Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
1st: LEINO-JYLHÄ-HARMAJA
”Jumala on korvattu päiväkodeissa peikoilla, menninkäisillä, maahisilla, merirosvoilla, keijuilla yms. demoneilla.” -Wiherkoski
PLEASE DON'T DIE MANNSCHAFT!

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Where were you while we were getting high?
Janne Puhakasta kertoneen Urheiluruutu-jutun alussa soi Petshop Boysin "Always on My Mind"-kappaleen intro. Kova biisu, ei siinä.
Jos juttu olisi haluttu vetää kunnolla, niin kyllähän siinä olisi pitänyt olla jotain kunnon homodiskoa:

Village People: Y.M.C.A.

Dan Hartman: Relight My Fire

Sylvester: You Make Me Feel

Ja siis sanottakoon, että homodisko on parhaimmillaan oikein hyvää musiikkia. Hakkaa nykyisen rnb-ähkimisen satanolla.

KooKoo - Meister Der Herzen 2019-20.

Partakus

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Jonottaa maton takia Ikean edessä yön yli.
Joonaksella on kuitenkin selkee idea tuossa eli tienata. Hienoahan se kun nuori yrittää elättää itsensä ja selkeesti kokenut tämän tavan toimivaksi.

Aina ei tarvita ämpäreitä jonoja synnyttämään. Tavallaan surullista, kun ämpärit on kuitenkin niin suomalaista, mutta pitänee ymmärtää. Suomikin vaan muuttuu, vaikkakin ämpäri on mielestäni hyvinkin sukupuolineutraaliesine.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Texasin ykkösketju: Gibbons - Hill - Beard
Ehkä isoin muutos on tän palstan vaihtuminen chatiksi, ainakin joidenkin enimmäkseen uusien nimimerkkien toimesta. Miksi ei kirjoita viestiin asiaansa kun se turhanpäiväinen vuorovaikutus on muidenkin näkyvillä ja hankaloittaa palstan lukemista kun pitää paljon hyppiä yli. Vai onko se joku datailijoiden rillit huurussa -rinki, ala-astetason vitseineen. Jatkoaika matkalla Suomi24-suuntaan, verkkolehti meni jo Seiskaan päin.

Ja päälle tietty ne päiväkirjamaiset ei niin informatiiviset tai edes viihdyttävät viestit.
Jäbä veti viisi virkettä putkeen. Siitäs saitte te, jotka ajattelette että pettterin aivot ovat jo sulaneet.

Yllättävän paljon kassavammaisia. Tumput suorina seisoo, vaikka hihnaa on tyhjänä. Jostain hatustako mä taikoisin siihen lisää kaljaa häh. Siis jos sitä kapulaa ei vielä ole käden ulottuvilla että pistäisi siihen.
Tuo kassakapula on aika hauska. Täällä meillä päin siinä lukee vaan että seuraava asiakas, mutta Etelä-Suomessa ollaan kohteliaampia. Toisella sivulla lukee nasta kundi. Mie aina siellä päin käydessä kiittelen kassatyttöjä, että ei minua kotiseudulla nastaksi kundiksi sanota. Yleensä ne ei vastaa mitään, jauhavat vaan purkkaansa ja sanovat ostoksen hinnan. Outoa. Kohteliaisuus muuttuu hetkessä välinpitämättömyydeksi, kun sen ottaa puheeksi.

You can call me lost, I call it freedom.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Se on täällä jo päätetty että se on Pulikka!
Sinä se muistat tuon vielä... Pulikka on pieni polttopuu. On myös olemassa piirakkapulikka jolla kaulitaan (karjalan)piirakoiden pohjat litteiksi. Että ei ihme että siitä pienestä kikkeestä joka laitetaan ostosten väliin, tuli käytettyä sanaa pulikka (kun joskus ihmettely-ketjuun viestin kirjoitin).

Mistään en mitään tiedä mutta sanon silti...

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihaan melkein kaikkia.
Runoilija ja sanataideohjaaja Susinukke Kosola kuittaa kulttuurirahastolta 120 donan apurahan projektiinsa, joka tulee kuulemma aiheuttamaan pöhinää runouden äärellä. Kuinkakohan moni noitakin tuotoksia lukee?
Veikkaan että Susinukke saa sadallakahdellakymmenellä donalla itselleen todella hyvät pöhinät ja pitkäksi aikaa, yliannostuksen vaarakin on ilmassa.

"Viinanjuonti luo turvallisuutta ja hyvinvointia, nimittäin viinatehtaiden työntekijöille, alihankkijoille, kuljetusalan yrittäjille ja Alkon myymälähenkilökunnalle."

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Runoilija ja sanataideohjaaja Susinukke Kosola kuittaa kulttuurirahastolta 120 donan apurahan projektiinsa, joka tulee kuulemma aiheuttamaan pöhinää runouden äärellä. Kuinkakohan moni noitakin tuotoksia lukee?
Tossa nimessä on aikamoista paradoksia viritteillä. Etunimi vie pohtimaan Haitin papa docin voodoo-harrastuksia pohjoismaisella jänkhä-twistillä, mutta sukunimi onkin sitten perinteistä Lapuan liikettä.

No, ei siinä, hyvä että ihmiset löytävät mieleisiään nimiä ja nimiyhdistelmiä. Eiköhän tuossakin brändi-arvo ole kohdillaan, kun meikäläinenkin asian noteerasi.

"Nyt ei taloudellisia raameja laiteta estämään ihmisten ajattelua" - Antti Rinne

"North Korea will become a different kind of Rocket - an Economic one!" - Donald Trump
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tossa nimessä on aikamoista paradoksia viritteillä. Etunimi vie pohtimaan Haitin papa docin voodoo-harrastuksia pohjoismaisella jänkhä-twistillä, mutta sukunimi onkin sitten perinteistä Lapuan liikettä.
Heh, tälle nauroin myös. Voi Vihtori sentään.

"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Oli pakko googlettaa, kun töissä arvuuteltiin Susinuken sukupuolta (tiedän sen olevan väärin, koska Susinukke saa olla mitä tahansa haluamaansa sukupuolta).
Mikäli Wikipedian tiedot pitävät paikkaansa, niin nostan hattua Susinukelle. Äärimmäisen ankeista ympäristölähtökohdista (Leningrad, Turku) huolimatta on selviytynyt elämässään hyvin.

"Should the aggregate score be level after 90 minutes, extra time will be played.” Fulham’s matchday programme for the second leg of the Littlewoods Cup tie in 1986-87. Liverpool were 10-0 up from the first leg

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ehkä niitä tuon apurahan turvin lukee muutama enemmän kuin ilman sitä olisi lukenut. Eikös se juuri ole tuollaisten kulttuurirahastojen pointti? Turha kai niitä apurahoja on Salkkareille tai JVG:lle jakaa.
Älä nyt vie populistista iloittelua ihmisiltä pois kertomalla tosiasioita. Hyi sinua. Kenen verorahoilla perkele!

Melkein.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihaan melkein kaikkia.
Miks aina kun lukee näistä "taiteilijoista" tulee pakonomanen tarve huutaa täysiä "PAHAAA KUUURKIIII"...?
”Minä olen karambola, hedelmä kuin vanha viisaus.”

"Viinanjuonti luo turvallisuutta ja hyvinvointia, nimittäin viinatehtaiden työntekijöille, alihankkijoille, kuljetusalan yrittäjille ja Alkon myymälähenkilökunnalle."
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
”Minä olen karambola, hedelmä kuin vanha viisaus.”
Taiteilija Hakonen, mun idoli.

"...teimme Kyberneen Retket, jossa lakkipäinen Ladakuski seikkailee Kemistä Kokkolaan saatanallisessa ristipaineessa... Ja.. Ja... 21 KUVAA SEKUNNISSA, JOO JOO..."

"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

"...teimme Kyberneen Retket, jossa lakkipäinen Ladakuski seikkailee Kemistä Kokkolaan saatanallisessa ristipaineessa... Ja.. Ja... 21 KUVAA SEKUNNISSA, JOO JOO..."
-"Ei me voida Timon kanssa kahdestaan näytellä toisen maailmansodan joukkokohtausta. Sitäpaitsi tuolla menee uusia autoja taustalla"

Your shit's like chocolate cake
And your ass smells like a rose

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihaan melkein kaikkia.

Tuohan on Aki Kaurismäen tulevan elokuvan synopsis.
"Tehdään sitä rainaa saatana kun on alotettu."

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
-Heikki puhuu perkele! Piirrä sinä, minä lasken! heheheheh
-Martti, täälä ei oo ovia ollenkaa...?
-Täälä ei oo ovia!? Sielu menee, MINÄ TUON SIELUN! Piirretään ovia perkele!!!

Tämä on NIIN kaunista taidetta.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Susinukke, hauska nimi. Vanhemmat on halunneet, että lapsi ei pääse elämästään liian helpolla, joten koulukiusaajille on annettu valmiiksi teroitettu kirves käteen...

Minä voisin oikeastaan vaihtaa nimeni. Etunimi on aika tavallinen ja tylsä, ja sukunimikin. Siispä täst’edes olen oleva Lypsyjakkara Rälläkkä Vyötiäinen.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Susinukke, hauska nimi. Vanhemmat on halunneet, että lapsi ei pääse elämästään liian helpolla, joten koulukiusaajille on annettu valmiiksi teroitettu kirves käteen...
Vanhemmat luultavasti kylläkin halusivat lapsestaan kiekkoilijan, koska antoivat nimeksi Daniil Kozlov...
Susinukke ei kai kokenut itseään kokonaiseksi Daniilina.

"Should the aggregate score be level after 90 minutes, extra time will be played.” Fulham’s matchday programme for the second leg of the Littlewoods Cup tie in 1986-87. Liverpool were 10-0 up from the first leg

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erwin Tuppurainen tykkää tästä.
Erwin ei tykkää enää mistään.

Vanhemmat luultavasti kylläkin halusivat lapsestaan kiekkoilijan, koska antoivat nimeksi Daniil Kozlov...
Susinukke ei kai kokenut itseään kokonaiseksi Daniilina.
Ai, oisko se Wikiartikkeli pitänyt lukea... No, ehkä ne halusi siitä kirjailijaa. Daniil Harms on nimittäin venäläisen kirjallisuuden hienoimpia edustajia, mainio novellisti ja surrealisti. Suosittelen Sattumia-nimellä suomennettua kokoelmaa. Harvoin olen aikuisena nauranut vedet silmissä minkään takia, mutta tuo kirja huvitti ja jaksaa huvittaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy