Urheiluministeri
Jäsen
On tosiaan. Puuttuu vain salvukukko, vatkuli suussa puhuminen ja karttukylpy.Olipas aivan kuin Sihvosen monologi omasta radio-ohjelmasta.
On tosiaan. Puuttuu vain salvukukko, vatkuli suussa puhuminen ja karttukylpy.Olipas aivan kuin Sihvosen monologi omasta radio-ohjelmasta.
NHL on pelillisesti samassa tilassa, missä englantilainen jalkapalloilu luultavasti yhäti olisi, jos Englantiin ei olisi koskaan päässyt ulkomaalaiset valmentajat vaikuttamaan, muuttamaan ja edistämään peliä.
NHL on pelillisesti samassa tilassa, missä englantilainen jalkapalloilu luultavasti yhäti olisi, jos Englantiin ei olisi koskaan päässyt ulkomaalaiset valmentajat vaikuttamaan, muuttamaan ja edistämään peliä.
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/902c373c-0216-4275-acb3-ad553ba42c15
Johtava analyytikko joi ja saalisti kunnes Trump valittiin.
Tää selittääkin aika paljon.Sihvonen kertoo para-aikaan Yle puheessa, radiossa, miten äitikulta on opettanut kusemaan istualteen pöntöllä.
Eikö? Ei vaan, ymmärrän yskän. Mutta tulin ihan sattumalta paikalle kun juonto alkoi, yllätyin kysymyksestä, olin varma, että sieltä tulee juttua jääkiekosta, sekä siitä, millä tavalla leijonat uusii maailmanmestaruuden.Tää selittääkin aika paljon.
Hardcore narsisti, joka ei ole onnistunut edes kirjoittamaan kirjaa, jossa ei olisi nimiyhtymää hänen maijesteetilliseen nimeensä; Petteri Sihvonen = Petrus Sihto.
Kehitys kehittyy. Ajat muuttuu ja arvot myös. Niin myös viihde yhteiskunnan mukana. Jääkiekko on viihdettä.
Itse olen ollut tappeluiden ja todella fyysisen pelin ystävä. Lempipelaajia nuorempana olivat Sandy McCarthy ja moni muu tappelija. Myös muuten fyysiseen peliin pystyvät nauttivat nuoren kuningasveden suurta suosiota. Ja tietenkin olivat siitä tietoisia. Nuoren suomalaispojan fanituksesta. Jos pitäisi valita fantasy-gm touhuissa jonkun pelaajatyypin pelaaja joukkueeseensa, vähintään nostalgiasyistä paikan saisi ensimmäisenä se hampaattomin kanukki. Ehkä Mal Davis. Kysykää Reijo Mäeltä.
Tästä huolimatta olen varovaisen positiivisesti samaa mieltä Mustosen ja Johtavan kanssa. Kyllä pelin olisi hyvä kehittyä terveellisempään suuntaan. Taklaaminen kiistatta aiheuttaa päävammoja.
Selkeestikin on työssään onnistunut, kun ihoja on puhkonut. Niinhän se on, että toiset tykkää tai sietää ja joku ei. Vuosia sitten sain tämän herran kanssa viettää erinäisissä tilaisuuksissa erittäinkin antoisia keskusteluja niin kiekosta, urheilusta yleensäkin ja varsin muistoissani on eniten niinä aikoina syvissä vesissä uineen Kalpan tilanne silloin ja tulevaisuudessa. Varsinkin sitä keskustelua oli aina mukava jatkaa, kun asiat oli jotenkin edenneet ja tuolla kaverilla on tietoa ja näkemystä.Onnittelut täältäkin!
Lueskelin vähän tätä ketjua. Onpas Petteri Sihvonen päässyt täällä monien ihon alle.
Vähän outoa kyllä. Täällä jos jossain pitäisi arvostaa Sihvoslaista värikästä jääkiekkokeskustelua. Petteri on tuonut aika paljon lisää suomalaiseen jääkiekko keskusteluun, erityisesti pelikirjan osalta.
Tottakai mukana on ollut kaikenlaista itsensäkorostamista jne. mutta eiköhän nekin pääpiirteissään ole tehty asian esille nostamisen vuoksi.
Sihvonen on ollut tavattoman rohkea ja edelläkävijä. Nostan hänelle hattua.
Selkeestikin on työssään onnistunut, kun ihoja on puhkonut. Niinhän se on, että toiset tykkää tai sietää ja joku ei. Vuosia sitten sain tämän herran kanssa viettää erinäisissä tilaisuuksissa erittäinkin antoisia keskusteluja niin kiekosta, urheilusta yleensäkin ja varsin muistoissani on eniten niinä aikoina syvissä vesissä uineen Kalpan tilanne silloin ja tulevaisuudessa. Varsinkin sitä keskustelua oli aina mukava jatkaa, kun asiat oli jotenkin edenneet ja tuolla kaverilla on tietoa ja näkemystä.
Arvostan ja olen fanipoikansa. Olin jo ennen ensitapaamistamme. Mennyt ihan ohi että hänelle on oikein oma ketjunsakin, muttei syyttä. Pitää lukea alusta ajankanssa aikanaan.
Yllä @mjr on ytimessä. Sihvosta tuli kuunneltua toissailtana radiosta, jossa puhuttiin paitsi kirjastaan, myös monesta muusta asiasta. En ole Sihvosen kanssa samaa mieltä siitä, että miehet ovat historiallisessa mielessä niin paljon potkineet naisia päähän, että nyt on vaan oikein saada takaisin ja kestää se kuin mies. Tutkimuksen mukaan kymmeniä tuhansia nuoria miehiä on syrjäytynyt ja köyhät miehet eivät katso niin pitkälle tulevaisuuteen kuin köyhät naiset. Lisäksi köyhät miehet kokevat syvempää arvottomuutta. On aikamoista ohittaa nämä faktat sillä, että nyt on vaan kestettävä kuten mies.
Tässä mielessä ei kyllä muutosta ole. Faktoista viis, kunhan tulee huomiota.
Aikaa on kulunut. Ehkäpä ollut ihan aiheellinen ketjun avaus ainakin viestimäärästä päätellen. Mielenkiinnolla sukellan ketjun ytimeen tästä alaspäin. Vanhoja en nostele tän enempi. Toivottavasti.P.Sihvosesta ei voi oikein mitään keskustella edes vitutusketjussa. Ei mitään! Saati sitten että miehelle avataan oma ketju, hei haloo noinko tärkeä tämä asia on. Vai osuiko jokin Sihvosen mielettömistä kommenteista suoraan sydämeen?
Ehkä Sihvoselta joskus tuli ihan hyviä argumentteja itse pelistä, mutta valmentajan taidot nähtiin täällä viime kaudella. Kunnioitus meni varmaan pelaajien silmissä siinä vaiheessa kun ykkösmiehen pestin otti. Mutta ei kenelläkään voi olla niin huonoa tajua hyvän pelaajan päälle kuin "Pehmolla". No keskustelinpa minäkin.
P.Sihvosen lähdön jälkeen kaikki muu on täällä päin bonusta. Menestystä argumentointiin
- viime kausi osui suoraan sydämeen -