...Johtava, reservin vänrikki
Kuten kerroin, ihminen kehittyy kokemusten myötä. Nuoruus on vaiva, joka poistuu vanhemmiten.
TosiFani, reservin yliluutnantti.
...Johtava, reservin vänrikki
Kuten kerroin, ihminen kehittyy kokemusten myötä. Nuoruus on vaiva, joka poistuu vanhemmiten.
TosiFani, reservin yliluutnantti.
...Urheilumiesten kesken vallitsee urheilumiesten ymmärrys ja kunniotus.
Jotenkin tässä ketjussa olisi kaikkien kannalta parasta, että ilmaistaisiin: mikä laji, mikä taso, minä vuosina. Toki ilman nimiä, että anonyymiys säilyy...
Keskustelupalstaelämä on keskustelupalstaelämää. Suurimmalle osalle se tarkoittanee, että sitä omaa oikeasti olevaa elämää on, no, niukasti.
On niin helppoa kiskoa nimimerkin takaa. Urheilun olemus on, että teoistaan ja sanomisistaan vastataan omilla kasvoillaan. Kun minä hävisin illasta toiseen Pelicansissa, vastasin siitä kurjuudesta omilla kirveellä veistetyillä kasvoillani. Mutta TosiKortit, MustatFanit ynnä muut ovat jääkiekon asiantuntijoita ja entisiä B-junnujen divaripelaajia, heppaliiton miehiä ja Mestis-tuomareita kasvottomina, nimimerkin suojista...
Oletko niitä ajatellut koittaa? Tai jo koittanut?
Johtava
Toki minulla oli komennettavani tulevia huippu-urheilijoita kesälajien puolelta, toisesta eskadroonasta. Sen sijaan, että pokkuroitiin, lyötiin pikemminkin yläfemmat. Ja urheiltiin!
Johtava, reservin vänrikki
Jotenkin tässä ketjussa olisi kaikkien kannalta parasta, että ilmaistaisiin: mikä laji, mikä taso, minä vuosina. Toki ilman nimiä, että anonyymiys säilyy.
Kun taas olettaisin että "johtavaksi analyytikoksi" itseään kutsuva tuntisi analysoimansa lajin säännöt. Muuten on vaikea sanoa olevansa johtava jos ei edes tiedä mitä saa tehdä ja mitä ei.
Olisi urheilun eetoksen mukaista, että ei olisi "kaikki keskustelee".
Tosin moderaattorit taitavat olla sillä kannalla, että "kaikki keskustelee". Siihen on tyytyminen. Ja se on nimimerkkisi pelastus.
Johtava
En ole Sihvonen, mutta Pietilän Sakelta joku oli kysellyt taktisia ohjeita puulaakijoukkueelle ja Sakke oli vastannut että kiekkoa päätyyn ja halukkaat perään.Petteri auta! Meijän puulaaki tiimi tarttis voittamisen kulttuuria valmennukseen!
Petteri auta! Meijän puulaaki tiimi tarttis voittamisen kulttuuria valmennukseen! Eiku ainiin..
Sai kyllä naureskella ketjun jutuille! Täytyy itsekin alkaa käyttämään johtava nimitystä itsestäni esim: kun vastaan puhelimeen. Ei sen nimityksen kantaminen näköjään paljoa vaadi!
Kaiken maailman Arsi Piispaset ja Teemu Ramstedtit pärjäävät liigassa, vaikka eivät ole huippu-urheilijaa nähneetkään.
Alkuun nämä parodia nimimerkit/twittertilit kuten Kullervo Kammola ja P.Sihvonen on ihan hauskoja, mutta aika nopeasti vitsi tulee vanhaksi, kun jankataan paria vitsiä kiertoon eri muodossa kerta toisensa jälkeen. Vähän niinkuin imitaattorit, Johannes Virolainen kännissä on ekalla kuulemalla hauska, mutta ei sitä kukaan jaksa montaa kertaa kuulla.
Onko minulla mennyt jotain ohi? Olen kaiken aikaa ollut siinä käsityksessä, että Jatkoajan P.Sihvonen todella on toimittaja Petteri Sihvonen. En varmaan ole ainoa miinaan ajanut...
Panssarilaivasi saapui sarkasmi-Utön edustalle tänään klo. 17.27.Onko minulla mennyt jotain ohi? Olen kaiken aikaa ollut siinä käsityksessä, että Jatkoajan P.Sihvonen todella on toimittaja Petteri Sihvonen. En varmaan ole ainoa miinaan ajanut...
........
Höpöhöpö - SM-liiga vaatii teräksisen fysiikan, kuten Kärpissä mestaruuden profiilipakkina voittanut Kari Haakana kuvassa näyttää:
http://is12.snstatic.fi/img/978/1288330560514.jpg