Petteri Sihvonen – kiekkomedian virallinen totuus

  • 2 758 113
  • 12 919

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Erittäin asiallisia pointteja. Olen itsekin kritisoinut joskus Sihvosta siitä, että häneltä tuppaa välillä unohtumaan, että kentällä on myös vastustaja. Peli ei kutsu puoleensa viivelähtöjä silloin, kun esim. Ruotsi ajaa jatkuvalla syötöllä Suomen pakkiin kiinni maalin takana. Tällaisissa tapauksissa viivelähtöjen määrän laskeminen ja niillä pelin onnistumisen mittaaminen on aivan turhanpäiväistä puuhaa ja on enemmän harhaanjohtamista. Sihvonen on tässä asiassa puhunut itsensä kanssa ristiin.
Itse olen antanut itseni ymmärtää, että tämä viivelähtöjen laskeminen liittyi hieman myös perheen sisäiseen dynamiikkaan. Laskemisen taisi lanseerata tälläkin palstalla vaikuttanut jo edesmennyt Petterin isä ja hieman väkisin ja heikoin perustein Petteri "joutui" isäänsä puolustamaan. Ja niitä sitten tosiaan laskettiin pelistä ja turnauksesta toiseen. Lopputulema tästä valtavasta urakasta taisi olla, että, joo, meidän peliähän se ;)
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Erinomainen kirjoitus: " Toinen klassikkoiskulause on, että on pelattava, mitä peli pyytää. Usein tämä pelkistetään siihen, että pelissä on synnyttävä tietty määrä viivelähtöjä ja keskialueen trap -asetelmia. Jos on pelattu jollain muulla tavalla, esimerkiksi tavallista pienemmällä oman alueen kiekkokontrollin määrällä, ei ole pelattu kuten peli pyytää."

"Logiikka ontuu, koska peli muuttuu, kun vastustaja muuttuu. Peli on vuorovaikutusta."

Erittäin asiallisia pointteja. Olen itsekin kritisoinut joskus Sihvosta siitä, että häneltä tuppaa välillä unohtumaan, että kentällä on myös vastustaja. Peli ei kutsu puoleensa viivelähtöjä silloin, kun esim. Ruotsi ajaa jatkuvalla syötöllä Suomen pakkiin kiinni maalin takana. Tällaisissa tapauksissa viivelähtöjen määrän laskeminen ja niillä pelin onnistumisen mittaaminen on aivan turhanpäiväistä puuhaa ja on enemmän harhaanjohtamista. Sihvonen on tässä asiassa puhunut itsensä kanssa ristiin.
Onko tosiaankin näin? Itse olen aina ymmärtänyt tuon Petterinkin viljelemän lauseen "pitää pelata niin kuin peli pyytää" juuri niin, että siinä on luettava vastustajan tekemistä, ja pelattava sen mukaan. Eli jos on paikka ottaa se viivelähtö niin sitten otetaan, mutta jos vastustaja iskee heti maalin taakse kiinni, niin peli ylöspäin on käynnistettävä jollain muulla tavalla.

Onko Petteri joskus sitten ihan oikeasti tehnyt näin, että vaikkapa Ruotsin pelatessa noin kuvaamallasi tavalla, niin hän on pitänyt sen pelin onnistumisen mittarina sitä, että montako viivelähtöä Leijonat suoritti?

Tuolla Elmon kirjoittajalla on pointtinsa. Paljonkin mielestäni hyviä pointteja, jotka meistä monet varmasti pystyvät itsekin poimimaan tuolta tekstistä, joten mitä niitä turhaan lainaamaan.

Tämä aika kehno vertaus pisti silti jo alussa silmään:

Kuulostaisi erikoiselta, jos jalkapallossa asiantuntijat laskisivat ja korostaisivat vaikkapa keskuspuolustajien välisten syöttöjen määrää.

Lajien luonne on niin erilainen, että ei tämä vertaus pidä vettä yhtään. Jalkapallossa se keskuspuolustajien välinen syöttö on kuitenkin merkitykseltään paljon vähäisempi. Jääkiekossa taas se viivelähtö tarkoittaa käytännössä sitä, että siinä koko viisikko lähtee hyökkäämään kohti vastustajan aluetta yhdessä. Eli sen merkitys pelivälineen hallinnan ja pelin virtauksen kannalta on paljon suurempi, kuin vain joku yksittäinen syöttö puolustajien välillä.
 
Viimeksi muokattu:
Mun mielenkiinto Sihvoseen loppui tasan siihen kun herra ei halunnut jättää uutta skootteriaan ”keskikaupungille” vaan piti lähteä kännissä sitä ajamaan. Aivan sama ketä nälvii ja miten analysoi. Typerys.

Ja näin liki 13 vuotta mielenkiinnon loppumisen jälkeen kirjoitat, kenestä muusta kuin Petteri Sihvosesta.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Tämä perustuu pääasiassa mielikuviin, joka on median välityksellä Sihvosesta muodostunut vuosien varrella. Valmentamisen voi kuvitella menevän helposti ylivalmentamiseksi, kun pelikirjan roolia on vuosien varrella korostettu yli yksilöiden merkityksen pelille.

Saattaisihan Petteri yllättää ja osoittaa olevansa myös huippuvalmentaja, jos tilaisuus aukenisi. Sekä osoittaisi näin näkemykseni vääräksi.
Niin.
Pelikirjan/pelitavan merkityshän juuri korostuu siinä, että yksilöillä on kollektiivin tuki pelitilanteissa, josta muuttuvat silmänräpäyksessä. Eli yksilöt saavat improvisoida enemmän, kun muu viisikko on selkärankana.
Jos tätä ei ymmärrä, ei kannata jatkaa pelistä puhumista.

Ja sitten pitäis määritellä huippuvalmentaja:
Onko se ensimmäisen kauden liigavalmentaja?
Onko se junnuvalmentaja ikäluokissa 10-20 v?
Onko se seitsemännen kauden liigakoutsi ilman meriittejä, mutta jonka joukkueesta joka kausi nousee kundeja isompiin ympyröihin?
Onko,se,koutsi, jonka junnujoukkueesta/-joukkueista nousee tulevia liigapelureita?
Onko se koutsi, joka luotsaa ikäluokkansa hankalimman vaiheen 14-18 v yli niin, että mahdollisimman harva lopettaa lätkän?
Tätä vois jatkaa loputtomiin ja kaikki näkevät sen eri tavalla.

Itselleni huippukoutsi oli se, joka potki perseelle, uhkaili, innosti, löi alas, nosti ylös, oli kiinnostunut pelaajista myös hallin ulkopuolella, että millaisia ihmisiä, isejä ja aviomiehiä pojista tulee/tuli myöhemmin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ja näin liki 13 vuotta mielenkiinnon loppumisen jälkeen kirjoitat, kenestä muusta kuin Petteri Sihvosesta.
Käsitä miten käsität. Jääkiekkotuotoksiin en ole perehtynyt tuon jälkeen lainkaan. Näihin 7-Päivää tason lööppeihin on vaikea olla aika ajoin törmäämättä.

Mulle on mahdotonta lukea jääkiekkotuotoksia joissa herra mainitsee kuinka sivistynyt ja kultivoitunut itse on. Alkoholisti se on ennemminkin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mulle on mahdotonta lukea jääkiekkotuotoksia joissa herra mainitsee kuinka sivistynyt ja kultivoitunut itse on. Alkoholisti se on ennemminkin.
Onko tosiaankin niin, että alkoholismi sulkee jotenkin pois sen, että ihmisellä voisi olla sivistystä? Puhutaan nyt sitten kirjasivistyneisyydestä tai sydämen sivistyneisyydestä.

Sihvonenhan on raitistunut alkoholisti. Ihan uutta tietoa minulle, että alkoholisminsa vuoksi hänellä ei voisi olla sivistyneisyyttä. Aikamoista.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Käsitä miten käsität. Jääkiekkotuotoksiin en ole perehtynyt tuon jälkeen lainkaan. Näihin 7-Päivää tason lööppeihin on vaikea olla aika ajoin törmäämättä.

Mulle on mahdotonta lukea jääkiekkotuotoksia joissa herra mainitsee kuinka sivistynyt ja kultivoitunut itse on. Alkoholisti se on ennemminkin.
Ihan vaan mielenkiinnosta:

Miten näet samassa kontekstissa Jere Karalahden?

Historia kertoo, että olisit hänet Kärppien jälkeen ottanut mieluusti takaisin IFK:iin, jos luin/ymmärsin oikein?

Oletko katsonut Jeren podcastia tai muuten seurannut hänen ”uraansa” jääkiekon jälkeen?

Ja minullehan on se ja sama mitä kukakin tekee ja mistä tykkää tai on tykkäämättä, mutta jos Sihvonen puhuu totta (jonka minä uskon), on ollut kuivilla 6-7 vuotta. Toki olen ymmärtänyt, että alkoholismista on hankala parantua, yksi kaljakin voi olla kohtalokas.

Lopuksi: Katkaisisitko välisi parhaaseen ystävääsi, jos hän ajaisi kännissä millä tahansa, saisi tuomion, katuisi, eikä toistaisi sitä enää koskaan? Eihän kukaan meistä selvinpäin lähe kännissä ajelee millään vehkeellä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ihan vaan mielenkiinnosta:

Miten näet samassa kontekstissa Jere Karalahden?

Historia kertoo, että olisit hänet Kärppien jälkeen ottanut mieluusti takaisin IFK:iin, jos luin/ymmärsin oikein?

Oletko katsonut Jeren podcastia tai muuten seurannut hänen ”uraansa” jääkiekon jälkeen?

Ja minullehan on se ja sama mitä kukakin tekee ja mistä tykkää tai on tykkäämättä, mutta jos Sihvonen puhuu totta (jonka minä uskon), on ollut kuivilla 6-7 vuotta. Toki olen ymmärtänyt, että alkoholismista on hankala parantua, yksi kaljakin voi olla kohtalokas.

Lopuksi: Katkaisisitko välisi parhaaseen ystävääsi, jos hän ajaisi kännissä millä tahansa, saisi tuomion, katuisi, eikä toistaisi sitä enää koskaan? Eihän kukaan meistä selvinpäin lähe kännissä ajelee millään vehkeellä.
Jere. Mies joka esittää maailman parasta faijaa ja edelleen Levin reissuillaan kiskoo nenän ja pään täyteen koko rahalla. En usko että Sihvonen koskaan vajoaa noin alas. Riittikö? En ole katsonut hänen podcastejaan. En ole seurannut tekemisiään juurikaan lööppien ulkopuolella.

Kyseisen miehen valheet ostin ihan liian monta kertaa. En enää.

@Simolainen edittinä Lopuksi kohtaasi: En usko että kovinkaan monen rattijuopumus on kertalaatuinen. Toivottavasti sinä et koskaan menetä läheistäsi rattijuopon tappamana. Minun kohdalla tämä on valitettavasti tapahtunut ja ei. Katumuksen osoittaminen ei kiinnosta yhdenkään rattijuopon kohdalla. Ja kyllä katkaisisin kaikki välit jos joku lähipiirissäni kännissä ajelisi.
 
Viimeksi muokattu:

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Jere. Mies joka esittää maailman parasta faijaa ja edelleen Levin reissuillaan kiskoo nenän ja pään täyteen koko rahalla. En usko että Sihvonen koskaan vajoaa noin alas. Riittikö? En ole katsonut hänen podcastejaan. En ole seurannut tekemisiään juurikaan lööppien ulkopuolella.

Kyseisen miehen valheet ostin ihan liian monta kertaa. En enää.

@Simolainen edittinä Lopuksi kohtaasi: En usko että kovinkaan monen rattijuopumus on kertalaatuinen. Toivottavasti sinä et koskaan menetä läheistäsi rattijuopon tappamana. Minun kohdalla tämä on valitettavasti tapahtunut ja ei. Katumuksen osoittaminen ei kiinnosta yhdenkään rattijuopon kohdalla. Ja kyllä katkaisisin kaikki välit jos joku lähipiirissäni kännissä ajelisi.
Ehdottomuus on toisinaan kunnioitettavaa.

Jatkoa hieman, koska ihmismieli on kummallinen:

Mitä jos rattijuoppo olisi siskosi, veljesi, äitisi, isäsi, elämänkumppanisi tai lapsesi?
Tai jos vaikka joku heistä tuikkaisi puukolla tai ampuisi jonkun kuoliaaksi?
Uskallan väittää, että anteeksi antaisit. Et ehkä unohtaisi, mutta anteeksi antaisit.
Ilman sitä ihmismieli on melko musta.

Mutta yhä, kukaan meistä ei päätä selvinpäin lähteen kännissä ajelee. Ei edes Sihvonen.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ehdottomuus on toisinaan kunnioitettavaa.

Jatkoa hieman, koska ihmismieli on kummallinen:

Mitä jos rattijuoppo olisi siskosi, veljesi, äitisi, isäsi, elämänkumppanisi tai lapsesi?
Tai jos vaikka joku heistä tuikkaisi puukolla tai ampuisi jonkun kuoliaaksi?
Uskallan väittää, että anteeksi antaisit. Et ehkä unohtaisi, mutta anteeksi antaisit.
Ilman sitä ihmismieli on melko musta.

Mutta yhä, kukaan meistä ei päätä selvinpäin lähteen kännissä ajelee. Ei edes Sihvonen.
Mitä ihmeen jossittelua tämä on? Oma lapsi on ainoa jonka kohdalla joutuisi pysähtymään tai miettimään. Ihan sama mitä sinä väität. Melkein tuntuu että toivoisit noin käyvän että selvästi arvostamasi Petteri saisi minulta ymmärrystä. Melko synkkää fanitusta. Ei minulla ole mitään sitä vastaan että arvostat häntä. Sinulla on siihen täysi oikeus ilman näitä helvetin outoja tappaisi/ampuisi spekulaatioita. Minulle mies on silti täysi nolla. Tietää varmasti paljonkin jääkiekosta mutta on toiminnallaan aiheuttanut sen ettei minua kiinnosta pätkääkään hänen näkemyksensä.

Edit. Korjattu olennainen typo
 
Viimeksi muokattu:

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Mitä ihmeen jossittelua tämä on? Oma lapsi on ainoa jonka kohdalla joutuisi pysähtymään tai miettimään. Ihan sama mitä sinä väität. Melkein tuntuu että toivoisit noin käyvän että selvästi arvostamani Petteri saisi minulta arvostusta. Melko synkkää fanitusta.

Eipä tässä muuta.
Pointti oli alunperin se, ettei mikään edellisissä viesteissäsi tee Sihvosesta huonoa toimittajaa tai valmentajaa.
Mielipide on mielipide, sinun tai minun.
Minä ”fanitan” ammattlaisia alalla kuin alalla, olipa kyseessä Sihvonen tai neurologi Möttönen (joka saattaa siviilissä kuitenkin olla ikävä ihminen ja sietämätön elämänkumppani ja vanhempi).
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Sihvonen on alkoholisti ja tämän ihan myöntänytkin. Korkki meni silloin kiinni kun Trump valittiin presidentiksi ja toivottavasti korkki pysyykin kiinni. Ja en minä sitä Sihvosen kännissä ajelua arvosta pätkääkään.

Ei tämä silti Sihvosesta tee huonoa jääkiekkoanalyytikkoa.

 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Mitä ihmeen jossittelua tämä on? Oma lapsi on ainoa jonka kohdalla joutuisi pysähtymään tai miettimään. Ihan sama mitä sinä väität. Melkein tuntuu että toivoisit noin käyvän että selvästi arvostamasi Petteri saisi minulta ymmärrystä. Melko synkkää fanitusta. Ei minulla ole mitään sitä vastaan että arvostat häntä. Sinulla on siihen täysi oikeus ilman näitä helvetin outoja tappaisi/ampuisi spekulaatioita. Minulle mies on silti täysi nolla. Tietää varmasti paljonkin jääkiekosta mutta on toiminnallaan aiheuttanut sen ettei minua kiinnosta pätkääkään hänen näkemyksensä.

Edit. Korjattu olennainen typo
Eli: Minä en saisi spekuloida/fantasioida, mutta sallit sen itsellesi. Heh.
Mutta eiköhän tämä näkökulma Sihvosesta tullut kalutuksi.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Eli: Minä en saisi spekuloida/fantasioida, mutta sallit sen itsellesi. Heh.
Mutta eiköhän tämä näkökulma Sihvosesta tullut kalutuksi.
Minulla ei ainakaan ole mitään tarvetta fantasioida jonkun toisen palstalaisen lähipiiriin kuuluvan syyllistyvän toisen ihmisen tappamiseen tai rattijuopumukseen.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Sihvonen on alkoholisti ja tämän ihan myöntänytkin. Korkki meni silloin kiinni kun Trump valittiin presidentiksi ja toivottavasti korkki pysyykin kiinni. Ja en minä sitä Sihvosen kännissä ajelua arvosta pätkääkään.

Ei tämä silti Sihvosesta tee huonoa jääkiekkoanalyytikkoa.

Ei tee toki tee huonoa analyytikkoa. Hyvä vain Sihvoselle jos on päässyt kuiville, ei varmasti ole helppo prosessi. Omalla kohdalla kyse on lähinnä siitä etten katso sen ainakin aikoinaan toisteisen itsensä kehumisen olleen kyseisen ihmisen kohdalla edes vitsinä toimivaa tavaraa enkä hänen tuotoksiinsa ole sen jälkeen halunnut edes perehtyä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Eli: Minä en saisi spekuloida/fantasioida, mutta sallit sen itsellesi. Heh.
Mutta eiköhän tämä näkökulma Sihvosesta tullut kalutuksi.
Niin missä sallin itseni spekuloivan tappamisella ynnä muulla brutaalilla lähipiiriisi liitetyllä paskalla?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minua on Sihvosessa hieman häirinnyt se, että mies on mennyt Röngän taakse piiloon. Miksei suoraan myöntäisi, että tykkää olla Johtava? Hän ei ole ollut Jukka Röngän kanssa virallisesti tekemisissä kymmeneen vuoteen, mutta provoilu ei kyllä ole vähentynyt mihinkään.

Sihvosella on omat ansionsa, jotka olen tunnustanut. Silti mies on nähdäkseni jättänyt osaamistaan käyttämättä. Esim. Hoffren ja Nyholm eivät varmasti ymmärrä pelistä yhtä paljon kuin Sihvonen, mutta juuri kukaan ei sano mitään negatiivista kyseisistä kavereista. Tämä johtuu siitä, ettei heidän ole tarvinnut itsetarkoituksellisesti hakea roolia (okei Nyholm yritti Rantasen kanssa) eikä polttaa siltoja.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Minulla ei ainakaan ole mitään tarvetta fantasioida jonkun toisen palstalaisen lähipiiriin kuuluvan syyllistyvän toisen ihmisen tappamiseen tai rattijuopumukseen.
Joko sinulla on harvinaisen pahoja puutteita luetun ymmärtämisessä tai muuten vain harvinaisen paha olla. En voi/osaa/pysty auttaa, eli se ot:sta.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Minua on Sihvosessa hieman häirinnyt se, että mies on mennyt Röngän taakse piiloon. Miksei suoraan myöntäisi, että tykkää olla Johtava? Hän ei ole ollut Jukka Röngän kanssa virallisesti tekemisissä kymmeneen vuoteen, mutta provoilu ei kyllä ole vähentynyt mihinkään.

Sihvosella on omat ansionsa, jotka olen tunnustanut. Silti mies on nähdäkseni jättänyt osaamistaan käyttämättä. Esim. Hoffren ja Nyholm eivät varmasti ymmärrä pelistä yhtä paljon kuin Sihvonen, mutta juuri kukaan ei sano mitään negatiivista kyseisistä kavereista. Tämä johtuu siitä, ettei heidän ole tarvinnut itsetarkoituksellisesti hakea roolia (okei Nyholm yritti Rantasen kanssa) eikä polttaa siltoja.
Osittain samaa mieltä kanssasi.
Kuitenkin jos verrataan Nyholmiin tai Rantaseen niin kyllähän ero on melko selkeä pelin ymmärtämisessä ja siinä, että oikeasti hyvä toimittaja ei oikein voi olla julkisesti ”fani”, saati esittää pelin ymmärtäjää jos ei sitä oo.
Toki pahnan pohjimmaisena tulee Pekka Jalonen-tyyppiset toimittajat, joille jonkun NHL-pelaajan lapaerkan väri on tärkeimmistä tärkein asia lätkässä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Niin, voihan tuon halutessaan noinkin ymmärtää. Voimia.
No et paljon muutakaan vaihtoehtoja jättänyt. Ikävä tuottaa pettymys mutta kaltaisiisi arveluttavan rajamailla liikkuviin jossittelijoihin en tarvi voimia. Kiitos kuitenkin.

Muuten Jalosessa osut naulan kantaan. Ilkeät puheet ovat kiinnostuksen suhteen viitanneet lapaerkkojen värin(on kyllä todella kuvaava heitto. Oikeasti napakymppi)sijaan KHL-joukkueen tarjoilujen laatuun. Kieltämättä tuntuu että se on vaikuttanut välillä ylistävänkin kirjoitus sävyn syntyyn.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Niin Selänne on ollut kova maalitykki ja peliälyä on ollut, mutta juuri kun pitäisi osata analysoida nykypäivänä peliä, niin siitä ei ole mitään käsitystä. Meidän pelit on vaan ihan kiinaa. Selänne ei missään nimessä voisi toimia menestyksekkäästi valmentajana, koska ei ole mitään hajua itse pelistä. Jotain maalintekemistä varmaan sitten voi opettaa.

Kova pelaaja se aikanaan oli, että sitä ei voi kukaan kiistää.
Aika harvassa on ne ex-huippupelaajat, jotka on tehneet isosti uraa valmentajana. Kojo Jalonen on niitä harvoja poikkeuksia. Ei JJalosella, Aravirralla, Jortikalla, Westerlundilla tai Rauno Korvella ollut mitään mainittavaa pelaajataustaa. Nummis-Teppo kyllästyi valmennustouhuun muutaman apuvalmentaja-kauden jälkeen. Törmänen ei ole saavuttanut vielä yhtään mitään eikä Pelle Viltosenkaan valmennusura ole mitenkään isosti lentoon lähtenyt.
 

Parson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Minua häiritsee Sihvosessa se, että ottaa kantaa poliittisesti vähän kaikkeen ja vääntää asioista twitterissä Puopolojen ja muiden kanssa. "Suutari pysykööt lestissään" eli jääkiekkoon liittyvät jutut - edes provot - eivät häiritse.

Tai ehkä hän on aloittamassa poliittista uraa.
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Nyt kun on kuunnellut Yle Areenan kirjastosta tallenteita vanhoista, viime vuonna päättyneistä, Lindgren & Sihvonen lähetyksistä, niin mielestäni Petteri Sihvonen on todella hyvä ja asiallinen, kun vieraana on muiden lajien kuin jääkiekon edustaja. Esimerkiksi jalkapalloilijat, yleisurheilijat, erilaiset järjestötoimijat jne. niin silloin Petteri veti osansa kiitettävästi.

Mutta kun vieraana on ollut joku lätkäpiireistä, niin valitettavasti ei ole päässyt täysin irti tuosta Johtavan (yli)analyyttisesta roolista...liian monessa kohtaa ja kysymyksessä näkyy tai pikemminkin siis kuuluu voimakas oikeassa olon ja pätemisen tarve.

Jokainen voi taas muodostaa toki oman mielipiteensä hakemalla ja kuuntelemalla näitä ohjelmia Yle Areenasta, sieltä löytyy edelleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös