Mäkin olen ihmetellyt, että mitä tyyppejä sinne oikein kirjoittelee ja eikö sitä moderoida yhtään. Erehdyin ja osin tietoisesti menin lukemaan kommenttiosiota siitä, kun joku Duudsoneista oli purskahtanut itkuun TT-tuomareiden edessä, kun lapsensa oli ottanut ensiaskeleet, niin kommenteissa väläyteltiin mielenterveyden tsekkaamista, mielenterveyspalveluiden tarvetta, vihjailtiin huumeiden käytöllä ja maltillinen siipi tyytyi vain toteamaan, että mars teatterikouluun siitä, niin oppii paremmin näyttelemään.Lohduttakaa joku mua ja sanokaa, että iltapäivälehtien kommentoijat edustavat jotain häviävän pientä osaa suomalaisista, eivätkä valtavirtaa, koska mua alkaa ihan oikeasti ahdistaa jos ajattelen, että tuolla kaupungilla kulkiessa suurinosa vastaantulijoista on näitä kommentoijia.
Tätähän se tuolla on, oli aihe kun aihe. Omana suosikkina kyllä ihan jo mieltymyksistäni johtuen voimailun maailma. Hautalan Tuomas veti tuossa jokunen päivä sitten 400kg maasta, testattuna urheilijana. Lienee sanomattakin selvä, että kommenttiosio oli täynnä muka hauskaa vihjailua kaurapuurosta. Tottakai höystettynä "mitä hyötyä tuosta on", "minä nostan tuon pankkitililtä" ja "ennen vanhaan miehet nostivat tuon painoisia tukkeja metsässä" - kommenteilla.Vaikka some onkin antanut äänen meille kaikille, niin hieman mietityttää, että onko tuollaisia tyyppejä oikeasti olemassa ja mistä tuo kaikki paha olo oikein kumpuaa. Parasta on se kun päivystetään päivästä toiseen Iltalehden netissä ja sitten kuitenkin muistetaan koko ajan nostaa itseään ylös huomauttamalla, että tämä ja tämä julkkis ei ole mitään, kun juuri minä en häntä tiedä. Sillähän se määritelläänkin.
Eikös muovipussin päähän vetämällä pääse paremmin eroon noista ongelmista?Lohduttakaa joku mua ja sanokaa, että iltapäivälehtien kommentoijat edustavat jotain häviävän pientä osaa suomalaisista, eivätkä valtavirtaa, koska mua alkaa ihan oikeasti ahdistaa jos ajattelen, että tuolla kaupungilla kulkiessa suurinosa vastaantulijoista on näitä kommentoijia. Aina kun noita kommenttiosiota erehtyy vilkaisemaan niin se keskustelu on täynnä "minun negatiivinen mielipiteeni aiheesta on ainoa oikea" -tyyppejä. Sitten toinen ryhmä on nämä "hohhoijaa, olipa taas uutinen, ketä kiinnostaa" - kommentoijat.
Äkkiä, antakaa joku paperipussia.
Lohduttakaa joku mua ja sanokaa, että iltapäivälehtien kommentoijat edustavat jotain häviävän pientä osaa suomalaisista, eivätkä valtavirtaa, koska mua alkaa ihan oikeasti ahdistaa jos ajattelen, että tuolla kaupungilla kulkiessa suurinosa vastaantulijoista on näitä kommentoijia. Aina kun noita kommenttiosiota erehtyy vilkaisemaan niin se keskustelu on täynnä "minun negatiivinen mielipiteeni aiheesta on ainoa oikea" -tyyppejä. Sitten toinen ryhmä on nämä "hohhoijaa, olipa taas uutinen, ketä kiinnostaa" - kommentoijat.
Äkkiä, antakaa joku paperipussia.
Tämähän on Jatkoajassa kanssa tyypillistä. Ollaan ylpeitä siitä kun ei tunnisteta jotain nykyistä julkisuuden henkilöä, mutta jos joku 90-luvulla syntynyt ei tiedä jotain 80-luvulla yhden hitin tehnyttä "seksipommia" niin ollaan täysin toivottomia tapauksia ja sivistymättömiä."En oo kuullutkaan" -kommentit julkimosta kertovan jutun perässä ovat kans hienoja.
Tämähän on Jatkoajassa kanssa tyypillistä. Ollaan ylpeitä siitä kun ei tunnisteta jotain nykyistä julkisuuden henkilöä, mutta jos joku 90-luvulla syntynyt ei tiedä jotain 80-luvulla yhden hitin tehnyttä "seksipommia" niin ollaan täysin toivottomia tapauksia ja sivistymättömiä.
Luulen että Donna Summeriin viitataan.Eikö täällä tunneta Sabrinaa!!!!!
Itse sijoittaisin Donnan 70-luvulle, muistelisin isoveljeni soitelleen Hot Stuffia, kun itse olin Clash ja Sham69 vaiheessaLuulen että Donna Summeriin viitataan.
Perkama. Haen vuoheni.Itse sijoittaisin Donnan 70-luvulle, muistelisin isoveljeni soitelleen Hot Stuffia, kun itse olin Clash ja Sham69 vaiheessa
Eikö täällä tunneta Sabrinaa!!!!!
Älkää ny höpöjä puhuko!Luulen että Donna Summeriin viitataan.
Älkää ny höpöjä puhuko!
Aamulehti näyttää mallia pelkopsykoosien ja -hysterian lietsonnasta. Jotenkin korneja nämä dramatisoidut "katastrofikertomukset".
Noloa, surullista roskaa.
En tiedä, kumpi on väsyneempi, "persukortti" vai natsikortti. Surullista on joka tapauksessa se, että täysin suhteettoman pelkopandemian ja suorastaan kornin massahysterian kritisointi on joidenkin mielestä "persuilua".
No ei se ainakaan hirveästi parempi vaihtoehto ole.Tai no, jos on, olkoon sitten: kokoomusta kuitenkin kannatan. Kai sekin on persuilua parodiauniversumissa.
Miten niin mahdollistaa sujuvan suuseksin? Meikäläisen pippeli ei ylety suuhun asti jos daamilla olisi moinen maski käytössä. Siis Itken.Maski, joka mahdollistaa syömisen
Aikamoinen, mahdollistaa muuten sujuvan ja turvallisen suuseksinkin. Mutta uskallatko laittaa vehkeesi tuohon, jos luukku lävähtääkin kiinni?
Miten niin mahdollistaa sujuvan suuseksin? Meikäläisen pippeli ei ylety suuhun asti jos daamilla olisi moinen maski käytössä. Siis Itken.
Vituttaahan se jos naapurin 3-vuotiaalla on hauskaa!