Olen myös sitä mieltä, että Pullamössö tyrmää viesteissään useita Petteri Sihvosen esille ottamia pelikirja-asioita, joten niistä voidaan keskustella tässä viestiketjussa. Voisitko tarkentaa, mitkä asiat ja hienot pointit menevät sinun mielestäsi niinkuin Pullamössö niistä kirjoittaa. Pullamössön viesti on arvokas sen takia, että sen sisältö aiheuttaa keskustelua täällä. Itse olen valmis kommentoimaan Pullamössön tuomia näkökantoja sen jälkeen, kun kerrot omat, yksilöidyt, käsityksesi niihin.
Miksi et kommentoi jo nyt Pullamössön viestiä. Menikö ns. "pullamössö" kurkkuun ja vieläkin kakistellaan, että mitä nyt kirjoittaisi.
Siinä Pullamössön viestissä on esim. se osa omaa ajatustani, jos käsitin Pullamössön viestin oikein, että HIFK-Kärpät pelissä (28.1.2012) HIFK muovasi pelitapaansa yksinkertaisempaan suuntaan, kun HIFK:lta oli 50% kokeneista puolustajista pois pelistä loukkaantumisten takia. Täällä visioitiin jotain ihme HIFK:n pelitavan muutosta, kun HIFK vain reagoi oman pelaajamateriaalin kokemattomuuteen puolustuksen osalta, ainakin yhden pelin ajaksi ja pelasi enemmän pystysuunnan lätkää kuin ehkä haluaisi tehdä.