tuossa ei ollut naisella mitään tehtävissä.

Jos muuten sait jostain sellaisen käsityksen että nauran tälle tapaukselle, niin tehdään nyt selväksi, että en todellakaan naura.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jos muuten sait jostain sellaisen käsityksen että nauran tälle tapaukselle, niin tehdään nyt selväksi, että en todellakaan naura.

En saanut. Daespoota lähinnä ihmettelin. Tuleekohan sama jannu tänne naureskelemaan, jos joku oma läheinen tai vaikka ihan itse ns. "saa" munaa tahtomattaan.

Epäselvyyksien välttämiseksi, en tietääkseni tunne tätä Vuosaaren uhria.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
En saanut. Daespoota lähinnä ihmettelin. Tuleekohan sama jannu tänne naureskelemaan, jos joku oma läheinen tai vaikka ihan itse ns. "saa" munaa tahtomattaan.

Epäselvyyksien välttämiseksi, en tietääkseni tunne tätä Vuosaaren uhria.

Virta päälle, kukaan(?) ei naura tälle asialle ja nuo kolme ulkomaalaista pitäisi lopettaa samantien ilman kysymyksiä, pointti oli vaan siinä että mikä saa naisen nousemaan auton kyytiin vapaaehtoisesti kuten alkuperäinen uutinen antoi ymmärtää. Jos nainen on pakotettu autoon niin sitten pistää entistä kovemmin vihaksi.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Virta päälle, kukaan(?) ei naura tälle asialle ja nuo kolme ulkomaalaista pitäisi lopettaa samantien ilman kysymyksiä, pointti oli vaan siinä että mikä saa naisen nousemaan auton kyytiin vapaaehtoisesti kuten alkuperäinen uutinen antoi ymmärtää.

Itken ja nauran itselleni, kun en siltikään tajua, mitä tuo linkki teki tässä ketjussa. Riippumatta siitä, oliko vapaaehtoista eli ei.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Itken ja nauran itselleni, kun en siltikään tajua, mitä tuo linkki teki tässä ketjussa. Riippumatta siitä, oliko vapaaehtoista eli ei.

Ehkä viesti olisi voinut olla toisessa ketjussa mutta et voi väittää etteikö alkuperäinen uutinen antanut sitä kuvaa että nainen lähti vapaaehtoisesti mukaan.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Eli naisten pitäisi aina ajatella kaikkia miehiä potentiaalisina raiskaajina. Nainen sai mitä ansaitsi, kun nousi joidenkin mutiaisten autoon, niinkö? Olen palstasisar TQoFE:n kanssa samaa mieltä, tuossa uutisessa ei ole mitään huvittavaa.
 

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Eli naisten pitäisi aina ajatella kaikkia miehiä potentiaalisina raiskaajina. Nainen sai mitä ansaitsi, kun nousi joidenkin mutiaisten autoon, niinkö? Olen palstasisar TQoFE:n kanssa samaa mieltä, tuossa uutisessa ei ole mitään huvittavaa.

Toisaalta jos tilanteessa olisi kysymys vaikka pimeässä taksissa ryöstetyksi tulleesta miehestä, niin uskaltaisin väittää, että useimpien mielestä ryöstö olisi autoon nousseen miehen omaa syytä. Inhottavia tapauksia, mutta monesti vältettävissä edes vähäisellä järjenkäytöllä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Eli naisten pitäisi aina ajatella kaikkia miehiä potentiaalisina raiskaajina.

Ikävä kyllä.

Nainen sai mitä ansaitsi, kun nousi joidenkin mutiaisten autoon, niinkö?

Tämä on jo tahallista tyhmyyttä.

Sille ei oikein mitään voi, että raiskaajia on. Raiskaus on siinä mielessä omalaatuinen rikos, että siitä on vaikea keskustella rationaalisesti - tunteet ottavat yleensä vallan. Faktaa on kuitenkin se, että nainen omalla toiminnallaan pystyy ehkäisemään sitä, että ei joudu vaarallisiin tilanteisiin. Tästä aiheesta ei saa käydä julkista keskustelua ilman, että joku feministi räjähtää iltapäivälehdissä, vaikka ehkä syytä olisi. Ei kai se automaattisesti tarkoita uhrin syyllistämistä?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Eli naisten pitäisi aina ajatella kaikkia miehiä potentiaalisina raiskaajina.

En minä tiedä, mitä naisten pitäisi ajatella. Yöllä on paljon pahoja miehiä liikkeellä ja varovaisuus on varmasti viisasta oman turvallisuuden kannalta. Tällaiset uutiset laittavat todella vituttamaan juurikin mm. siksi, että tuntemattomiin ei voi aina luottaa.

En tiedä uskaltaisinko miehenäkään nousta yöllä täysin tuntemattomien äijien autoon. Vähinkäänkin ryöstetyksi tulemisen pelko olisi persiissä.

Tämä juttu on tosiaan väärässä ketjussa. Mitään hauskaa tästä ei löydy.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ehkä viesti olisi voinut olla toisessa ketjussa mutta et voi väittää etteikö alkuperäinen uutinen antanut sitä kuvaa että nainen lähti vapaaehtoisesti mukaan.

Aivan helvetin sama vaikka olisi hame korvissa liftannut kyytiin, ei siltikään naurata.

Toisaalta jos tilanteessa olisi kysymys vaikka pimeässä taksissa ryöstetyksi tulleesta miehestä, niin uskaltaisin väittää, että useimpien mielestä ryöstö olisi autoon nousseen miehen omaa syytä.

Ryöstön ja raiskauksen vertaaminen on aika onnetonta, puhutaan niin eri asioista. Lähtien vaikka siitä, että (yleensä, jätetään nyt kaikki neulajutut väliin) toisen jälkeen saat vielä useamman kuukauden pelolla odottaa, saitko HIV:n tai jonkun muun kivan bonarin.

Inhottavia tapauksia, mutta monesti vältettävissä edes vähäisellä järjenkäytöllä.

Niin, tästä Vuosaaren tapauksestahan ei vielä tiedetä, nousiko nainen autoon vapaaehtoisesti vai ei.

Tästä aiheesta ei saa käydä julkista keskustelua ilman, että joku feministi räjähtää iltapäivälehdissä, vaikka ehkä syytä olisi. Ei kai se automaattisesti tarkoita uhrin syyllistämistä?

Aina sitä raiskausta vaan ei voi välttää, vaikka kuinka varovainen olisi. Joo, ei ole viisasta lähteä tuntemattomien kyytiin keskellä yötä, mutta naurun aihe ei ole, jos joku niin tekee ja joutuu raiskatuksi.

Sivumennen sanoen, itse olen kerran noussut tuntemattoman miehen kyytiin keskellä yötä, koska oli ns. pakkotilanne. Sitä ennen tosin vaadin saada nähdä ajokortin ja tekstata sotun silloiselle äijälle.

Ja tässä tilanteessa ei lähdetty liikkeelle syyllistämisestä, vaan siitä, että Daespoo ei osannut päättää, pitäisikö tuolle uutiselle itkeä vai nauraa, joista jälkimmäinen on jo suorastaan sairasta ja kuvottavaa.
 
Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Raiskaus-aihe taitaa olla niin vaikea asia tietyille henkilöille että siitä ei näköjään pystytä puhumaan ilman pakollista riidanhaastamista.

Pahoitteluni että laitoin sen tähän ketjuun, en ole missään vaiheessa nauranut asialle toisin kuin tietyt kirjoittajat haluavat ymmärtää.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pahoitteluni että laitoin sen tähän ketjuun, en ole missään vaiheessa nauranut asialle toisin kuin tietyt kirjoittajat haluavat ymmärtää.

Miksi sitten laitoit sen ketjuun, jossa pohditaan pitäisikö itkeä vai nauraa?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Miksi sitten laitoit sen ketjuun, jossa pohditaan pitäisikö itkeä vai nauraa?
Nainen oli kai sitten naurettavan typerä ja sinisilmäinen.

Ei minun tarkoitukseni ole haastaa riittaa, ihmettelen vain oikeuttaako sinisilmäinen käytös raiskaamiseen. "Mitäs oli niin tyhmä, että lähti vieraiden mukaan. Omaa syytä." Kyllä varovainen pitää olla, mutta ei hölmöys oikeuta raiskaamista.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Tämä juttu on tosiaan väärässä ketjussa. Mitään hauskaa tästä ei löydy.

Juttu on täysin oikeassa ketjussa. Seuraava lainaus vastaa suoraan ketjun kysymykseen. Tämä on juuri ketjun idea ja kyseessähän on sanonta. Aivan eri asia olisi, jos linkki oli laitettu Mille naurat juuri nyt -ketjuun. Vastaan myös, että ei naurata.

Aivan helvetin sama vaikka olisi hame korvissa liftannut kyytiin, ei siltikään naurata.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Eli naisten pitäisi aina ajatella kaikkia miehiä potentiaalisina raiskaajina.

Jos siltä yhdeltä älykkäältä telaketjufeministiltä, jonka nimeä en harmi kyllä muista, kysyy, niin kyllä. Hänen mielestään miehet saisivat kulkea yleisillä paikoilla vain valvottuina. Hankala tosin ymmärtää, kuka sen valvonnan suorittaisi: toinen mies kun voisi sekin olla raiskaaja, tai nainen valvojana taas olisi raiskaajalle kohde. Muistaakseni tämä vaatimuksen esittänyt henkilökään ei osannut kertoa, miten valvonta suoritettaisiin.

En tiedä, pitäisikö hänen näkemykselleen itkeä vai nauraa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Miksi sitten laitoit sen ketjuun, jossa pohditaan pitäisikö itkeä vai nauraa?

Jos olisin nauranut asialle niin miksi en laittanut sitä Mille naurat juuri nyt -ketjuun? Niinpä.

Olen ymmärtänyt tämän ketjun luonteeksi lähinnä asiat jotka saavat pudistamaan päätä ja koin tämän sellaiseksi. Raiskauksia tapahtuu about viikottain, tämän erotti "normaalista" se että alkuperäisen uutisen perusteella sai helposti kuvan että uhri oli vapaaehtoisesti noussut pakuun kyytiin.

Mutta kuten jo totesin niin sinulla taitaa olla hiekkaa vaginassa sen verran että turha tästä on vääntää lisää.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ketjun nimi on "Pitäisikö itkeä vai nauraa?" ja minun mielestäni tänne voi hyvin postailla epäuskoa herättäviä juttuja. Kyllä minä ainakin pidän tuota mimmiä melko saatanan tyhmänä ja rinnastan myöskin pimessä taksissa ryöstetyn miehen ja pakettiautossa joukolla raiskatun naisen kohtalot samoiksi; molempiin autoihin nouseminen on aina riski.

Mitään hauskaahan tuossa uutisessa ei ollut, mutta ei tässä oikein voi silti muuta kuin pyöritellä päätään ihmisten typeryydelle. (Sekä toivoa, että nuo kolme jantteria vaikkapa kuohittaisiin.)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös