Daespoo kirjoitti:Myönsit jo käytännössä trollanneesi vain herättääksesi keskustelua; salli anteeksi jos ei kukaan usko ko. NHL-pelaajan olemassaoloa varsinkin kuin kommentit kuulostavat järkyttävän tyhmiltä.
St_Patrick #16 kirjoitti:Ehkä eniten korvaan särähtää näiden "lätkä-äijien", joihin ilmeisesti P.Sihvonenkin itsensä laskee puheet kiekkokulttuurista, "johon tappelut olennaisesti kuuluvat ja kaikki pelaajat ne hyväksyvät jne. jne.". Eivätkö herrat Dryden ja Gretzky kuulu myös osana jääkiekkokulttuuriin?
Daespoo kirjoitti:Olisin voinut jopa uskoa ko. pelaajan olemassa olon mutta sitten menit hämmentämään soppaa näillä 'sisäisillä sakoilla' tjsp. jossa viimeistään meni uskottavuus.
Mutta ei se mitään, sano terveisiä tälle entiselle pelaajalle kun menet tänään nukkumaan.
siffa kirjoitti:mitä Dryden ja Gretzky ovat korkeissa tehtävissään NHL-organisaatioissaan tehneet jääkiekkokulttuurin muuttamiseksi vähemmän väkivaltaiseksi, jos nämä NHL-legendat kerran ovat sitä mieltä, että väkivaltaa/tappeluita tulisi NHL:ssä vähentää.
Aikoinaan seurattiin muutamien kavereiden kanssa Teemu Selänteen ja Wayne Gretzkyn pelejä NHL:ssä silläkin silmällä, miten näitä pelaajia taklattiin vastustajien toimesta.
Jotain tällaista odotinkin, tämähän nyt on lopullinen todiste siitä, että ihan kaikki oikeasti haluavat tappeluita jääkiekkoon. Ilmeisesti tähän pitäisi nyt kaivaa joku Board of Governorsin kokouksen pöytäkirja, jossa näkyy, kuinka Dryden puhuu tappeluiden poistamisen puolesta -- tai jotain.Jouni kirjoitti:Ken Dryden toimi NHL-organisaatiossaan korkealla sikariportaan puolella, joten en ole ihan varma miten paljon hänellä oli osuutta sellaisten jääkiekkopasifistien kuten Wade Belakin tai Tie Domin palkkaamisessa klassiseen Maple Leafs-paitaan.
Hockey kirjoitti:Siffa: jatketaan tätä keskustelua jollain muulla areenalla, tarkoitukseni oli alunperin vain otsikon mukaisesti todeta, että Petteri Sihvonen ei ehkä olekaan Drydenin kanssa samoilla linjoilla.
Hockey kirjoitti:Samalla, kun osa jääkiekkoihmisistä puolustaa tappeluita eri koodien nimissä, ja "tietää", että 99 prosenttia katsomosta seuraa tappeluita innoissaan viihteenä, helposti unohtuu, että omaan napaan tuijottamalla voi menettää paljon hienoja mahdollisuuksia.
P.Sihvonen kirjoitti:Olen tänään Sorainen(Harkimo) show´ssa.
Saas nähdä miten mun käy Harkimon kanssa...
Katselkaa ja kommentoikaa Jatkoajan veljet ja sisaret.
Muut vieraat: Esa Tikkanen, Raimo Helminen ja Antti Virolainen.
Minun ja Virolaisen osion aihe on jääkiekko- ja urheilujournalismi.
-sihvonen-
P.Sihvonen kirjoitti:Muut vieraat: Esa Tikkanen, Raimo Helminen
Tee meille Jokerien kannattajille palvelus ja pakota Harkimo älyämään UTJ:n tarpeellisuus. Eikä sen ammattitaitoisen sentterin mainostaminenkaan ihan huono juttu olisi.P.Sihvonen kirjoitti:Saas nähdä miten mun käy Harkimon kanssa...
-sihvonen-
liigajyrä kirjoitti:Hienoa! Harmi ettei Matti Virmanen ole mukana keskustelussa. Tämä SHÖW on pakko katsoa.
arpa80 kirjoitti:Tee meille Jokerien kannattajille palvelus ja pakota Harkimo älyämään UTJ:n tarpeellisuus. Eikä sen ammattitaitoisen sentterin mainostaminenkaan ihan huono juttu olisi.
No toivottovasti, otti kantaa kyseisiin asioihin.St_Patrick #16 kirjoitti:Eikös tää oo jälkilähetys päivän parin viiveellä..? Joten siinä mielessä vähän liian myöhäiset toiveet... Toisin Sihvonenkin ovelasti vihjailee, että saa nähdä kuinka käy vaikka tietää jo lopputuloksen:)
´arpa80 kirjoitti:No toivottovasti, otti kantaa kyseisiin asioihin.
Ja mä oletin ohjelman olevan suora, koska taso ei ole mikään korkea edes suoraksi lähetykseksi.
St_Patrick #16 kirjoitti:Eikös tää oo jälkilähetys päivän parin viiveellä..? Joten siinä mielessä vähän liian myöhäiset toiveet... Toisin Sihvonenkin ovelasti vihjailee, että saa nähdä kuinka käy vaikka tietää jo lopputuloksen:)
Turha jätkä. Itsekkin usein mietin tämän sanallisesti nollan raahamista lähetyksiin. Ehkä sillä saadaan muutaman suomalaisen mykän toteamaan "niin mäkin olisin todennut".scholl kirjoitti:Hienoa, että Raimo Helminen on taas roudattu sanomaan ei-mitään televisioon. Onko miehellä joku kiintiöpaikka julkisuudessa? Aivan turha mies yhtään mihinkään haastatteluun.
Loistavasti klaarattu kysymykset otsikoinnista ja kompetenssista, Hjalliksen hyökkäys tyrehtyi varsinkin jälkimmäisessä jo keskialueen trappiin. Muutahan siinä ei sitten oikein ehditty puimaankaan. Ja loppuun linjan mukainen jäävääminen potkupallon mestaruus-kysymyksessä ;)Olen tänään Sorainen(Harkimo) show´ssa.
P.Sihvonen kirjoitti:Olen tänään Sorainen(Harkimo) show´ssa.
Katselkaa ja kommentoikaa Jatkoajan veljet ja sisaret.
Muut vieraat: Esa Tikkanen, Raimo Helminen ja Antti Virolainen.
Minun ja Virolaisen osion aihe on jääkiekko- ja urheilujournalismi.
-sihvonen-
vlad kirjoitti:Kiekkojournalismista olenkin muutaman kerran sanonut painavan sanani, niin palstalla kuin myös lähestymällä erinäisten lehtien urheilutoimituksia maileitse - tähän päivään mennessä en vain ole saanut ainoatakaan vastausta maileihini. Tosin eipä ainoatakaan mielipidekirjoitustanikaan ole tietääkseni julkaistu vaikka seuraan mediaa hyvinkin aktiivisesti. Harmittaa sikäli, että yksittäisen ihmisen kannanotto, mikäli se poikkeaa lehden linjasta, tukahdutetaan varsin usein täydellisesti.
vlad.