Toinen vaihtoehto on jonkun kämpillä käyneen tuttavan källi, mutta tuskin kukaan nyt noin julma voi olla...
Tuoko julmaa? Lainasin kerran kaverille kämppääni kahdeksi viikoksi, kun lähdin lomalle. Jossain painofirmassa silloin työskennellyt kaveri oli ajankulukseen askarrellut minulle pienen yllätyksen. Ilmeisesti jostain Kallesta oli ottanut kuvan ja sitten sopivasti suurennellut sen minulle hienoksi tauluksi. Oli oikein kehystetty.
Kuinka ollakkaan en palannutkaan suoraan lentokentältä kotiin, koska koneesta löytyi vallan mahtava mimmi, joka pyysi minua kanssaan baariin suoraan lentokentältä. No ei muuta, kuin kamat auton takaluukkuun ja taxilla baanalle. Sain tytön suostuteltua vielä kotiinikin yöksi. Olohuoneen seinällä odotti A3:sen kokoinen taulu, jossa alaston äijä on kyykyssä perse kameraan päin. Hän katsoo kujeilevasti olkansa yli kameraan ja painaa sojottavaa munaansa niin, että se näkyy hyvin sieltä perseen alta. Alla oli teksi: "Haluatko kanssani kuumaan leikkiin? t: Arvid."
Poltettiin sitten ne tupakat.
Nooh, kyllä sitä onneksi muutakin sitten lopulta. Tyttöä asia huvitti kovin. Minua ei silloin niinkään.