Sihvosten perheen yhteys oli jo arvattavissa Sportin aikaisten tapahtumien perusteella, Toni syötti joukkueen sisäistä informaatiota veljelleen ja isälleen jotka sitten julkaisivat sitä täällä ja UL:ssä.
Nämä väitteet on pystyttävä todistamaan, vaikkapa vain ottamalla esille niitä asioita, joita Toni olisi veljelleen ja isälleen syöttänyt. Sportin keskusteluissa oli Juhani Tamminen se keskipiste, mihin lähes kaikki keskustelut kulminoituivat niissä Sportin ennennäkemättömän pitkissä Mestiksen viestiketjuissa, joissa vilkasta keskustelua käytiin. Tami-ketju ylsi yli 800 000 lukijakertaan ja Sportin kausiketjut lähes 800 000 lukijakertaan. Ainoastaan takavuosien KooKoo-viestiketjuja Mestiksestä voidaan verrata kalpeasti siihen, mitä Sportin keskusteluissa saatiin aikaan.
Helpotan sinua, kun joudut väitteesi joka tapauksessa täällä todistamaan, koska tunnen sinut JA:n nimimerkkinä, joka vastaa huutoonsa loppuun saakka. Tamin valmentajan taidoista keskusteltiin paljon hänen aikaisempien meriittiensä pohjalta. Todistin omiin selvityksiini nojautuen kymmenien viestien voimalla Tamin ansiot valmentajana Mestis-joukkueiden nostajana SM-liigaan. Luotin Tamiin täysin ja uskoin jo syksyllä 2008, että hänen johdollaan Sport voittaisi ensimmäisen Mestis-mestaruutensa ja kykenisi tarkoin valitulla joukkueella nousemaan SM-liigaan. Mestis-mestaruus tuli Vaasaan lähes kaikkien muiden joukkueiden ja useimpien Sport-kannattajien suunnattomaksi pettymykseksi keväällä 2009, mutta SM-liigaan nousu jäi harmittavasti Sportilla haaveeksi. Olin lähes ainoa koko JA:n nimimerkeistä, joka uskoi Tamin kykyihin eikä minun tarvinnut pettyä keväällä 2009 Sportin peleihin. Tamin arvostelu loppui kuin seinään, kun useiden SM-liiga- ja Mestisjoukkueiden antitamit kaivautuivat poteroihinsa odottamaan uutta iskuaan Tammista vastaan.
Kun vihjaat, että Toni Sihvonen olisi vuotanut tietoja joukkueen sisältä, niin mistä tiedoista on kyse? Tammisen jälkeen kirjoitettiin jääneen savuavat rauniot mm. Poriin ja Ouluun. Näistä otin selvää ja laajojen sekä perusteellisten selvitysten jälkeen todettiin, että näissä väitteissä ei ollut mitään perää. Porin Ässien keskusteluissa Tamin tj-ajasta sain vinkin silloiseen JA:n Ässien talouskeskusteluun, josta linkitin Corbuccin analyysin Tammisen ajasta Ässien toimitusjohtajana. Kysyin, pitääkö Corbuccin analyysi paikkaansa vai ovat oikeassa ne lukuisat Ässien ja muiden joukkueiden JA:n nimimerkit, jotka väittivät toisin kuin nimimerkki Corbucci omassa analyysissään. Kärppien tilannetta selvitettiin myös ja todettiin, että sen suhteen ei voitu puhua savuavista raunioista vaan ihan päinvastaisesta kehityksestä Tammisen aikana ja hänen jälkeensä.
Tuossa nyt alkuun vain pari-kolme esimerkkiä, mistä Sportin keskusteluissa kirjoitettiin hyvin vilkkaasti. Kun olin noissa monissa mielenkiintoisissa keskusteluissa yhtenä osallistujana mukana, niin kerro minulle yksikin esimerkki siitä, mitä Toni Sihvonen olisi kertonut hänelle täysin merkityksettömän netti-keskustelun virikkeiksi.