Riippumatta siitä, kuka Petterin tuntee ja kuka ei, niin kyseessä on julkisuuden henkilö ja tottakai kulmakarvat kohoavat kun nimi yhdistetään harlekiini-novelliin. Petteri Sihvonen on ennenkin ollut mukana asioiden tahallisessa kärjistämisessä ja huomiohakuisuudessa ja myöntänyt tämän avoimesti.
Sinä näytätä olevan kokenut Marshin tekstien lukija ja tiedät hänen tapansa kirjoittaa seksistä. Minulle asia on uusi, nyt minulla on ennakkoluuloja Marsin suhteen, eikä lainkaan positiivisia.
Harlekiini-novelliin? Ei vaan ihan vain blogitekstiin miesten ja naisten välisestä ystävyydestä, parisuhteesta ja seksistä. Sihvonen on ollut ilman muuta mukana ties missä, mutta nyt ei olekaan suoranaisesti kyse Sihvosen tekemisistä vaan Marshin. Tuossa kirjoituksessa ei ole mitään ihmeellistä sen suhteen, mistä hän on aikaisemminkin kirjoittanut. Tätä olen vain yrittänyt tuoda tässä esille enkä siksi ole ollut mitenkään ihmeissäni tuosta blogitekstistä, kuten moni muu täällä. Kaiken kaikkiaan kummallisia perusteluita tälle mainostempulle, mutta tottahan toki saatte ajatella asiasta ihan vapaasti niin kuin haluatte.