Kerrataanpa pari asiaa jälleen, kun punainen joukkue vyöryttää valheitaan ja vääristelyitään. Putin kiittää hyvästä työstä! Toivottavasti maksaa myös jotain ettekä joudu talkoilla hänen hommiaan tekemään.
Ensin se, mitä Supo oikeasti on mieltä väestönvaihdosta:
Millaisia vaikutuksia kärkipoliitikkojen viittauksilla väestönvaihtoteoriaan voi olla Suomessa?
– Viittaukset väestönvaihtoon tai demografisiin muutoksiin poliittisen retoriikan tasolla ovat eri asia kuin terroristisen väkivallan perusteleminen kyseisellä teorialla. Supo tarkastelee tehtävänsä mukaisesti nimenomaan väkivaltaista terroristista toimintaa.
Toisistaan pitää erottaa poliittisen retoriikan taso ja väkivallan perusteleminen kyseisellä teorialla, kerrotaan Suposta.
www.is.fi
On yksi asia noteerata ulkomaalaisperäisen väestönosuuden kasvun (väestönvaihto) ja islamilaisen väestön ja islamin poliittisen vaikutusvallan kasvu Euroopassa (islamisaatio). Ne ovat tosiasioita, joiden kiistäminen on suosittu salaliittoteoria itsessään. On toinen asia kokea ne ongelmiksi, se on poliittinen kysymys. On kolmas asia käydä ratkomaan ongelmaa väkivalloin parlamentarististen keinojen sijaan, se on rikos ja terrorismia.
Toisekseen haluan puuttua Mika Niikkoon kohdistuvaan kunnianloukkaukseen tuossa yllä. En pidä kyseisestä henkilöstä ja tuulettelin kun vaalien viime hetkillä Tere Sammallahti oli pudottamassa häntä eduskunnasta. Mutta valheita en siedä hänestäkään, joten olkaa hyvät:
Mika Niikko kiistää lähettämässään tiedotteessa Suomen Kuvalehdessä esitettyjä asioita.
–Suomen Kuvalehden juttu luo kuvaa kytköksistä, joita ei ole olemassa. Minulla ei ole yritystoimintani suhteen mitään salattavaa. En omista Realmax Oy:n osakkeita, Mika Niikko kertoo tiedotteessa.
Hän myöntää olleensa Realmax Oy-nimisen suomalaisen yrityksen osakas 20 prosentin osuudella, mutta myyneensä osuudet 11.10.2017, jolloin hän perusti kansanedustajien kanssa eduskuntaan vienninedistämisfoorumin.
–Minulla ei ole missään vaiheessa ollut kaksoisroolia, jossa olisin edistänyt kansanedustajan työssäni omistamieni yritysten etua. Julkisissa ilmoituksissani en ole salannut mitään. Olen ilmoittanut kaikki ilmoitusvelvollisuuden piiriin kuuluvat omistukseni. Minulla ei ole taloudellisia sidoksia mihinkään kiinalaiseen yritykseen.
Hän kertoo myös tehneensä kaikki ilmoitukset vaalitukiin liittyen säädöksien mukaan ja muuttaneen Suomen Kuvalehden mainitseman vaalituen takaisin muuttaen sen lainaksi.
– Kiinan valtio tai mikään valtiollinen toimija ei ole kohdistanut minuun vaikuttamisyrityksiä. Olen kansanedustajana sitoutunut valvomaan Suomen kansallista etua kaikessa sisä- ja ulkopoliittisessa toiminnassa.
Perussuomalaisten kansanedustajalla ja ulkoasianvaliokunnan puheenjohtajalla on syvempi yhteys kiinalaisyritykseen, joka investoi Suomeen vuonna 2017. Niikko kiistää Suomen Kuvalehden väitteet.
www.iltalehti.fi