Luiro kirjoitti:Herra Sihvonen on ainakin meikäläisen silmissä noussut aivan uuteen arvoonsa, kun olen lukenut miehen kolumneja Hämeenlinnan Kaupunkiuutisista. Enpä ole Alpo Suhosen jälkeen yhtä lailla yhteiskuntaa ymmärtävää lätkäjätkää nähnyt. Ja Ape on se ihminen, joka on eniten minun ajatteluani muokannut.
Kiitoksia..
No ihan samanlainen idoli ei P.Sihvonen ole minulle kuin sinulle, mutta samansuuntaisia havaintoja olen hänestä itsekin tehnyt. Nämä havainnot eivät vain juuri koskaan tule ilmi tässä "Urheilulehti-Sihvosessa", jonka rooli on erittäin provosoiva. Jotain pieniä vinkkejä laaja-alaisesta ja fiksusta kaverista saattaa löytyä esim. täältä Jatkoajasta, jos jaksaa kahlata vanhoja juttuja.
Mitä tulee Alpo Suhoseen, niin ehdottomasti arvostan häntä paljon ihmisenä olkoon sitten jääkiekkovalmentajana millainen tahansa. Suhosen kirjat ovat lukemisen arvoisia ja niissä on paljon mielenkiintoista pohdintaa urheilun arvoista, merkityksestä jne.
Hämeenlinnan kaupunkiuutisista löytyy Sihvoselta tarinaa Billy Tibbetsistä ja minusta juttu oli hyvä. Mielenkiintoista olisi lukea enemmänkin juttuja tuosta lehdestä, mutta niitä ei taida netistä löytyä... vai?
http://epaper.kaupunkiuutiset.com/products/KUT-2007-01-13/index.htm