Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Mäkin olen ihmetellyt, että mitä tyyppejä sinne oikein kirjoittelee ja eikö sitä moderoida yhtään. Erehdyin ja osin tietoisesti menin lukemaan kommenttiosiota siitä, kun joku Duudsoneista oli purskahtanut itkuun TT-tuomareiden edessä, kun lapsensa oli ottanut ensiaskeleet, niin kommenteissa väläyteltiin mielenterveyden tsekkaamista, mielenterveyspalveluiden tarvetta, vihjailtiin huumeiden käytöllä ja maltillinen siipi tyytyi vain toteamaan, että mars teatterikouluun siitä, niin oppii paremmin näyttelemään.Lohduttakaa joku mua ja sanokaa, että iltapäivälehtien kommentoijat edustavat jotain häviävän pientä osaa suomalaisista, eivätkä valtavirtaa, koska mua alkaa ihan oikeasti ahdistaa jos ajattelen, että tuolla kaupungilla kulkiessa suurinosa vastaantulijoista on näitä kommentoijia.
Vaikka some onkin antanut äänen meille kaikille, niin hieman mietityttää, että onko tuollaisia tyyppejä oikeasti olemassa ja mistä tuo kaikki paha olo oikein kumpuaa. Parasta on se kun päivystetään päivästä toiseen Iltalehden netissä ja sitten kuitenkin muistetaan koko ajan nostaa itseään ylös huomauttamalla, että tämä ja tämä julkkis ei ole mitään, kun juuri minä en häntä tiedä. Sillähän se määritelläänkin.
Esimerkkilehdeltäni Iltalehdeltä aivan tietoinen päätös lopettaa kommenttiosioiden moderointi ja antaa liki MV?!-lehden veroinen alusta kaiken maailman mouhoajille. Tyylikästä, etten sanoisi.