Pakko tulla kysymään, että toteutuiko arvaus?
Ainakaan cosmic_rodeo ei ole tuon viestin jälkeen kirjoittanut tänne mitään joten siitä voi päätellä että ei ole välttämättä edes jäänyt uhkailun tasolle.
Olen kunnossa ja ainakin toistaiseksi pieksemättömässä tilassa. Päätin eilen illalla olla kaikesta huolimatta hyvä naapuri ja käydä pyyhkimässä lainehtivan lattian puhtaaksi, ihan jo pelkästään varmistaakseni, ettei kusijamiehen sinällään kyllä ihan hauska sketsi kostaudu minun fyysistä koskemattomuuttani kohtaan. Sitä paitsi kusta lainehti minunkin oveni edessä ja se ei kauhean kivaa kummiskaan ollut.
Melkoinen agenttiseikkailu oli sekin sitten, kun operoin huomion herättämistä vältellen pimeässä käytävässä naapurin ovisilmän alapuolella kuin mikäkin kusisten tilanteiden ninja kännykän näyttöä taskulamppuna käyttäen. Koko ajan jännitti, että kohta saattaa tuosta ovesta hyökätä leipomaan pataan joko noin 300 kilogrammaa alkoholisoitunutta naisihmistä tai reilu parimetrinen kännihujoppi. Sekin oli hieno tunne, kun hetken aikaa eteisestä löytyi muovipussi, jonka sisällä oli tuikituntemattoman pissakeppostelijan virtsasta kastunut pyyhe!
Sori, mutta meni nauruksi. Missä helvetissä sä oikein asut (onneksi et enää kauan)?
Vaikken asiaa tunnekaan, niin Pupuhuhtaa tuon täytyy olla, jos olletikin Jyväskylästä on kyse.
Pupari on tässä tapauksessa täysin ymmärrettävä arvaus, mutta kyllä minä ihan keskustassa vielä tovin asun.
Sen verran tiedän, että nuo ovat yhden varoituksen päässä "huoneiston haltuunotosta", eli kaksi varoitusta on jo alla, mutta ei jaksaisi enää näin lähellä muuttoa lähteä semmoista asiaa hoitamaan. Menisi vielä käsittääkseni käräjäoikeuden kautta se häätöasia noin 100% varmuudella, eikä mulla ole justiinsa nyt aikaa tai energiaa juosta minkäänlaisten matlockien haastateltavana.
Naapuritilanne on tällä hetkellä se, että bileet jatkuvat jo neljättä iltaa, joskin ehkä aavistuksen rauhallisempina kuin aikaisempina iltoina, tai sitten olen vain jo vähitellen tottumassa naapurin iloluontoiseen elämään. Kyllä siellä musiikki melkoisen kovalla soi (itse asiassa juuri tuon lauseen kirjoitettuani stereon säädin kääntyi yhä enemmän kohti kaakkoa) ja epäselvää känniörinää kuullaan näin torstai-iltanakin. Voisi varmaan tossa kymmeneltä hiljaisuusajan käynnistyessä, jos siis meno edelleen jatkuu, pyöräyttää popparit mikrossa, soittaa sheriffit kuokkimaan naapurille ja mennä seuraamaan ovisilmästä eräänlaista poliisi ja rosvot -show'ta.
Enää 22 yötä muuttoon.