J.Grönvall
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Varsinaisesti ei anneta vastauksia nähin, mutta tavallaan ei välttämättä ole jutun ideakaan siinä että Leime olisi kertakaikkiaan liian huono valmentaja vaan enemmänkin idea siellä taustalla mistä lähtökohdista Leime on palkattu ja millä odotusarvoilla. Eli TPS:ssä halutaan peluuttaa edelleen Suikkaslaista kiekkoa ja ilmeisesti luoda jonkun tyyppistä Tepsiläistä pelaamisen identiteettiä, tähän tehtävään Sihvosen tulkinnan mukaan Leime on väärä mies. Itse nyt en oikein osaa arvioida osaako Leime Suikkaslaisen pelin vai eikö osaa, mutta kyllä minäkin olen taipuvainen ajattelemaan että jos/kun Leime ei tuollaista peliä ole aiemmin hallinnut niin hyppiminen pelikirjasta toiseen on vähintäänkin haastavaa.
Samaa mieltä. Kyseisessä jutussa jopa puoliksi kehaistiin TPS:ää siitä, että se ainakin yrittää pitää yllä tiettyä tepsiläistä pelityyliä. Nyt vain karahdettiin siihen, että ei osattu hankkia oikeanlaista koutsia eli ihan juuri siihen samaan asiaan mistä Sihvonen on kirjoittanut jo ties kuinka kauan. Ja korostetaan nyt vielä, että Urheilulehti ja Petteri Sihvonen ovat sitä mieltä, että Leime on väärä mies, myöskään minulla ei riitä kompetenssi arvioimaan Leimeen ja Suikkasen eroja. Sen taas tiedän, että Bluesia vastaan pelannut TPS oli yksi surkeimpia joukkueita mitä olen hetkeen nähnyt liigajäillä. Johtuuko tämä sitten Leimeestä vai loukkaantumisista jää nähtäväksi myöhemmällä ajalla.
Sen kuitenkin sanoisin, että oli se materiaali sitten kuinka onneton tahansa niin jos pelitapa on olemassa ja sitä on harjoiteltu niin sen pitäisi näkyä edelleen, vaikka kentällä olisivät möttönen ja virtanen. Taitotasossa tulee sitten eroja (tällaisessa tilanteessa) eli se voi tietenkin otteluita ratkaista mutta mikäli mitään pelitapaa ei silminnähden ole, niin valmennuksen piikkiinhän se raskaasti menee.