En oikein tiedä, miten mitataan esim. silakka- tai ahvenfileestä sisälämpötila.
Kannattaa varmaan sitten lukea se Välimäen ohje. Voit oppia jotain.
En oikein tiedä, miten mitataan esim. silakka- tai ahvenfileestä sisälämpötila.
Kannattaa varmaan sitten lukea se Välimäen ohje. Voit oppia jotain.
Juu, ehkä siinä ratkaistaan myös fuusioreaktion ongelmat.
No ne voi olla kanssa joillekin vieraampia asioita, mutta sulle varmasti ihan itsestäänselvyys.
Juu, ehkä siinä ratkaistaan myös fuusioreaktion ongelmat.
Jokainen normaali ihminen ymmärtää, että se laitetaan pannuun, jossa on rasvaa ja otetaan pois kun se on kypsä.
... Kalan kyllä moni osaa paistaa kypsäksi mutta samalla liian kuivaksi.
Aikoinaan Pohjois-Norjassa erään tunturijärven rannoilta pari viikkoa perhostelin rautua. Perkaus ja pannuun nyrkillisen voiköntin kera. Alkoi tosin viimeisinä päivinä tökkimään, joten vaihdettiin järvitaimeneen. Tulomatkalla mentiin ekaan grilliin, joka tuli vastaan ja se oli Utsjoella. Ei ole hampurilainen maistunut niin hyvältä koskaan.
Harjus ja hauki ei säväytä, eivätkä salakkaa (vahinko, mutta oli herkkua) lukuunottamatta särkikalatkaan.
...
Harjus ja hauki ei säväytä, eivätkä salakkaa (vahinko, mutta oli herkkua) lukuunottamatta särkikalatkaan.
....
Lopetan ot-höpinät osaltani tähän
Sompat
Ymmärtänen mitä ajat takaa, mutta ymmärtääkseni tahallani väärin, ei ole moista kalalajia. Savulahnaa olen kerran syönyt. Huomaa sana kerran.
...
Iltalehden mukaan Suomeen on tulossa takatalvi ja myrakka. Lunta voi tulla jopa viisi senttia.
Kamala paikka tuo Suomi. Maanjaristyksia, tulivuoren purkauksia tai hirmumyrskyja ei ole, mutta lunta saattaa tulla viisi senttia.
Miten te nyt siella Suomessa parjaatte? Onneksi mina olen tarpeeksi kaukana moisista helvetillisista olosuhteista.
Ylioppilastutkintolautakunnan sensorit ovat takuulla nutturapäisiä, elämäänsä kyllästyneitä vanhoja ämmiä. Tai siltä ainakin tuntuu tällä hetkellä.
Tasoni äidinkielessä M, joopa joo. Hahahah.
Vittu mitä mielivaltaista paskaa tuo äidinkielen arvostelu. Sain esseestä 40.
Haista paska, ylioppilastutkintolautakunta. Ne vitun sensorit kirjoittavat paskemmin kuin minä, ja saan 40. Neljävitunkymmentä.
Yksi kaverini kirjoittaa suoraan sanottuna hirveää sontaa ja saa 30 pistettä. Pitäkää tunkkinne.
Huomenna on historia, mutta eipä kiinnosta.[/PURKAUTUMINEN]
Ylioppilaskirjoitukset. Surkea, mielivaltainen instituutio, kaiken pahan alku ja juuri. Masentava, kulahtanut, epälooginen ihmisten keskinäisen paremmuuden määrittäjä.
Sarjassamme "yksi monista suuren vittuuntuneisuuden nostattajista". Siis muiden muassa. Onhan niitä muitakin.
Pitää varmaan virtuaali-itku tirauttaa.
En tiedä, kirjoititko vittuillaksesi vai kuinka, mutta minusta on perseestä, että kaksi ihmistä (lautakunnan sensori ja koulun opettaja) määrittävät tasoni kirjoittajana...
Ihan uteliaisuudesta kysyn, kenen olisi pitänyt sinun tasosi määrittää??
En tiedä, kirjoititko vittuillaksesi vai kuinka, mutta minusta on perseestä, että kaksi ihmistä (lautakunnan sensori ja koulun opettaja) määrittävät tasoni kirjoittajana. Varsinkin, kun noin huonoja pisteitä ei ole esseestä tullut aikoihin. Luonnollisesti ottaa aivoon ja siitä tämä purkautuminen. Odotukset olivat korkeammalla.
I know that feel, bro, vai miten ne sympatiat nykyisellä internet-aikakaudella nyt ilmaistaankin: koin joka tapauksessa vastaavanlaisen kohtalon taannoin omissa kirjoituksissani.En tiedä, kirjoititko vittuillaksesi vai kuinka, mutta minusta on perseestä, että kaksi ihmistä (lautakunnan sensori ja koulun opettaja) määrittävät tasoni kirjoittajana. Varsinkin, kun noin huonoja pisteitä ei ole esseestä tullut aikoihin. Luonnollisesti ottaa aivoon ja siitä tämä purkautuminen. Odotukset olivat korkeammalla.
Minä en ole päätöksenteosta vastuussa tässä yhteiskunnassa, olen vain asioista parkuva abiturientti, mutta mielestäni kahden ihmisen mielipide ei ole kyllin riittävä. Nythän kaksi ihmistä käytännössä päättivät, millä pisteillä lähden hakemaan jatkokoulutusta. Aika isosta jutusta kuitenkin kyse.
Minä en ole päätöksenteosta vastuussa tässä yhteiskunnassa, olen vain asioista parkuva abiturientti, mutta mielestäni kahden ihmisen mielipide ei ole kyllin riittävä. Nythän kaksi ihmistä käytännössä päättivät, millä pisteillä lähden hakemaan jatkokoulutusta. Aika isosta jutusta kuitenkin on kyse.
En missään nimessä vittuillut. Mikä maksimipistemäärä sitten yleensä on ollut ja mikä noissa kirjoituksissa on L-raja?
Pää pystyyn!