Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyl oli ollut kyse porilaisista tässä tapauksessa.
Heh poistinkin jo kun en lukenut Savon kiertueesta kohtaa. Vitun turkulaisilla meinasin outoa kieltä lausuvia potentiaalisia rötösukkoja...

"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
No näinpä. Ajattele jos joku vanhempi nimimerkki, oletetaan vaikka että 27.1.2004 rekisteröitynyt nimimerkki janttter kirjoittelisi tänne pääasiassa viestejä jotka alkavat sanoilla "Onks teillä koskaan..." tai "Ootteks te ikinä..." ja sen jälkeen kerrotaan miten jossain ringissä kävi jotain. Viestillä on pituutta korkeintaan puolitoista riviä. En kyllä voisi kuvitella että kukaan vanhempi nimimerkki tuollaista kirjoittaisi.

Viestissä oleva nimimerkki oli täysin keksitty ja päivämäärä valikoitui ihan sattumalta.
Ennen täällä sentään puhuttiin oikeaa asiaa miesten uima-asumuodista, kroketista, Turengista ja kimalaisista. Moderaattoritkin oli kaikki Hämeenlinnasta.

Paska palsta nykyään.

”Matches don't come any bigger than FA Cup quarter-finals”
- Neil Warnock

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ennen täällä sentään puhuttiin oikeaa asiaa miesten uima-asumuodista, kroketista, Turengista ja kimalaisista. Moderaattoritkin oli kaikki Hämeenlinnasta.

Paska palsta nykyään.
Saa kai sitä edelleen puhua esimerkiksi miesten uima-asuista. Itsehän olen mieltä että ainoa sallittu asu on punaiset Speedot ja sivunarua saa olla maksimissaan 2cm. Shortseissa tai missälie bokserimallisissa uiminen pitäisi kieltää lailla.

Voidaan myös keskustella siitä miten on ahdistavaa kun aina yrittää homot väkisin iskeä ravintolassa käydessä.

Hoki on hieno laji, vielä kun tajuaisvat tuon liitossakin.
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Saa kai sitä edelleen puhua esimerkiksi miesten uima-asuista. Itsehän olen mieltä että ainoa sallittu asu on punaiset Speedot ja sivunarua saa olla maksimissaan 2cm. Shortseissa tai missälie bokserimallisissa uiminen pitäisi kieltää lailla.

Voidaan myös keskustella siitä miten on ahdistavaa kun aina yrittää homot väkisin iskeä ravintolassa käydessä.
Siis nyt pitää muistaa se ettei käännä vaan sitä katsetta muualle. Retaleiden ja muun demarijengin ojentaminen kuuluu jokaisen vastuullisen kansalaisen velvollisuuksiin. Mitä siitä tulisi jos keravajengin annettaisiin riehua vapaasti pitkin kyliä levittämässä sitä kaatopaikkaansa ties missä H&M saastassa. Ja Minä ainakin haluan ettei Minun kaupungissani tarvitse kuunnella pillujuttuja kesäterassilla vaan voi keskustella vaikkapa Kafkasta. Saksaksi.

Fägärijengi kyllä vituttaa myös. Ei niillä ole mitään tapoja. Kuolaavat päälle kuin kiimaiset eläimet. Ei siinä yleensä muu auta kun napata retale puhutteluun ja kertoa vähän totuuksia elämästä. Eipä ole tarvinnut yleensä toistaa oppituntia.

Ps.

Minulla oli tuliterä MikroMikko silloin kun keravajengi pelasi donkeykong -elektroniikkapeliä 80-luvulla.

"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, sympatiat: Mikke, KooKoo, Titaanit
Kun iso osa suomalaisista äijistä on kuitenkin näitä (meitä) keskivartaloltaan runsaita, niin luulisi silloin "homohousujen" pitäminen beach-meiningeissä olevan vähintäänkin suotavaa, ellei jopa pakollista. Toisaalta palsta-edesmennyt pitkänmatkanjuoksija on voinut olla sitäkin mieltä, että läskeille ja muille demareille tulisi olla joku mutapohjainen sivuranta ja sille paremmalle ainekselle, jotka eivät riskeeraa speedoissaan, oma rantansa.

Mutta noin muutoin, niin on se kyllä perseestä (no pun intended), että kun mies pukeutuu vähänkin trendikkäämmin, kuten tarinamme päähenkilö tässä, niin fägäreillä alkaa gaydar piippaamaan kuin säteilymittari Tshernobylissä. Onneksi tarvittaessa kalibrointiapua löytyy ja homolle osoitetaan paikkansa vaikka stadikan kuumavesialtaassa.

Viimeksi muokattu:

Last Night a DJ Saved My Life
Je suis koronasika
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Pahuuden akseli
Minun kaupungissani tarvitse kuunnella pillujuttuja kesäterassilla vaan voi keskustella vaikkapa Kafkasta. Saksaksi.
Muuten ihan kelpo pastissia, mutta tämä kohta särähti. Hän ei lue kuin faktakirjallisuutta, fiktiokirjallisuuden lukeminen on täysin hyödytöntä.

Prahassa syntynyt ja elänyt Kafka kyllä kirjoitti kirjansa saksaksi, joten siltä osin hänen teoksistaan olisi hyvä puhua pelkästään saksan kielellä.

Rillipäät ja läskit älkööt vaivautuko vastaamaan.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Porilaisia kohtaan suunnattu epäluuloisuus kertoo terveestä itsesuojeluvaistosta, mutta kyllähän heidän leimaamisensa ulkomaalaisiksi menee liioittelun puolelle.

22042006
04052019
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sä olet vaan liian nätti.
Se voi olla. Schollin tapauksessa en usko tähän... Se on sillä se karisma. Ja varmasti myös Marilyn Monroe -kuosinen kauluspaita ja pinkit suorat housut.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihaan melkein kaikkia.
"Viinanjuonti luo turvallisuutta ja hyvinvointia, nimittäin viinatehtaiden työntekijöille, alihankkijoille, kuljetusalan yrittäjille ja Alkon myymälähenkilökunnalle."

Glove

Jäsen
Hieno kirjoitus @Punamusta

Närkästymisyhteiskunta lienee iskenyt jatkoaikaankkn. Tai jotain. Onneksi ei ole pakko lukea semmoisia viestiketjuja, jotka ei kiinnosta, voi laittaa ignoreen tai vaikka olla käymättä koko palstalla. En osaa sanoa oliko ennen kaikki paremmin, vaikka 15 vuotta olen täällä seikkaillut. Ehkä oli, ehkä ei. Mutta tämä kelpaa mulle just semmoisena kuin se on, enkä aio alkaa don Quijoteksi ja taistella tuulimyllyjä vastaan. Maailma muuttuu, niin jatkiskin.

Fair play and respect

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ennen oli tuollaisia pitkiä viestejä. Ne oli helppo kuitata aloittamalla vastaus sanoilla "jaksoin lukea vähän alusta".

Nykyään harva viitsii (ilmeisesti puhelimella) näpyttää kovin montaa riviä tekstiä.

"Unless we do something about it, in ten or fifteen years the Internet
will be monopolized by the megacorporations" -Noam Chomsky​
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ennen oli tuollaisia pitkiä viestejä. Ne oli helppo kuitata aloittamalla vastaus sanoilla "jaksoin lukea vähän alusta".

Nykyään harva viitsii (ilmeisesti puhelimella) näpyttää kovin montaa riviä tekstiä.
Minusta ko. teksti (jos siis viittasit nimim. Röörin Yläpesä-stooriin jostain vuodelta 2000) näyttää joltain tapetilta, koska siinä ei ole kappalejakoa. Pelkästään kymmeniä rivejä katkeamatonta tekstiä.

Viimeksi muokattu:
1st: LEINO-JYLHÄ-HARMAJA
”Jumala on korvattu päiväkodeissa peikoilla, menninkäisillä, maahisilla, merirosvoilla, keijuilla yms. demoneilla.” -Wiherkoski
PLEASE DON'T DIE MANNSCHAFT!

Punamusta

Jäsen
Puit hyvin sanoiksi sen mitä olen yrittänyt sanoa, mutta en ole osannut. Toissapäivänä tuli näköjään liittymisestäni tänne 18 vuotta. Olen joskus ollut täältä pitkiäkin aikoja pois (naisasioiden eli parisuhteen takia), mutta ei tämä palsta nyt ole minun mielestäni muuttunut noita muutamaa mielensäpahoittajaa lukuun ottamatta mitenkään. Ärsyttävät nimimerkit vaihtuu, koska pahimmat pistetään pihalle. Vähän kyllä ihmetyttänyt aina tuo moderointi, kun pahimmat palstavittuilijat (viittaan speedoon tällä) saa jatkaa touhuaan vaikka kuinka kauan, mutta omaperäiset (tulevaton/abianos ja faslapsi) pistetään heti jäähylle ja punamustallekin virhepisteitä kun otteluseurantaketjuun erehtyy avautumaan (eivätkö nuo ketjut ole juuri tuota varten?).
Boldaus oma.

Niin, TPS oli siis iskenyt juuri 0-1 maalin ajassa 59:53 ja minua pänni aivan älyttömästi. Kävelin seisomakatsomon takana olevista ovista ulos ja aloin kävellä portaita alaspäin. Tuli sellainen tunne, että pakko päästä purkamaan vitutusta jollakin tapaa. Menin siis kiihkopäisenä otteluketjuun ja kommentoin, että "vittu mitä paskaa". Moderaattorit antoivat rikepisteen, koska moiset purkaukset kelpaavat kuulemma otteluseurantoihin ja vitutusketjuun.

Ymmärsin asian. En siis viitsi kantaa pientäkään kaunaa asiasta. Olisin voinut jättää koko viestin kirjoittamatta. Siinä oli kyse pelkästä puhtaasta vitutuksesta.

Voin allekirjoittaa sen, että joskus monet räväkät nimimerkit jäävät ilman erityisiä sanktioita, vaikka sisällön luulisi oikeuttavan siihen. Tähän pätenee sama toteamus kuin kiekkoonkin: ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä. Jännä jos vihellettäisiin, niin kaukalossa kuin täällä palstallakaan.

Ketjun otsikon mukainen olo syntyi siinä kohtaa, kun JYP sai maalihanansa auki ja Ässät kusi housuunsa. Oltiin aivan jaloissa eikä haastettu kuin ehkä sinnepäin. Enemmän tuli naurettua kuin itkettyä hallilta poistuessa. Tää on mun rakas Porin Ässät. Lauantai ja 0-7 selkään niin että hallin katto tärisee. Kerrassaan eriskummallista.

"I'm starting with the man in the mirror" - Michael Jackson, 1987

Punamustaa jääkiekkoa - Porin Ässät

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaksi vanhempaa (onko niitä muunlaisia?) metsämiestä oli tullut hirviliiterille tunnin liian aikaisin. Olivat aika hiilenä kun muut oli myöhässä... Toinen vaikutti kyllä siltä että brenkkua oli tullut otettua eilen illalla jonkin verran ettei ihme ettö kellonkäännöt oli mennyttä ohi. No onneksi sillä toisella oli ollut kännykkä niin soittamalla jahdin johtajalle olivat saaneet tietää että kelloja oli käännetty. Olivat sitten istuskelleet portailla röökiä vedellen (ja varmaan haukkuivat nykymenoa).

Mistään en mitään tiedä mutta sanon silti...

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yllättävän paljon kassavammaisia. Tumput suorina seisoo, vaikka hihnaa on tyhjänä. Jostain hatustako mä taikoisin siihen lisää kaljaa häh. Siis jos sitä kapulaa ei vielä ole käden ulottuvilla että pistäisi siihen.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Katariina vilkaisi puhelinlaskuaan ja järkyttyi

Onhan sitä ollut menneisyydessä uutisia jopa tonnien laskuista joissain roaming-tilanteissa tai kun lapset on vähän pelannut verkkopelejä luottokorttitietojen kanssa.

Että hieman hykerrytti tuo ylimääräinen kymppi puhelinlaskulla, vaikka en nyt kyllä itsekään ole tietoinen, että numeropalvelu voisi noin paljon maksaa jollain liittymillä. No itsehän on liittymänsä valinnut ja tarpeensa miettinyt, tai sitten ei.

Eteläpäädyn piippuhylly (1995 - 2008)
Kun yhdessä matkaan lähdettiin, oli nuoruuden kultainen aika.
Sinä ensiksi saavutit määränpään, minä hetkeksi vielä tänne jään.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Katariina vilkaisi puhelinlaskuaan ja järkyttyi

Onhan sitä ollut menneisyydessä uutisia jopa tonnien laskuista joissain roaming-tilanteissa tai kun lapset on vähän pelannut verkkopelejä luottokorttitietojen kanssa.

Että hieman hykerrytti tuo ylimääräinen kymppi puhelinlaskulla, vaikka en nyt kyllä itsekään ole tietoinen, että numeropalvelu voisi noin paljon maksaa jollain liittymillä. No itsehän on liittymänsä valinnut ja tarpeensa miettinyt, tai sitten ei.
Joo ja vaikka vähän maksoikin niin ilmeisesti sai kuitenkin taksin paikalle.

Enemmän vielä tämän ketjun kamaa on jutussa poimituista esimerkeistä palvelunnumeroidenhinnoittelusta tuo palvelunumero ”ennustuspalvelunumero enkeliviesti.fi”.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.

Osta kahvi, katso kun myyjä vetää siihen vettä vitusti sekaan. Maksa järjetön 4.9€ hinta, kiitä ja kävele pois. Valita tämän jälkeen asiasta somessa, muistamatta edes kahvilan nimeä. Suomalaisinta mitä tiedän.

"But remember there are no stupid questions, just stupid people" - Mr. Garrison

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Osta kahvi, katso kun myyjä vetää siihen vettä vitusti sekaan. Maksa järjetön 4.9€ hinta, kiitä ja kävele pois. Valita tämän jälkeen asiasta somessa, muistamatta edes kahvilan nimeä. Suomalaisinta mitä tiedän.
Luulisi noillakin ”työelämän saavutuksilla” saavan suunsa auki. Ai niin, mutta kun se vaan huvitti. Mikä se hauskempaa kuin maksaa jostain tuollaisesta.

” En muista kahvilan nimeä, se oli joku niistä keskeisistä lentokentän kahviloista”.

Tuosta voinee päätellä, että asia ei häntä varmaa sen kummemmin vaivannut.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Olin vaimon kanssa kerran menossa jonnekin ja siinä irkkubaarissa ottamassa perinteistä lähtöolutta, mikä on jotain 9€ stobe. Ennen meitä tiskiltä otti aamutv:n jälkipörssistä tuttu naishekilö kuoharin ja rouvani vaati saada samaa. Mikäpä siinä, varmasti taloudestaan tarkka ihminen on ottanut jotain järkevää. No, lasi kuoharia 35 egeä ja stobe päälle, vähän yli 40€. Kannatan vapaata kilpailua ihan syystä.

- Jussi_j

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Where were you while we were getting high?

Jonottaa maton takia Ikean edessä yön yli.
Ei näitä pakosti kiinnosta se itse asia, vaan se, että on jossain ensimmäinen ja saa julkisuutta, kun iltapäivälehdet tulevat paikalle tekemään näitä hömppäjuttuja. Koomistahan tuo joka tapauksessa on.

KooKoo - Meister Der Herzen 2019-20.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy