Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 2 995 493
  • 12 937
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
”Minä olen karambola, hedelmä kuin vanha viisaus.”
Taiteilija Hakonen, mun idoli.

"...teimme Kyberneen Retket, jossa lakkipäinen Ladakuski seikkailee Kemistä Kokkolaan saatanallisessa ristipaineessa... Ja.. Ja... 21 KUVAA SEKUNNISSA, JOO JOO..."
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Taiteilija Hakonen, mun idoli.

"...teimme Kyberneen Retket, jossa lakkipäinen Ladakuski seikkailee Kemistä Kokkolaan saatanallisessa ristipaineessa... Ja.. Ja... 21 KUVAA SEKUNNISSA, JOO JOO..."
-"Ei me voida Timon kanssa kahdestaan näytellä toisen maailmansodan joukkokohtausta. Sitäpaitsi tuolla menee uusia autoja taustalla"
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Taiteilija Hakonen, mun idoli.

"...teimme Kyberneen Retket, jossa lakkipäinen Ladakuski seikkailee Kemistä Kokkolaan saatanallisessa ristipaineessa... Ja.. Ja... 21 KUVAA SEKUNNISSA, JOO JOO..."
Tuohan on Aki Kaurismäen tulevan elokuvan synopsis.
"Tehdään sitä rainaa saatana kun on alotettu."
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
-Heikki puhuu perkele! Piirrä sinä, minä lasken! heheheheh
-Martti, täälä ei oo ovia ollenkaa...?
-Täälä ei oo ovia!? Sielu menee, MINÄ TUON SIELUN! Piirretään ovia perkele!!!

Tämä on NIIN kaunista taidetta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Susinukke, hauska nimi. Vanhemmat on halunneet, että lapsi ei pääse elämästään liian helpolla, joten koulukiusaajille on annettu valmiiksi teroitettu kirves käteen...

Minä voisin oikeastaan vaihtaa nimeni. Etunimi on aika tavallinen ja tylsä, ja sukunimikin. Siispä täst’edes olen oleva Lypsyjakkara Rälläkkä Vyötiäinen.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Susinukke, hauska nimi. Vanhemmat on halunneet, että lapsi ei pääse elämästään liian helpolla, joten koulukiusaajille on annettu valmiiksi teroitettu kirves käteen...
Vanhemmat luultavasti kylläkin halusivat lapsestaan kiekkoilijan, koska antoivat nimeksi Daniil Kozlov...
Susinukke ei kai kokenut itseään kokonaiseksi Daniilina.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Erwin Tuppurainen tykkää tästä.
Erwin ei tykkää enää mistään.

Vanhemmat luultavasti kylläkin halusivat lapsestaan kiekkoilijan, koska antoivat nimeksi Daniil Kozlov...
Susinukke ei kai kokenut itseään kokonaiseksi Daniilina.
Ai, oisko se Wikiartikkeli pitänyt lukea... No, ehkä ne halusi siitä kirjailijaa. Daniil Harms on nimittäin venäläisen kirjallisuuden hienoimpia edustajia, mainio novellisti ja surrealisti. Suosittelen Sattumia-nimellä suomennettua kokoelmaa. Harvoin olen aikuisena nauranut vedet silmissä minkään takia, mutta tuo kirja huvitti ja jaksaa huvittaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuo nenäpäiväshow. Juontaja on vissiin joku entinen missi. Itkee, kuinka afrikkalaisessa kylässä ei ole yhtään puhdasta vettä. Päällä tonnin kampaus, viidensadan meikit ja monen tonnin prinsessamekko. Paljonko vettä neidin ulkonäön hinnalla olisi saatu sinne Afrikkaan..??
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: vsmo

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo nenäpäiväshow. Juontaja on vissiin joku entinen missi. Itkee, kuinka afrikkalaisessa kylässä ei ole yhtään puhdasta vettä. Päällä tonnin kampaus, viidensadan meikit ja monen tonnin prinsessamekko. Paljonko vettä neidin ulkonäön hinnalla olisi saatu sinne Afrikkaan..??
Eli onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että missin olisi pitänyt nauraa, kun nämä kaksi ovat vaihtoehdot?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Runoilija ja sanataideohjaaja Susinukke Kosola kuittaa kulttuurirahastolta 120 donan apurahan projektiinsa, joka tulee kuulemma aiheuttamaan pöhinää runouden äärellä. Kuinkakohan moni noitakin tuotoksia lukee?

Sanataideohjaaja. Aivan mahtava keksintö eli toimenkuva, joka kai terapeuttisesti paikkaa jotakin ongelmaa, jonka joku toinen sanataiteilija on saanut iskostettua teinin mieleen. Tällaiseen ei insinööri pysty, tunneikiliikkujan taloudelliseen hyödyntämiseen.


Susinukke Kosola. Kuulostaa hyvin paljon nykymedian tiedostettavalta lemmikiltä.
Kosola, toivottavasti hän on jännästi kuitenkin lapualaanen. Minä nimittäin en ole, hähhähhää.

Susinukke.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sanoo mies, joka aloitti koko jutun kiinnittämällä huomion siihen, mikä ei ole olennaista.
No eihän tietenkään ole olennaista kiinnittää huomiota siihen, että kauhallisia tuhlataan turhuuteen jotta lusikallinen saadaan kerättyä. Ja omatunto puhdas, hip hei! Tukka hyvin, meikki hyvin, on autettu!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
No eihän tietenkään ole olennaista kiinnittää huomiota siihen, että kauhallisia tuhlataan turhuuteen jotta lusikallinen saadaan kerättyä. Ja omatunto puhdas, hip hei! Tukka hyvin, meikki hyvin, on autettu!
"Valitettavasti tämä Nenäpäivä-porduktio oli tänä(kin) vuonna niin helvetin kallis, että kaikki kerätyt rahat menivät artistipalkkioihin, mutta tässä on tällaisia irtoneniä, joilla voitte leikkiä siellä Afrikassa aikanne kuluksi."
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Valitettavasti tämä Nenäpäivä-porduktio oli tänä(kin) vuonna niin helvetin kallis, että kaikki kerätyt rahat menivät artistipalkkioihin, mutta tässä on tällaisia irtoneniä, joilla voitte leikkiä siellä Afrikassa aikanne kuluksi."
Kierittää paskassa ne nenät niin luulevat lihapulliksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Laha

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No eihän tietenkään ole olennaista kiinnittää huomiota siihen, että kauhallisia tuhlataan turhuuteen jotta lusikallinen saadaan kerättyä. Ja omatunto puhdas, hip hei! Tukka hyvin, meikki hyvin, on autettu!
Käsittääkseni esiintyjät ja muukin henkilökunta on noissa ovat hyvin pitkälti hyväntekeväisyyspohjalta mukana. Toki kustannuksia tulee muustakin (kalusto jne) mutta käsittääkseni sponsoreilla niitäkin paljon kuitataan. Ja jos tuollaista showta ei olisi, niin jäisihän sen lahjoitussummakin ihan helvetisti pienemmäksi.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kai sitä ovat pohtineet että tv-kasvokelpoiseksi pakkeloitu juontaja on katsojille mukavampi katsottava kuin juuttisäkissä meikittä kekkaloiva ja tuottaisi paremmin hyväntekeväisyyteenkin. Vähän on taas semmoista "turha valittaa ilmastonmuutoksesta jos et tapa ittees" -meiningiltä.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Kai sitä ovat pohtineet että tv-kasvokelpoiseksi pakkeloitu juontaja on katsojille mukavampi katsottava kuin juuttisäkissä meikittä kekkaloiva ja tuottaisi paremmin hyväntekeväisyyteenkin. Vähän on taas semmoista "turha valittaa ilmastonmuutoksesta jos et tapa ittees" -meiningiltä.

Ja mihin sen prinsessamekon monta tonnia on mennyt? Materiaaleihin osa, mutta varmaan suuri osa sille tekijälle (ja myös verottajalle).
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Helsingissä Bulevardilla on joku asukas häiriintynyt eurooppalaisen koulun lasten välituntimelusta ja vaatinut koulua muuttamaan muualle. Viranomainen on käynyt mittaamassa melua asukkaan parvekkeella ja makuuhuoneessa ja todennut ettei lasten melusta ole terveydellistä haittaa. Joten koululaisten melu ei ole aiheuttanut toimenpiteitä.

Asukas teki oikaisuvaatimuksen ympäristöpalveluiden ympäristöterveysyksikön päällikön tekemästä päätöksestä. Tehty melumittaus ei hänen mielestään antanut ”rehellistä kuvaa tilanteesta”. Lisäksi ongelman ydin on hänen mielestään koulun sijainti nykyisessä ympäristössä, jossa on asuinrakennuksia.

”Katson, että ainoa toimiva ratkaisu tässä tilanteessa on koulun siirtäminen sille paremmin soveltuvampaan paikkaan. Pyydän toimenpiteitä tämän asian suhteen”, asukas kertoo oikaisuvaatimuksessaan.
Lasten äänet raikuvat välitunnilla, naapuri vaatii Helsingin eurooppalaista koulua muuttamaan (Helsingin Sanomien juttu kantakaupungissa koululaisten melusta häiriintyneestä asukkaasta).
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tälle mutsille tekisi hyvää vetää 50-luvun kansakoulun safkoja pari viikkoa napaansa: Tikkupuuro, pinaattikeitto yms. Helsinkiläisäiti pettyi, kun lapsi ei saa päiväkodissa kauramaitoa – ilmastosyyt eivät riitä perusteeksi

Lattevegaanimammat ovat uskomattomia
Ei nämä vitun hipit enää itketä eikä edes naurata. Kyllä se on ihan puhdas vitutus mitä nämä aiheuttaa. Ja nämä hevonhelvetin eettiset ja uskonnolliset perusteet. Ei perkele. Noiden kahden taakse pitäisi voida pistää aivan mitä tahansa nykymaailmassa näiden eettiskeijujen mielestä.
 

444

Jäsen
Helsingissä Bulevardilla on joku asukas häiriintynyt eurooppalaisen koulun lasten välituntimelusta ja vaatinut koulua muuttamaan muualle. Viranomainen on käynyt mittaamassa melua asukkaan parvekkeella ja makuuhuoneessa ja todennut ettei lasten melusta ole terveydellistä haittaa. Joten koululaisten melu ei ole aiheuttanut toimenpiteitä.


Lasten äänet raikuvat välitunnilla, naapuri vaatii Helsingin eurooppalaista koulua muuttamaan (Helsingin Sanomien juttu kantakaupungissa koululaisten melusta häiriintyneestä asukkaasta).
Muuta Helsingin keskustaan ja ala valittaa ympäristön metelistä. Tuollainen ihminen pitäisi itse siirtää johonkin paremmin soveltuvalle paikalle. Joku autio ja puuton luoto Helsingin edustalla olisi sopiva, kun olisi vielä lyhyen matkan päässä Stockmannin hiljaisuudesta.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muuta Helsingin keskustaan ja ala valittaa ympäristön metelistä. Tuollainen ihminen pitäisi itse siirtää johonkin paremmin soveltuvalle paikalle. Joku autio ja puuton luoto Helsingin edustalla olisi sopiva, kun olisi vielä lyhyen matkan päässä Stockmannin hiljaisuudesta.

Siellä autiolla luodollakin linnut pitäisivät ääntä ja jos jossain olisi ihan hiljaista niin sekin olisi sietämätöntä. Ihan sama, kun aina pitää valittaa. Kun vika on omien korvien välissä niin ihan sama mitä ympärillä tapahtuu.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Muuta Helsingin keskustaan ja ala valittaa ympäristön metelistä. Tuollainen ihminen pitäisi itse siirtää johonkin paremmin soveltuvalle paikalle. Joku autio ja puuton luoto Helsingin edustalla olisi sopiva, kun olisi vielä lyhyen matkan päässä Stockmannin hiljaisuudesta.
Tuossa on kyllä asukkaan logiikka pettämätön. Ongelmana kun on että kantakaupungissa elämisen äänet aiheuttaa ahdistusta, niin ainoa oikea ratkaisumalli on että muu väestö muuttaa muualle. Tai no tällehän olisi riittänyt ainoana oikeana ratkaisuna että koulu muuttaa oppilaineen muualle, mutta joka tapauksessa. Olisi nyt voineet pistää ihan informaatioarvon takia juttuun valittajan iän ja sukupuolen, kun jonkunlainen arvaus/mielikuva tuosta tulee väkisin, mutta olisi hyvä saada joko varmistus tai osoitus ennakkotuominnan virheellisyydestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös