Itse aiheeseen, eli tähän "jääkiekko vs muut urheilulajit"- keskusteluun olen jo oman mielipiteeni sanonut. Ne voi lukea ylempää, mutta tiivistetysti lätkä on urheilua muun urheilun joukossa.
Kommentit kuitenkin vielä näihin:
Keskustelupalstaelämä on keskustelupalstaelämää. Suurimmalle osalle se tarkoittanee, että sitä omaa oikeasti olevaa elämää on, no, niukasti.
Aika paksua sinulta. Sinulta, joka kommentoit ja kirjoittelet täällä omasta itsestäsi, parhaimmillaan lukuisia viestejä päivässä. Tietynlainen narsismin määritelmä tämäkin.
Itse en ole lähituntien aikana päässyt viestejä ihmettelemään, johtuen muusta elämästä, tässä tapauksessa alasarjafutiksesta. Matkan aikana seurasin padilta kiihkeästi Moskovasta tulevaa, YLEn televisioimaa huippu-urheilua
On niin helppoa kiskoa nimimerkin takaa. Urheilun olemus on, että teoistaan ja sanomisistaan vastataan omilla kasvoillaan. Kun minä hävisin illasta toiseen Pelicansissa, vastasin siitä kurjuudesta omilla kirveellä veistetyillä kasvoillani. Mutta TosiKortit, MustatFanit ynnä muut ovat jääkiekon asiantuntijoita ja entisiä B-junnujen divaripelaajia, heppaliiton miehiä ja Mestis-tuomareita kasvottomina, nimimerkin suojista...
Minä en ainakaan yritä esittää sinua kovempaa asiantuntijaa jääkiekon saralla. Itse asiassa kunnioitan monia näkemyksiäsi ja luen kyllä mielelläni provokatiivisa juttujasi Urheilulehdestä.
Henk.koht en ole kirjoittanut tähän ketjuun mitään sinulle suunnattuja asiattomuuksia, mutta kun argumentoin ja olen eri mieltä kanssasi, vastaat lapsellisuuksilla kysellen iästäni.
Kukin suutari pysyköön lestissään, olet ehdottomasti jääkiekon asiantuntija, mutta kokonaisvaltainen urheilutietäjä? Rohkenen epäillä.
Suosittelen lämpimästi tutustumaan tämän forumin "Muu Urheilu"- osioon, siellä on hyvinkin asiantuntevaa porukkaa monen lajin osalta.
Itse kirjoittelen aktiivisesti yleisurheilusta, josta koen tietäväni paljon.