Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 003 450
  • 12 943

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Naisten uusi "päänsärky"... Turvavälit. Ei tartte harrastaa seksiä kun kannattaa pitää turvavälit myös kotona. ...
No, huh, huh....
Meille on toistaiseksi riittänyt, ei turvavälit, mutta eräänlainen turvaseksi:
Intiimejä hetkiämme vartioi näet kaksi helevetin isoa koiraa yhteispainoltaan reippaasti yli sata kiloa, jotka nukkuvat, toinen sänkymme alla ja toinen minun puolellani seinän vieressä. Voi aika rauhassa keskittyä itse asiaan pelkäämättä, että ainakaan kukaan pääsisi yllättämään huomaamatta - meillä kun ei pidetä ovia lukossa koskaan, kun olemme kotona.

PS. "Päänsärkyä" meillä podetaan aniharvoin ja yleensä siitä voi pudottaa pois lainausmerkit - lucky me....
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo

SgtMarkov

Jäsen
Duunipaikalla otettiin tänään maskipakko käyttöön ja eikö täällä jo ole eräs dille kierroksella kyselemässä, että kuinka hän juo kahvinsa maski naamalla. Onneksi sille joku vastasi jo, että miten sä käyt paskalla housut jalassa.

Itkunsekaista naurua aiheuttavat tämä kyselijä ja ajatus siitä että kulutan joka viikko 40 tuntia samassa toimistossa näiden kanssa.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Netflix varoitteli että Unelmien pelikenttä on poistumassa. Leffa oli ns. listalla joten laitoin sen pyörimään. Lähinnä Jennifer Lawrencen takia mutta kuulemma ihan hyvä leffa muutenkin. Ja olihan se, hieman erikoinen (rakkaus)tarina. No, leffa päättyy ja esiin tulee vastaava tuottaja Harvey ***** Weinstein. No, onhan se ollut monessa hyvässä leffassa taustalla mutta vähän latisti tunnelmaa.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
No, leffa päättyy ja esiin tulee vastaava tuottaja Harvey ***** Weinstein. No, onhan se ollut monessa hyvässä leffassa taustalla mutta vähän latisti tunnelmaa.

Älä anna sen vaikuttaa kun muuten menee monta leffaa pilalle. Muunmuassa Tarantinoja muistaakseni tuottanut monta.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lohduttakaa joku mua ja sanokaa, että iltapäivälehtien kommentoijat edustavat jotain häviävän pientä osaa suomalaisista, eivätkä valtavirtaa ....
Keskivertoihminen on melko typerä. Ricky Gervais sanoi jossain, että kyllä kaikkien pitää saada äänestää, mutta pari vuotta ennen äänestystä kaikista valkaisuaineista ja pesuaineista pitäs ottaa varoitustekstit pois. Olen samoilla linjoilla.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
FC Lahti pelaa ottelunsa HIFK:ä vastaan tyhjille katsomoille. Syy tähän on se ettei poliisilla ole resursseja turvata kannattajien turvallisuutta. Onkohan FC Lahdella ja HIFK:lla ne "hulluimmat" fanit jotka eivät voi mennä katsomaan jalkapalloa ilman uhkaa myllytyksistä (~tappelu)?

Tässä vielä Etelä-Suomen sanomien juttu aiheesta.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kanadan viranomaiset ovat kieltäneet taklaamisen, OHL pohtii vielä kauden kohtaloa.


Eilen jo luulin kun katselin Sportin kakkosmaalivahdin istumista käytävällä vaihtopenkin sijaan, että ei paljon tyhmemmäksi voi mennä, mutta väärässä olin.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Kaikilla meillä on kuule rajoitteita! Jos itse saisi määrätä omat (käytännössä korottaa seuraavien) palkat, palkkiot ja eläkkeet, voisi kiusaus mennä ohi kehtaamisen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Nämä tyypit ovat kyllä jotain ihan muuta. Ei vittu. Kukas se oli (joku naispoliitikko?) kuka kirjotteli tässä joku aika sitten kuinka hänen pikku taaperonsa, oliko joku alle esikouluikänen, filosofoi jotain niin helVEtin syvällistä proosaa ettei historian suuret ajattelijatkaan pysty samaan liirumiin edes kunnon absinttipäissään? Muutama ihq kommentti vissiin tuli joltain vertaistukiryhmäläisiltä, mutta muuten koko akka naurettiin atomeiksi. Muistaako kukaan?

Lainaus otettu Terrorismiketjusta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nämä tyypit ovat kyllä jotain ihan muuta. Ei vittu. Kukas se oli (joku naispoliitikko?) kuka kirjotteli tässä joku aika sitten kuinka hänen pikku taaperonsa, oliko joku alle esikouluikänen, filosofoi jotain niin helVEtin syvällistä proosaa ettei historian suuret ajattelijatkaan pysty samaan liirumiin edes kunnon absinttipäissään? Muutama ihq kommentti vissiin tuli joltain vertaistukiryhmäläisiltä, mutta muuten koko akka naurettiin atomeiksi. Muistaako kukaan?

Lainaus otettu Terrorismiketjusta.
Maria Nordin? Ei poliitikko mutta melkoinen huuhaa automaatti. Voisi pitää turpansa kiinni.

Edit.




Olisko tuo?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Saattoipa muuten olla, Muistelin että "tytär" olisi ollut nuorempi, tosin. Diippii shittii silti. Olikos tää Nordin sama huruakka kuka julisti että korvatulehdus johtuu siitä että kuulee asioita joita ei halua kuulla?
Jaaha, jaaha, selittää paljon. Minulla on ajoittain oikea korva kipeä, johtunee siitä että rouva ruputtaa oikealle puolelle jotain kuuntelukelvotonta tekstiä. Muutenkin kummallista, oikean puolen korvan tunto on lähellä olematonta, mutta joskus särkee sisältä kuin tulehduksessa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jaaha, jaaha, selittää paljon. Minulla on ajoittain oikea korva kipeä, johtunee siitä että rouva ruputtaa oikealle puolelle jotain kuuntelukelvotonta tekstiä. Muutenkin kummallista, oikean puolen korvan tunto on lähellä olematonta, mutta joskus särkee sisältä kuin tulehduksessa.
Se on ihan selkeästi ne negatiiviset ääniaallot. Nyt hakemaan lääkäriltä todistusta aiheesta ja seuraavan kerran kun eukko alkaa urputtaa niin todisteet eteen että jos ei lakkaa niin se on pahoinpitelystä käräjille.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa

Eipä ollu 2012-2013 Lahessa mikään menestyskausi tai Lasch silloin edes meillä. Hyvin kirjoitettu artikkeli taas, kun ei ole saatu edes yksinkertaisia tietoja oikein.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Naisasiaketjua nyt viimeaikoina selatessa on tullut tämän ketjun otsikon mukainen fiilis kyllä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on kyllä asiat pahasti pielessä :(
En tiedä pitäisikö minulle itkeä vai nauraa... ja onko minulla asiat pahasti pielessä mutta... Menin tilaamaan Turun Sanomien "digilukuoikeudet" kuukaudeksi että pääsee lukemaan mitä oikein on tapahtunut. Katsos kun eurolla tarjosivat ja lupasivat että loppuu automaattisesti kuukauden päästä. Niin ei tartte nähdä edes perumisen vaivaa. Nyt vain odotellaan että saavat tilauksen käsiteltyä...
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Googlatkaapa tämä Jaana Haapasalo. Hän on ennenkin kunnostautunut.
Hän myös puolustelee twitterissä oikeutettuna pitämäänsä korvausvaatimusta. Hänen mielestään juttu on väärin kirjoitettu ja ei valittanut uimavalvojalle vaan oliko se valmentajalle, joka oli hänen mukaansa käyttäytynyt asiattomasti ja uimavalvoja ei puuttunut ... tai jotain muuta paskaa. Hämmentävä tyyppi kertakaikkiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös