Mainos

Petteri Sihvonen – kiekkomedian virallinen totuus

• 2 843 732
  • 13 131

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Moneen kertaan varmasti todettu mutta Sihvosella on aivan järkyttävän kovia antipatioita HPK:n johtoa kohtaan. Kaikki mitä johto tekee tai jättää tekemättä on suuren ihmettelyn aihe. Kaikki on lähtökohtaisesti negatiivista, mitään positiivista hän ei tunnu löytävän, tuskin edes yrittää.

Usein toteaa vielä: "minulle peli näytää kaiken". Jos näin on niin miten ihmeessä hän voi puoltaa Pikkararaisen jatkoa, kun tavallinen katsojakin ymmärtää Kerhon pelaamista katsoessaan, että pelissä on ollut isoja ongelmia koko Pikkaraisen valmentaman jakson ajan.

Mutta kun on puolensa valinnut niin siinä pitää silloin pysyä, muuttui tilanne sitten miksi tahansa. Ainahan hän on ollut yleistä mielipidettä vastaan. Ja varmasti on välillä oikeassakin mutta pitämällä väkisin kiinni omista kannoistaan viimeiseen asti vaikka asiat ympärillä muuttuvat, menettää uskottavuutensa. Henkilökohtainen agenda menee faktojen edelle.

Mutta Sihvonen pitää ottaa nimenomaan kriitikkona. Kaiken lähtökohta on löytää kaikesta kritisoitavaa.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Aika raikkaasti tuli Kiukaassa runtua NHL-journalismille ja vähän muullekin urheilutoimittelemiselle. Ihan paikallaan ja sehän on kiva se.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Moneen kertaan varmasti todettu mutta Sihvosella on aivan järkyttävän kovia antipatioita HPK:n johtoa kohtaan. Kaikki mitä johto tekee tai jättää tekemättä on suuren ihmettelyn aihe. Kaikki on lähtökohtaisesti negatiivista, mitään positiivista hän ei tunnu löytävän, tuskin edes yrittää.
Toki esim. Petteri Nikkilän hankintaa on viimeksi suitsutettu pariinkin otteeseen. Ja talouden parantumista. Että eipä ole kaikki!

(Se että on itse valmentanut ja edistänyt uraa ei varmaan vaikuta yhtään Mussukan kehumiseen)

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Sihvonen kuuluu samaan harvinaiseen kategoriaan esimerkiksi Erkki Tuomiojan ja muutaman muun "ajattelijan" kanssa: kun on aina eri mieltä kuin nämä janarit, on hyvin suurella todennäköisyydellä oikeassa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Waqu

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Sihvonen kuuluu samaan harvinaiseen kategoriaan esimerkiksi Erkki Tuomiojan ja muutaman muun "ajattelijan" kanssa: kun on aina eri mieltä kuin nämä janarit, on hyvin suurella todennäköisyydellä oikeassa.
Tai...kuvittelee itsestään hieman liikoja ylentäessään itseään viisaammaksi kuin esim. viiden (?) hallituksen ministeri.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat

Kopari

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jokipojat, Mikkelin Kittaajat

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valittajien luvattu maa
Veikkaisin Jukka Rönkää ja Elmo-TV:tä alustaksi.
Saapa nähdä, kootaanko Urheilulehden Rönkä-Sihvonen-Seppänen-nippu vielä kerran saman katon alle. Elmotv on tuntunut Röngältä välivaiheen jutulta, ennen jotain koordinoidumpaa yritystä. Kukapa tietää, ehkä Urheilu(lehti)castille olisi juuri nyt tilausta?

juba

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
Eikös tuo Sihvosen näkemys ole täysin eri miten tulisi pelata verrattu Eskon ja Kaljun
haluamaan pelityyliin? Voi tulla rasittavaa jankkausta jos miehet tekevät yhteisiä lähetyksiä.

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös tuo Sihvosen näkemys ole täysin eri miten tulisi pelata verrattu Eskon ja Kaljun
haluamaan pelityyliin? Voi tulla rasittavaa jankkausta jos miehet tekevät yhteisiä lähetyksiä.
Tuskin Ika ja Sihvonen tekevät yhdessä. Jos Sihvonen ja Savolainen tulevat tekemään ohjelmaa Urheilucastin alle, niin epäilen että nimenomaan juuri Sihvonen ja Savolainen samassa. Samaan tapaan kuin Touru ja Hoffren.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tuskin Ika ja Sihvonen tekevät yhdessä. Jos Sihvonen ja Savolainen tulevat tekemään ohjelmaa Urheilucastin alle, niin epäilen että nimenomaan juuri Sihvonen ja Savolainen samassa. Samaan tapaan kuin Touru ja Hoffren.

Sekä Ika että Sihvonen on osaavia tuotteistamaan näkemyksensä. Silti aika kriittisesti on pistänyt Petteri Ikasta ihan nimellä ja Ika hieman vähemmän suoraan viitaten toiseen suuntaan. Pelit, leikit ja showt, mutta mahtuisivatkohan enää samaan produktioon?

Villit arvaukset Sihvosen päätymisestä castin alle osu silmään jossain kohtaa. Itse olin tuolloin, ja vähän edelleen, sitä mieltä ettei kiukaan tyylilaji ole ihan Seppäsen bisnesten näköstä. Mene ja tiedä.

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sekä Ika että Sihvonen on osaavia tuotteistamaan näkemyksensä. Silti aika kriittisesti on pistänyt Petteri Ikasta ihan nimellä ja Ika hieman vähemmän suoraan viitaten toiseen suuntaan. Pelit, leikit ja showt, mutta mahtuisivatkohan enää samaan produktioon?

Villit arvaukset Sihvosen päätymisestä castin alle osu silmään jossain kohtaa. Itse olin tuolloin, ja vähän edelleen, sitä mieltä ettei kiukaan tyylilaji ole ihan Seppäsen bisnesten näköstä. Mene ja tiedä.
Veikkaan myös, että Sihvonen ja Savolainen eivät tule Urheilucastin alle.

Suosikkijoukkue
KalPa
Minun veikkaus on että Savolainen on rekrytty johonkin isompaan mediataloon, luokkaa Sanoma tms. Vetää sitten siellä urheilutoimitusta ja tekee Kiekkokiuasta entiseen malliin Sihvosen kanssa.

Suosikkijoukkue
Kärpät

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy