Eli lukion ja yliopiston opettajan arviointi ei riitä sinulle?
Tässä tapauksessa ei, koska mielestäni olen kirjoittanut paremmin.
Mitä jos sinä vain sait oikean arvosanan?
Minun on paha sanoa tähän mitään, koska joistakin tolkuttomista syistä abiturientit eivät saa esseitään takaisin - eivätkä näin ollen saa myöskään palautetta. Tiedän kuitenkin, ettei M ole tasoni.
Olet ihan fiksu nimimerkki, mutta jotenkin sinusta tulee mieleen pilakuva jossa on koulu ennen ja nykyään. Ennen isä haukkui poikansa kun tämä sai huonon todistuksen, nykään vanhemmat haukkuvat opettajan kun lapsi saa huonon todistuksen.
Ei tässä minun päätäni ole kukaan silitellyt ja lähinnä minä parun opettajista, eivät vanhempani. Vaihdoin taannoin ajatuksia yksityisviestitse nimim. Ikävänkantajan kanssa ja hän tietänee, mistä puhun, kun kritisoin kouluni äidinkielen opetusta.
Jos kertoisin, millainen pilakuva sinusta tulee mieleen, saisin bannit palstalle. En toki yllättynyt (ammattisi tiedostaen), että tulit ilmaisemaan eriävän mielipiteesi.
Nyt pitää kyllä kompata TosiFania. Tuli täysin sama kuva mieleen näet. Mitäs jos Jaws kirjoitit M:n arvoisesti? Mietipä sitä. Tai olet M:n kirjoittajan tasoinen? Kun tuohon nyt noin takerruit.
Jos esseeni oli 40 pisteen arvoinen, olen eri mieltä sen tarkistaneiden kanssa. M:n tasoinen en ole, vaikka nyt lappuun jääkin tuo kirjain.
Onhan se kiva, että Jatkoajassa kehutaan. Mutta sen jälkeen kun kusi nousee hattuun, eikä kritiikkiä enää kestä, on varsinkin kirjoitushommissa helvetin vaikea oppia mitään.
Otan kritiikin vastaan, myös tästä viestistä. Väitän kehittyneeni parin vuoden aikana ja kehityn myös jatkossa, koska haluan kehittyä.
---
Nyt vittuunnun rauhassa. Pettymys on hyvä purkaa pienellä kiukuttelulla. Onneksi kesäloma alkaa huomenna.
Ja pahoittelut, jos nyt joku kokee tulleensa tölväistyksi. Ymmärtäkää, että päässäni kiehuu jo tarpeeksi ihan muutenkin.