@Punamusta tuossa edellisessä tänne ketjuun kirjoittamassasi viestissä oli paljon hyvää sisältöä. Minulla on ollut täällä nimimerkki vuodesta 2005 lähtien ja vielä aiemmin olen ollut "vain" keskustelupalstan lukija.
Mutta en osaa sanoa että tämä kierrätyskeskus olisi erityisen hienompi paikka ollut silloin joskus. Ja mielestäni tätä kierrätyskeskusta ja keskustelua täällä eivät huononna nuo päiväkirjaviestit vaan ne melko monet mukahauskat viestit ja vitsit.
Minä kyllä itsekin viljelen paljon näitä päiväkirjaviestejä. Olen kyllä saanut kuvan kommenttien perusteella että niitä tykkää jotkut lukeakin joten jatkan tällä tiellä. Minusta se on ihan miellyttävää puuhaa kirjoitella tänne omia kuulumisiaan ja siksi tänne koko palstalle kirjoitankin, tämä on miellyttävä aktiviteetti. Ja tykkään kyllä lukea muidenkin päiväkirjaviestejä.
Täytyy kyllä tunnustaa että ei ihan hirveän isot muistikuvat ole siitä millainen tämä paikka on ennen ollut. Vaikka olenkin varmaan kirjoitellutkin Jatkoaikaan laajalla skaalalalla (siis eri keskusteluosioihin) jo kohta 15 vuoden ajan. Silti minulla on fiilis että vähän tosiaan aikakin kullannut muistoja.
Nokkiini minä en ottanut vaan kritiikkiin yritän nykyään suhtautua avoimella mielellä. Minulla on kokemusta siitä kun sain kerran kritiikistä kunnon itkupotkuraivarit ja siitä ei seurannut ainakaan mitään hyvää. Siksi koitan nykyään perustelluista kritiikeistä varsinkin ottaa opikseni ja suhtautua niihin paljon avoimemmalla mielellä. Ja mielestäni Punamustakaan ei kyllä mitään itkupotkuraivareita saanut vaan hyvin perustellusti vastasi kritiikkiin.
Saahan kritiikkiin vastata ja sen myös kyseenalaistaa. Ei kritiikkiin tarvitse heti alistua. Kyllä sen sitten oikeasti huomaa kun jos joku lähtee vain itkemään kritiikkiä vastaan ja mielestäni Punamusta ei toiminut niin.