Periaatteessa Tamin 60 minuutin painepeliin eivät viivelähdöt kuulu. Kuten muistat, niin Tamin pelikirjalla oltiin tehdä mahdottomasta mahdollinen viime keväänä, kun Sport oli nousta SM-liigaan. Tamin pelikirjalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että Tami jäi pois Sportin päävalmentajan tehtävistä.
Niin oltiin tehdä mutta ei tehty. On huomion arvoista, että kun puhutaan pelikirjasta, niin johtava analyytikko ja huippuvalmentaja ovat valovuoden päässä toisistaan.
Itse uskon vakaasti, että tällä kaudella liigassa olisi pelannut Ässien paikalla Vaasan Sport, jos Juhani Tamminen olisi ottanut Petterin viisaista sanoista opikseen ja hyökännyt kolmella rytmillä.
Itse uskon myös, että pelikirjan sulaminen ja sen aiheuttama pelillinen kriisi johti Tammisen eroon eli tämä viivelähtöjen puuttuminen oli oikeastaan alkusyy siihen, miksi Tammisen terveys paineen alla petti. Komppaan johtavaa analyytikkoa siinä, että peli näyttää kaiken. Valitettavasti johtava analyytikko itsekin unohtaa oman oppinsa ja lähtee sotkemaan omaa perhettään UL:n markkinastrategiaan. Itse pidän tälläistä oman veljen sotkemista markkinointistrategiaan jokseenkin kyseenalaisena toimintana, joka kyllä romuttaa osa johtavan analyytikon omasta Peli näyttää kaiken -ohjenuorasta. Mitä mieltä sinä olet perheen sotkemisesta taisteluun levikeistä?