P.Sihvonen kirjoitti:
Tässä sivistyskatsannossa oli paha takaisku se, että YLE lähti MM-kisoissa takaisin tuolle Suomisen Tapsan lanseeraamalle sirkushuvien tielle. Ei ihme, että Tami nimitti Veikkaajassa Tapsaa sirkustirehtööriksi.
-sihvonen-
Tuohon tartun! Sinua Petteri arvostan siitä, että tuot, kylläkin omintakeisella,
tyylillä uutta väriä kiekkojournalismiin. Toivon, että ajan kuluessa tulisi muitakin samaa asiaa ajavia toimittajia.
Mielestäni kuitenkin kisojen aikana kisastudiossa tapahtui kehitystä menneisiin verrattuna. Ymmärrän ja hyväksyn sen, että myös näitä "Tikitalk"-kommentaatoreita pitää olla (Ainakin vielä). Kuitenkia kaikkia katsojia pitää palvella, näinhän YLE:n periaate on.
Tammisesta...jos hän olisi pelkkä analyytikko, niin asia ok. Mutta ja iso mutta, hän on ammattivalmentaja, sanoi jokin aika sitten, että viimeistään elokuussa hänellä on johonkin seuraan euroopassa sopimus, niin minun silmissäni hänen uskottavuutensa ei ole kovin korkealla. Jos hän sanoisi, elkää tehkö niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon, niin asia ok. Täällä Oulussa asioista edes jotakin tietävät voivat kertoa oman mielipiteensä siitä, miten hän sitoutui joukkueeseensa. Mikä oli tärkeää....joukkue vai kirjaprojekti...joukkue vai media... Minä henkilökohtaisesti arvostan valmentajaa, joka antaa kaikkensa joukkueen eteen, jolle joukkue on numero yksi ja minkä yli ei nouse mikään muu, lukuunottamatta ns. siviilielämää, jokainen ymmärtää perhe-elämän, lapset ja sen hoitamisen, eiköhän se kuitenkin ole se tärkein juttu elämässä.
Lopuksi vain lyhyesti, minun silmissäni Tamilta puuttuu "Katu-uskottavuus".