Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 2 995 496
  • 12 937
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Undrafted

Jäsen

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
KHL:n korona uutisille... Joku porukka kävi Helsingissä pelaamassa ja noin päivä sen joukkueen 7 pelaajaa on todettu koronan osalta positiiviseksi... Jos ne kerran on testattu maahan tullessa negatiiviseksi, niin vaihtoehtoja on A: Tartunta on saatu Suomesta, tai B: Testit eivät ole erityisen luotettavia... Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää... Kaikki hyvin, kiakko jäähän...
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Viaplaylla taas vaihteeksi ongelmia live-urheilun kanssa. Ei nay golf, ei NFL. Samaan aikaan yhdesta salapaikasta etsitty striimi toimii kuin junan vessa. Vois taas kysella, etta mista tassa taas maksetaan, mutta naureskellaan nyt toistaseks kun jotain nakyy kumminkin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Viaplaylla taas vaihteeksi ongelmia live-urheilun kanssa. Ei nay golf, ei NFL. Samaan aikaan yhdesta salapaikasta etsitty striimi toimii kuin junan vessa. Vois taas kysella, etta mista tassa taas maksetaan, mutta naureskellaan nyt toistaseks kun jotain nakyy kumminkin.
Sama ongelma oli muuten tasan viikko sitten kun koitin katsoa sieltä jefua. Alkoi heti sen Islandersin ja Tampan pelin päätyttyä jökkimään tuo appi silleen, että jaksoi pyörittää striimiä aina alle minuutin kerralla ja sitten taas bufferoi. Todella rasittavaa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Sama ongelma oli muuten tasan viikko sitten kun koitin katsoa sieltä jefua. Alkoi heti sen Islandersin ja Tampan pelin päätyttyä jökkimään silleen, että jaksoi pyörittää striimiä alle minuutin kerralla ja sitten taas bufferoi.
Jep, samaa skondaa jo pari viikkoa, myos torstai-yon jefumatsi katkeili, joten jatin suosiolla kesken. Ei silla, onhan naa ihan first world problems, mutta hauskuuttaa kun kaupallinen palvelu on paskempi kuin jonkun tontun piratisoimat striimit.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Facebook = joidenkin koko netti oikeasti? Eräälle sivulle laitettiin IL:n juttu, jossa kerrottiin, kuinka FB ja Instagram aiotaan ehkä sulkea. No joukkoon mahtui tällainen kommentti: "Ei haittaa sit käyttää vaan muita tapoja päästä nettiin kuin tavallinen selain tor-browser yms."

Tässä itse juttu, jos jota kuta nyt vahingossa kiinnostaa: Facebook ja Instagram saatetaan sulkea – somejätti varoittaa EU:n menneen liian pitkälle

Jonnet ei muista, että on myös selaimia, joiden osoiteriveille saa kirjoitettua www-sivuja.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Facebook = joidenkin koko netti oikeasti? Eräälle sivulle laitettiin IL:n juttu, jossa kerrottiin, kuinka FB ja Instagram aiotaan ehkä sulkea. No joukkoon mahtui tällainen kommentti: "Ei haittaa sit käyttää vaan muita tapoja päästä nettiin kuin tavallinen selain tor-browser yms."

Tässä itse juttu, jos jota kuta nyt vahingossa kiinnostaa: Facebook ja Instagram saatetaan sulkea – somejätti varoittaa EU:n menneen liian pitkälle

Jonnet ei muista, että on myös selaimia, joiden osoiteriveille saa kirjoitettua www-sivuja.
"Mikähän mun puhelimessa on vikana kun netti ei toimi? No pääasii et fase, insta ja youtube ja vatsappi pelaa."
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tälle kieltämättä repeää aina uudelleen. Ja joo, onhan tämä pätenyt kauan.
Kunhan jatkoaikaan pääsee niin ihan sama vaikka nettinettinettinettinetti NETTI ei toimisi.

Muistan kun joskus opastin vanhempia siitä että koneessa valmiina olevaa Internet Exploreria ei kannata käyttää vaan käyttäkeepä vaikka Firefoxia tai Chromea. Toki ei se nyt sinänsä ole ihme että vanhoilla ihmisillä voi tuollaisen kanssa olla vähän hankala sisäistää miten se homma toimii, etenkin kun selain oli hyvinkin selvästi nimetty Internet Exploreriksi. Siinä saakin sitten selitellä mikä se Virevoksi onkaan...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Muistan kun joskus opastin vanhempia siitä että koneessa valmiina olevaa Internet Exploreria ei kannata käyttää vaan käyttäkeepä vaikka Firefoxia tai Chromea. Toki ei se nyt sinänsä ole ihme että vanhoilla ihmisillä voi tuollaisen kanssa olla vähän hankala sisäistää miten se homma toimii, etenkin kun selain oli hyvinkin selvästi nimetty Internet Exploreriksi. Siinä saakin sitten selitellä mikä se Virevoksi onkaan...

Joo itse naisena olen törmännyt tähän ihan kollegojen kanssa. Saattoi koetella työpäiviäni joskus.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kunhan jatkoaikaan pääsee niin ihan sama vaikka nettinettinettinettinetti NETTI ei toimisi.

Muistan kun joskus opastin vanhempia siitä että koneessa valmiina olevaa Internet Exploreria ei kannata käyttää vaan käyttäkeepä vaikka Firefoxia tai Chromea. Toki ei se nyt sinänsä ole ihme että vanhoilla ihmisillä voi tuollaisen kanssa olla vähän hankala sisäistää miten se homma toimii, etenkin kun selain oli hyvinkin selvästi nimetty Internet Exploreriksi. Siinä saakin sitten selitellä mikä se Virevoksi onkaan...
Minä vältin yhden selittelysession asentamalla isäni koneelle Chromen, luomalla työpöydälle pikakuvakkeen ja nimeämällä pikakuvakkeen "Internet".
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minä vältin yhden selittelysession asentamalla isäni koneelle Chromen, luomalla työpöydälle pikakuvakkeen ja nimeämällä pikakuvakkeen "Internet".
Itse vedin aikanaan vielä hifimmäksi, kun tein mutsille pikakuvakkeet työpöydälle Aamulehdelle, pankille, jne. joista selain sitten aukesi oikealta sivulta. Paljon selkeempi kuulemma kun käyttää kirjanmerkkejä...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Manchester United.

Ensin minuuttitolkulla Ferguson-lisäaikaa varsinaisen lisäajan päälle, sitten rankkari kun peli on jo vihelletty päättyneeksi.

Jossain on päätetty, että Mauno ei voi eikä saa hävitä toista peliä putkeen.
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Lohduttakaa joku mua ja sanokaa, että iltapäivälehtien kommentoijat edustavat jotain häviävän pientä osaa suomalaisista, eivätkä valtavirtaa, koska mua alkaa ihan oikeasti ahdistaa jos ajattelen, että tuolla kaupungilla kulkiessa suurinosa vastaantulijoista on näitä kommentoijia. Aina kun noita kommenttiosiota erehtyy vilkaisemaan niin se keskustelu on täynnä "minun negatiivinen mielipiteeni aiheesta on ainoa oikea" -tyyppejä. Sitten toinen ryhmä on nämä "hohhoijaa, olipa taas uutinen, ketä kiinnostaa" - kommentoijat.

Äkkiä, antakaa joku paperipussia.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaupassa näky olevan jo isot hyllyt jotain joulupukkisuklaita..
Näin itseasiassa viikko sitten S-marketissa glögipurkkeja hintaan 20 senttiä. Kun katsoin tarkemmin niin "Parasta ennen 4/2020". Onkohan edes laillista tuollaisia myydä, vaikka varmaan ne oikeasti juomiskelpoisia ovatkin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Lohduttakaa joku mua ja sanokaa, että iltapäivälehtien kommentoijat edustavat jotain häviävän pientä osaa suomalaisista, eivätkä valtavirtaa, koska mua alkaa ihan oikeasti ahdistaa jos ajattelen, että tuolla kaupungilla kulkiessa suurinosa vastaantulijoista on näitä kommentoijia. Aina kun noita kommenttiosiota erehtyy vilkaisemaan niin se keskustelu on täynnä "minun negatiivinen mielipiteeni aiheesta on ainoa oikea" -tyyppejä. Sitten toinen ryhmä on nämä "hohhoijaa, olipa taas uutinen, ketä kiinnostaa" - kommentoijat.

Äkkiä, antakaa joku paperipussia.

Toivon myös, että moni näistä EI äänestä, vaan rötväävät sohvillaan ja valittavat. Näille joillekin sallin sen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Aamulehti näyttää mallia pelkopsykoosien ja -hysterian lietsonnasta. Jotenkin korneja nämä dramatisoidut "katastrofikertomukset".

Noloa, surullista roskaa.
 

Liitteet

  • psykoosinlietsonta.png
    psykoosinlietsonta.png
    38,1 KB · kertaa luettu: 270
  • psykoosinlietsonta2.png
    psykoosinlietsonta2.png
    20,1 KB · kertaa luettu: 219

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Näin itseasiassa viikko sitten S-marketissa glögipurkkeja hintaan 20 senttiä. Kun katsoin tarkemmin niin "Parasta ennen 4/2020". Onkohan edes laillista tuollaisia myydä, vaikka varmaan ne oikeasti juomiskelpoisia ovatkin.
Kun se ei ole viimeinen käyttöpäivä vaan parasta ennen, niin (käsitykseni mukaan) niitä saa myydä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun katsoin tarkemmin niin "Parasta ennen 4/2020". Onkohan edes laillista tuollaisia myydä, vaikka varmaan ne oikeasti juomiskelpoisia ovatkin.
On laillista myydä koska kyseessä ei ole viimeinen myyntipäivä- tuotteita. Niitä ei saa myydä päiväys ylittyneenä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös