Petteri Sihvonen – kiekkomedian virallinen totuus

  • 2 761 591
  • 12 920

P.Sihvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ole. Antaa urheilun näyttää, kuka kulloinkin on
Ensin yhden ja sitten toisen nimimerkin takaa?

Minua on kiinnostanut ilmiössä nimeltä Petteri Sihvonen lähinnä pelin politiikka ja millaisia keinoja politiikan tekemiseen on käytetty. Yhtenä pelinappulana pelissä on ollut sitten siffa. Varsin heikoin perustein on ajettu milloin mitäkin asiaa ja motiiveja on välillä voinut vain arvailla. On siellä toki siteeksi ollut välillä asiaakin, mutta yleensä varsin vähän. Ja onhan se kumma, jos tällaista toimintaa ei saa kritisoida. Ja toki sen olet tiennyt kun hommaan olet lähtenyt.

Joo, joo! Toki tällaista hommaa saa kritisoida. Mutta kuka nyt viitsisi roikkua kritisoimassa H+V+P -lähtöjä, kun itsellä on niin mielenkiintoinen erilainen elämä kuten sinulla? Lähdöistä viis.

En minäkään roiku joissakin sellaisilla palstoilla nälvimässä, jonka alasta en ymmärrä yhtään mitään.

Montako nälvivää kommenttia olet kiskaissut tähän ketjuun? Ja miksi? Jopa ensin yhden nimimerkin takaa, ja nyttemmin toisen. Mielenkiintoista.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei kai se ole vihapuhetta vähimmässäkään määrin, jos nimimerkkiäsi tukistetaan härskistä valehtelusta. Suustasi pääsi joko vahingossa tai hämmennystarkoituksessa vale. Tulit sanoneeksi, että olit tavannut Kupittaalla (?) Jukureiden kaksi pelaajaa, jotka olisivat (muka) väittäneet, että Jukureiden pelitavasta vastaavat pelaajat, ei päävalmentaja. Käytit härskisti hyväksesi joihinkin omiin kummallisiin tarkoitusperiisi Jatkoajan keskustelupalstaa muljauttamalla härskin valheen.

On vain hyvä, jos sinulla on nyt paha mieli. Mitäs valehtelit. Siksi sait palstatoverilta ansiosi mukaan löylyn.
Niin siis Askaisten Visako ei ollut tavannut kahta Jukureiden pelaajaa? Vaan yhden, vai kolme, vai mikä tässä oli se valhe? Pahoittelut, en tunne asian taustaa sen paremmin, enkä tästä ketjusta löytänyt alkuperäistä tekstiä.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Ei hyvä Luoja...

Joskus vuosi sitten olin innokas pelitapatilastoija ja -analysoija sekä ilmeisesti myös joten kuten turtunut tähän katkeraan meininkiin, kun viitsin täällä roikkua. Nyt kun tulin tauon jälkeen lukemaan tätä "keskustelua" niin eipähän huvita yhtään tulla takaisin.

Kun aikoinaan löysin ja tilastoin Jalosen viimeisen leijonakauden Meidän Pelistä vähän alkuaikoja nopeampaa reagoimista, minut lätkäihmisenä lytättiin täällä ja vaiettiin todisteiden edessä. Tähän mennessä homma on näköjään niin pahasti paisunut, että jos toteaa pystysuunnan kiekosta tunnetun Mestisjoukkueen pelaavan yleensä nopeasti ylöspäin, saa haukut, akateemista vittuilua ja Meidän Pelistä vaahtoamista ja nyt jo vainoharhaa useiden nimimerkkien käyttämisestä.

Ei sirkus yhtä pelleä tarvitse, jatkakaa te vain.
 

P.Sihvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ole. Antaa urheilun näyttää, kuka kulloinkin on
Go siffa!

Ja jos antaisimme finaalirauhan nimimerkille siffa? Sopiiko? Meillä vaatimattomammilla nimimerkeillä ei ole oma poika tulessa sarjassa Kärpät - Tappara. Siffalla on. Jos en väärin ymmärtänyt, siffa meni Pohjanmaalta paikan päälle tänään Ouluun. Onhan tämä eeppistä. Go siffa!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ja jos antaisimme finaalirauhan nimimerkille siffa? Sopiiko? Meillä vaatimattomammilla nimimerkeillä ei ole oma poika tulessa sarjassa Kärpät - Tappara. Siffalla on. Jos en väärin ymmärtänyt, siffa meni Pohjanmaalta paikan päälle tänään Ouluun. Onhan tämä eeppistä. Go siffa!

En tiedä, mitä mieltä nimimerkki siffa on näistä viesteistäsi, mutta P.Sihvosen kannattaisi varmuuden varalta lukaista vielä kertaalleen tämän keskustelupalstan säännöt ja etenkin §10, jossa todetaan nimimerkin yhdistämisen ja vihjailun tämän henkilöllisyydestä olevan äärimmäisen rangaistavaa.

Ainakaan minun nähdäkseni siffa ei ole julkisesti kertonut palstalla henkilöllisyyttään.

Ettei vaan kävisi niin, että P.Sihvosen kommentointi jää taas pelikiellon takia lyhytaikaiseksi? Itse en tosin raportointinappulaa ole käyttänyt koskaan, enkä käytä nytkään. Hauskaahan näitä sepustuksia on lukea.
 

P.Sihvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ole. Antaa urheilun näyttää, kuka kulloinkin on
En tiedä, mitä mieltä nimimerkki siffa on näistä viesteistäsi, mutta P.Sihvosen kannattaisi varmuuden varalta lukaista vielä kertaalleen tämän keskustelupalstan säännöt ja etenkin §10, jossa todetaan nimimerkin yhdistämisen ja vihjailun tämän henkilöllisyydestä olevan äärimmäisen rangaistavaa.

Ainakaan minun nähdäkseni siffa ei ole julkisesti kertonut palstalla henkilöllisyyttään.

Ettei vaan kävisi niin, että P.Sihvosen kommentointi jää taas pelikiellon takia lyhytaikaiseksi? Itse en tosin raportointinappulaa ole käyttänyt koskaan, enkä käytä nytkään. Hauskaahan näitä sepustuksia on lukea.

Kyllä kai se on jo yleisesti tiedossa, että kun lätkäjätkät Sihvosen veljekset syntyivät, oli nimimerkki siffa ollut tekopaikalla aikamoisessa vastuussa?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Tuossa suhteessa jääkiekkoilu on futista yksioikoisempi laji, luulen. On kaksi (tai kolme) tapaa viedä kiekko sinisen yli.

Tuon tuossa edellä kuvaamani tähden hyökkäyksiin voi jääkiekkoilussa eniten vaikuttaa sillä, miten lähtee hyökkäämään omalta puolustusalueelta.

Olet varmasti siinä mielessä oikeassa, että jalkapallossa kun kenttä on isompi, pelaajia enemmän, jne. on myös paljon enemmän tapoja. Lähinnä siis tarkoitin sitä, että mielestäni nyt ollaan jo käsitelty aika hyvin pelinavaamista, niin olisi kiva kun päästäisiin tarkemmin siihen muuhun. Eli vaikka tapoja ei olisi montaa miten murtautua hyökkäysalueelle, niin niihin olisi ihan mielenkiintoista saada tarkempaa analyysiä, kun kuitenkaan itse en lajissa ole niin sisällä, kuin tässä toisessa(jalkapallossa). Saisi ns. lajista kiinnostunut, ja varsinkin taktisesta puolesta, lisää infoa ja mietittävää, kun pelejä katselee.
 

P.Sihvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ole. Antaa urheilun näyttää, kuka kulloinkin on
Otan osaa

Sihvosen veljeksistä vain toinen on lätkäjätkä, toinen kiemurtelee hamekankaan arvoisesti kun kysytään yksinkertaisia kysymyksiä.

Joo, Soosi-veli lienee se, joka on meistä se lätkäjätkä. Siffa sellaisen lätkäjätkän kasvatti pesueestaan. Minä sitten vain vähäisempänä vain näissä lätkähommissa. No, joo, tee muut nimimerkit voitte verrata kykyjänne siffaan, ja Soosiin - ja minuunkin. Eikö niin? Sinä heppaliitossa ja valevalmentajana ja senkin menit julkisesti valehtelemaan, että olisin saanut lähdöt Urheilulehdestä. Täh!? Oletko ihan tosissasi? Vai valevalmentajan lisäksikö sinusta sanotaan ihan suoraan, että keskustelupalstan VALEHTELIJA? Kerro toki lisää siitä, miten minun ja Urheilulehden tiet erosivat. Heppaliiton mies... valevalmentaja... ja valehtelija! Tuon surkeampaa osaa ei kai keskustelupalstalle voi yhdellekään nimimerkille kuvitella. Otan osaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kyllä kai se on jo yleisesti tiedossa, että kun lätkäjätkät Sihvosen veljekset syntyivät, oli nimimerkki siffa ollut tekopaikalla aikamoisessa vastuussa?

Pahoittelut tästä, minä en tiennyt teidän olevan yhtä ja samaa perhettä.

Tosin tämä fakta asettaa ainakin minun mielestäni varsin outoon valoon sen asian, että pyöritte täällä kehumassa ja nostamassa toisianne.
 

P.Sihvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ole. Antaa urheilun näyttää, kuka kulloinkin on
Hyvää sukupuuta nimimerkki MustatKortit

Pahoittelut tästä, minä en tiennyt teidän olevan yhtä ja samaa perhettä.

Tosin tämä fakta asettaa ainakin minun mielestäni varsin outoon valoon sen asian, että pyöritte täällä kehumassa ja nostamassa toisianne.

Joo, samaa verta ja sukua ollaan pääjehu Siffa, veli Soosi ja minä. Tulee meistä mieleeni se koiranleukain sukkeluus: SMP = Sirkka, Minä ja Pekka.

Sinä jotain hyvää sukupuuta olet itsekin?

Yksi meistä teutaroi juuri nyt Liigan finaaleissa. Onko teiltä ketään?
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Sinä jotain hyvää sukupuuta olet itsekin?

Yksi meistä teutaroi juuri nyt Liigan finaaleissa. Onko teiltä ketään?

Yksi olympiamitalisti löytyy lähisuvusta, mutta hän ei valitettavasti ole lätkäjätkä, vaan yleisurheilija.

Eikös tämä nyt ole aika lapsellista munanmittausta laskeskella liigafinaaleihin osallistujia? Siis keskustelupalstalla?
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Ei kai se ole vihapuhetta vähimmässäkään määrin, jos nimimerkkiäsi tukistetaan härskistä valehtelusta. Suustasi pääsi joko vahingossa tai hämmennystarkoituksessa vale. Tulit sanoneeksi, että olit tavannut Kupittaalla (?) Jukureiden kaksi pelaajaa, jotka olisivat (muka) väittäneet, että Jukureiden pelitavasta vastaavat pelaajat, ei päävalmentaja. Käytit härskisti hyväksesi joihinkin omiin kummallisiin tarkoitusperiisi Jatkoajan keskustelupalstaa muljauttamalla härskin valheen.

Ottamatta kantaa tähän tapaukseen sinänsä, niin mitä mieltä olet siitä väitteestä jota Urheilulehdessä useampaan otteeseen on kerrottu, että Antti Muurisen aikana maajoukkueessa pelaajat päättivät keskenään, johtavien pelaajien johdolla, miten pelataan? Jos tätä tapahtuu suomalaisen jalkapallon tärkeimmässä saarekkeessa, niin miksei sitä voisi tapahtua myös jääkiekon Mestiksessä?
 
Onko todellakin näin? Kyläpäällikön pojista tuli lätkäjätkiä ja pidemmälle ei sitten edetty? No mutta mitäänhän ei vielä ole menetetty. Kynä käteen ja kirjat kouraan; kirjallisuudessa on tulevaisuutta ja siinä ei joudu valtavirran hampaisiin kun voi aina olla oikeassa, voi aina olla omaa mieltä, eikä edes tarvitse pahoittaa mieltään "epäihmisten" vääristä kommenteista.

Nyt ei sitten enää ole kenelläkään mitään syytä edes arvailla kuka siffa, soosi ja kuopus ovat eli pitäisikö muidenkin reiluuden nimissä nostaa kädet pystyyn ja palajastaa munaskuunsa? Eihän tämä palsta näin voi toimia.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jos finaaleissa toimimisesta saa sukuun plussapisteitä niin paljonko rattijuopumuksesta miinustetaan?
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Jos finaaleissa toimimisesta saa sukuun plussapisteitä niin paljonko rattijuopumuksesta miinustetaan?

Pahoittelen pientä ot:ta, mutta pikkuserkku pelasi tällä kaudella KHL:ää ja serkku on pelannut liigaa (n. 500 ottelua enemmän kuin Petteri), joten olenko Petteriäkin kovempi kirjoittaja / parempaa puuta? Vai onko näiden vaikutus kompetenssiin 0, niin kuin olen ajatellut.

Lisäksi kaverini pelaa NHL:ssä!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Pahoittelen pientä ot:ta, mutta pikkuserkku pelasi tällä kaudella KHL:ää ja serkku on pelannut liigaa (n. 500 ottelua enemmän kuin Petteri), joten olenko Petteriäkin kovempi kirjoittaja / parempaa puuta? Vai onko näiden vaikutus kompetenssiin 0, niin kuin olen ajatellut.



Lisäksi kaverini pelaa NHL:ssä!


Kumarran sinua. Olet loistavasta suvusta ja mahtava lätkäjätkä.

Jari Kurri muuten pelasi minun pesäpalloräpylälläni yhden hyväntekeväisyysmatsin. Saakohan siitä jotain?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ei kai se ole vihapuhetta vähimmässäkään määrin, jos nimimerkkiäsi tukistetaan härskistä valehtelusta. Suustasi pääsi joko vahingossa tai hämmennystarkoituksessa vale. Tulit sanoneeksi, että olit tavannut Kupittaalla (?) Jukureiden kaksi pelaajaa, jotka olisivat (muka) väittäneet, että Jukureiden pelitavasta vastaavat pelaajat, ei päävalmentaja. Käytit härskisti hyväksesi joihinkin omiin kummallisiin tarkoitusperiisi Jatkoajan keskustelupalstaa muljauttamalla härskin valheen.

On vain hyvä, jos sinulla on nyt paha mieli. Mitäs valehtelit. Siksi sait palstatoverilta ansiosi mukaan löylyn.
Kova väite sanoa toista valehtelijaksi konkreettisesta asiasta, josta kellään meistä ei voi olla mitään varmaa tietoa. Muutenhan tällaiseen ei viitsisi edes kommentoida, mutta kun ketju koskee henkilöä, joka syyttää toista keskustelijaa valehtelijaksi. Sinänsä surkuhupaisaa, että samainen henkilö itse on syyllistynyt useampaan kertaan suoranaiseen valehteluun ja asioiden vääristelyyn tavalla, jonka kaikki henkilön tuotoksia seuranneet näkevät hyvinkin vähällä vaivalla.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Joo, samaa verta ja sukua ollaan pääjehu Siffa, veli Soosi ja minä. Tulee meistä mieleeni se koiranleukain sukkeluus: SMP = Sirkka, Minä ja Pekka.

Sinä jotain hyvää sukupuuta olet itsekin?

Yksi meistä teutaroi juuri nyt Liigan finaaleissa. Onko teiltä ketään?
Kolmesta Soosi teutaroi Liigan finaaleissa ja siitä propsit. Kova äijä oli pelaajana ja valmennuksen puolellakin hommia riittää. Lätkä-äijä.

Toinen istuu katsomossa ja värkkäilee yhdentekevää tukkimiehen kirjanpitoa.

Kolmas yrittää päteä kansalaiskeskustelussa, kun ei lätkästä pysyvää ammattia kyennyt saamaan.

Kolmesta yksi tekee lätkää töikseen ja kaksi muuta ratsastaa ainoan ammattilaisen perässä.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuo "onko teiltä ketään?" on aivan legendaarinen lohkaisu. Ja sitten jengi ihmettelee miksei Sihvosta oteta tosissaan. Ei herranpieksut sentään mitä sieltä taas tulee.

Valehtelijaksi syyttäminen on myös huikeaa, kun itse omaa yhtä lailla paskanhöpöttelystä noinkin kovan track recordin.

Ainiin, mites Petteri se veto? Oletko jo sen maksanut? Entä lähetitkö Pekka Virralle, tuolle siffan mukaan pystysuunnan jääkiekkoon viime kaudella luottaneelle Liigan ykkösvalmentajalle, sen tekstarin?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, Soosi-veli lienee se, joka on meistä se lätkäjätkä. Siffa sellaisen lätkäjätkän kasvatti pesueestaan. Minä sitten vain vähäisempänä vain näissä lätkähommissa. No, joo, tee muut nimimerkit voitte verrata kykyjänne siffaan, ja Soosiin - ja minuunkin. Eikö niin? Sinä heppaliitossa ja valevalmentajana ja senkin menit julkisesti valehtelemaan, että olisin saanut lähdöt Urheilulehdestä. Täh!? Oletko ihan tosissasi? Vai valevalmentajan lisäksikö sinusta sanotaan ihan suoraan, että keskustelupalstan VALEHTELIJA? Kerro toki lisää siitä, miten minun ja Urheilulehden tiet erosivat. Heppaliiton mies... valevalmentaja... ja valehtelija! Tuon surkeampaa osaa ei kai keskustelupalstalle voi yhdellekään nimimerkille kuvitella. Otan osaa.

Sinä saat luokitella minua ihan millä määreillä tahansa, en loukkaannu niistä. Minun loukkaamiseen tarvitaan ihminen jota arvostan.

Minä määrittelen sinua sinun toimintasi kautta. Sinä välttelet ikäviä aiheita, pakoilet, ei suoraselkäinen lätkäjätkä niin toimi. Ja hamekankaan lähettäminen on taas sinun retoriikkaa, JSN on vahvistanut tämän.

Minulle on kerrottu, että sinä jouduit lähtemään Urheilulehdestä, koska hahmosi, Johtava, oli tullut elinkaarensa päähän. Mikäli olen tässä väärässä, sinä varmaan oikaiset minua.

Mielenkiintoista, että sinä tartut aika hanakasti sellaiseen asiaan, jota pystyt selittelemään, mutta pysyt edelleen hiljaa sellaisista, joiden kohdalla sinun pitäisi myöntää olleesi väärässä.
 
Ei kai se ole vihapuhetta vähimmässäkään määrin, jos nimimerkkiäsi tukistetaan härskistä valehtelusta. Suustasi pääsi joko vahingossa tai hämmennystarkoituksessa vale. Tulit sanoneeksi, että olit tavannut Kupittaalla (?) Jukureiden kaksi pelaajaa, jotka olisivat (muka) väittäneet, että Jukureiden pelitavasta vastaavat pelaajat, ei päävalmentaja. Käytit härskisti hyväksesi joihinkin omiin kummallisiin tarkoitusperiisi Jatkoajan keskustelupalstaa muljauttamalla härskin valheen.

On vain hyvä, jos sinulla on nyt paha mieli. Mitäs valehtelit. Siksi sait palstatoverilta ansiosi mukaan löylyn.

Korjaan sen verran kirjoittamiani valheita, että en tarkoittanut koko pelitapaa. Kyseessä lienee joko väärinymmärrys ja väärinkirjoitus. Pahoitteluni siitä.

Ja kyllä, Kupittaalla ja eivät he väittäneet, vaan totesivat. Taisivat puhua lööperiä molemmat. Ihme tyyppejä.

Jännä juttu muuten, että oma kiekkoilullinen tekeminen Toni Sihvosen kanssa on ristennyt parikin kertaa (eri kaupungeissa) vimeisen 20 vuoden aikana.
Ei heti uskoisi, että väitteesi mukaan nimim. P.Sihvonen, nimim. siffa ja Toni Sihvonen ovat sukua toisilleen. Tai siis että Toni Sihvonen kuuluisi samaan porukkaan.
Ainoa joka antaa ja on antanut tekojen puhua puolestaan. En voi uskoa todeksi.

Ai niin, koska kuitenkin lupauksestasi huolimatta (tai juuri siitä syystä) vastasit minulle, niin ikävä tuottaa sinulle pettymys tuossa "minulla on isompi kuin sinulla" leikissäkin:

Ei minulla oikeasti ole paha mieli, koska tiedän itselläni olevan jo nyt enemmän jääkiekon (on myös pari futiksesta) SM-mitaleja niin pelaajana, kuin valmentajana, kuin sinulla tulee koskaan olemaan, lälläänlää.
Ai niin, esim. Juhani Tamminen ja nimim. P.Sihvonen ovat todistaneet, että ilman menestystä tai näyttöjä voi olla maailman tavoitelluin koutsi. Pah, siinä meni sekin etu. Mutta sainpahan mittailla jäsentä ;)

Pakko kuitenkin tähän loppuun todeta, että ihan originaali kantani Petteri Sihvosesta (nimim.P.Sihvonen?) ei ole muuttunut ja se on se, että hän tekee erinomaista (ellei peräti kiitettävää) työtä juniorijääkiekkoilun saralla, pelin analysoinissa, jääkiekon hännän nostamisessa, lajin ymmäryksen nostamisessa ja kirjoittaessaan fokus mielessään.
Ja tämä on kiistaton fakta. Harmi, että ko. persoonan todestaottaminen silloin tällöin hieman herpaantuu, mutta kaipa sillekin on selityksensä.

Nyt lähden pienelle pettymyslomalle ja toivotan pitkää finaalisarjaa kaikille asiaan vihkiytyneille.
 

P.Sihvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ole. Antaa urheilun näyttää, kuka kulloinkin on
Ai niin, koska kuitenkin lupauksestasi huolimatta (tai juuri siitä syystä) vastasit minulle, niin ikävä tuottaa sinulle pettymys tuossa "minulla on isompi kuin sinulla" leikissäkin:

Ei minulla oikeasti ole paha mieli, koska tiedän itselläni olevan jo nyt enemmän jääkiekon (on myös pari futiksesta) SM-mitaleja niin pelaajana, kuin valmentajana, kuin sinulla tulee koskaan olemaan, lälläänlää.
Ai niin, esim. Juhani Tamminen ja nimim. P.Sihvonen ovat todistaneet, että ilman menestystä tai näyttöjä voi olla maailman tavoitelluin koutsi. Pah, siinä meni sekin etu. Mutta sainpahan mittailla jäsentä ;)

Kiistatta tällainen keskustelupalsta ja sen pian pari miljoonaa lukukertaa saavuttava keskusteluketju tarvitsee kaltaisesi supernimimerkin, joka on voittanut mitaleja pelaajana ja valmentajana SM-tasolla ja tehnyt jollekin mystiselle taholle laadukasta pelin tilastointia. Ja tuollaisen hienon miehen hieno vaimo kaiken kukkuraksi koutsaa taitoluistelijoita SM-tasolla. Ynnä että Jukureiden pelaajat käyvät kaltaisesi nohevan nimimerkin korvaan kuiskuttelemassa yhtä ja toista sellaista sisäpiiriasiaa.

Ilman valevalmentajien, valetilastomiesten (tai naisten?) ja "pelinymmärtäjien" panosta tätä ketjua ei Erkkikään, vaikka Erkkejä olisi monen monituista, lukisi kukaan kahta miljoonaan kertaa edes isolla porukalla. Mutta kun matkassa on parodia-nimimerkkejä, niin jaksaahan tätä.
 

P.Sihvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ole. Antaa urheilun näyttää, kuka kulloinkin on
Omia vai toisten valheita?

Minulle on kerrottu, että sinä jouduit lähtemään Urheilulehdestä, koska hahmosi, Johtava, oli tullut elinkaarensa päähän. Mikäli olen tässä väärässä, sinä varmaan oikaiset minua.

Eli joku on valehdellut sinulle ja sitten ilmaannut nimimerkkisi takaa kertomaan tuon valeen ikään kuin totena keskustelupalstalla, niinkö?

Joku vuosi sitten sanoit koutsanneesi Nuori Suomi -hengessä kiertoharjoitetta niin, että paremmat pelaajat syöttävät siinä useammin kuin huonommat pelaajat. Oliko tämäkin vale, jonka joku syötti sinulle? Vai keksitkö sen ihan omasta päästä?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös