Pesiskausi 2008

  • 57 040
  • 416

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Enhän minä miesten taitotasoa verrannut.

Vertaus oli siitä, että millainen asenne joukkueiden tärkeimmillä pelaajilla on. Kosonen näkee tärkeimmäksi vittuilla vastustajille, Komulainen keskittyy olennaiseen. Siksi Sotkamolla on 12 Suomen mestaruutta, Pattijoella 0.
No kuvitteleppa että lukkarit vaihdettaisiin päikseen. Ei taitaisi Pattijoen nykyinen kärki edes ykköspesällä vierailla... Komulainen on kuin varjo entisestä, TAI muut ovat kehittyneet ja sitä kautta taso on kovempi.
Pelillisistä asioista jos jotain on jäänyt mieleen niin etenijäjokerit ja niiden käyttö. Kaverit käy yrittämässä jotain epätoivoista koppi/väli ekalla ja toisella taivaalle (jos nousee). Järkyttävää finaaleissa. Kyllä "etenijän" pitää pyrkiä palon uhalla kentälle, aika hukkaan se menee muuten. Todella hieno katsoa sitten kun on kaksi lyöjää jäljellä joista ensimmäisen(numerolla x pelaava on jätetty koko alkukauden välistä)on väkisin pyrittävä kentälle ja lyöjäjokeri yrittää juoksuttaa kolmea pesäväliä, yhdellä palolla.

Lajista paremmin ymmärtävät, kertokaa miksi ykköspesälle halutaan etenijä jos kakkosella on jo joku. Luulisi olevan fiksumpaa viedä ensin kaveri kolmoselle sen etupesän täyttämisen sijaan. Tai sitten olen yksittäisistä tilanteista vetänyt vääriä johtopäätöksiä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Lajista paremmin ymmärtävät, kertokaa miksi ykköspesälle halutaan etenijä jos kakkosella on jo joku. Luulisi olevan fiksumpaa viedä ensin kaveri kolmoselle sen etupesän täyttämisen sijaan. Tai sitten olen yksittäisistä tilanteista vetänyt vääriä johtopäätöksiä.
  • Yhdellä hyvällä lyönnillä voi tulla useampia juoksuja. Parempi siis, että kentällä on useampi etenijä. Hitaat pelaajat kopittavat usein siirrettyään kärkeä, jotteivat joudu tulpaksi kentälle. Ulkokenttä saattaa puolestaan pudottaa kopin ja "päästää" tämän hitaan etenijän ideanaan helpompi palo sisäjoukkueelle.
  • Kärki pyritään yleensä polttamaan, koska hän on lähimpänä kotipesää ja ulkokenttä haluaa estää juoksut. Jos kärki palaisi kolmoselle edetessään eikä takana olisi ketään, uuden miehen saaminen kolmoselle veisi liikaa lyöjiä. Joukkueenhan pitää saada yhdessä vuorossa kaksi juoksua, jotta lyöjäkierros voisi alkaa uudelleen, mikäli kolmea paloa ei ole tullut. Jos juoksuja on vähemmän tai ei ollenkaan, niin lyöjät (9+3) eivät riittäisi mihinkään.

Fiksummat selvittäkööt lisää.
 
..Lajista paremmin ymmärtävät, kertokaa miksi ykköspesälle halutaan etenijä jos kakkosella on jo joku. Luulisi olevan fiksumpaa viedä ensin kaveri kolmoselle sen etupesän täyttämisen sijaan. Tai sitten olen yksittäisistä tilanteista vetänyt vääriä johtopäätöksiä.
Harvemmin kai tuo se ensisijainen tavoite on. Yleensähän sielä on jannu ykkösellä, joka siirretään kakkoselle. Sitten on toisessa lyönnissä vaihtoehtona koittaa siirtoa kolmoselle tai pyrkiä itse ykköselle. Pesien täyttäminen toki helpompaa, kun etupesät on jo täynnä = onnistuneella vaihdolla etenijä 2=>3, sen jälkeen on toisen juoksuttaminen 1=>2 suht "helppoa", kun ulkokenttä joutuu varautumaan kotiutukseenkin. Sitten viimeiseillä nostaa koppi, joka pudotetaan.

Edit: LowGrandma tuossa selvittikin jo aikas hyvin.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuon ymmärrän että juoksijoita kannattaa olla kentällä läpilyönnin varalta.

Yhden juoksun tekeminen vuorossaan olisi näissä tiukoissa peleissä sinällään fiksumpaa ajattelutapaa jo heti alusta asti kuin "0" tai 2 juoksun "turvaaminen".

Sanokaa vielä kerkeääkö rännärillä pompulla kotiin, vai onko sitä mahdoton lyödä ns normiasennosta ennalta-arvaamattomasti. Keskipomppua olen joskus nähnyt käytettävän mutta edellyttää sopivaa liikennettä pallon läheisyydessä ja pientä häpläämistä heittäjältä.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Jimi Heikkinen tekee juuri sitä, mistä häntä ylistettäisiin kaukalossa. Joku Jarkko Ruutu on samassa hommassa ja miestä hehkutetaan maasta taivaaseen.
Erona se, että Ruudut ja Komarovit joutuvat vastaamaan teoistaan pelatessaan lajia, jossa vartalokontaktit ovat sallittuja ja tappelutkin lähes jokapäiväistä arkea.

Eivät ole Jimi ja Jamo sukua toisilleen. Kainuussa nyt lähes joka toinen on Heikkinen. Myöskään SoJyn hieno polttaja Jaakko Heikkinen ei ole sukua näille veijareille.
Muistelen kyllä, että Jamo ja Jimi ovat serkuksia. Voin olla pahasti väärässäkin.


En kannata näitä jälkikäden protesteja vaan tuomareiden olisi tosiaan syytä huomata centerit ja muut eleet ja panna ukko pihalle niistä. Kakkostuomari taisi katsoa johonkin muualle tuolla hetkellä. Sinänsä provoilussa ei ole mitään pahaa, sitä on harrastettu pesiksessä vuosikausia ja se kuuluu olennaisena osana peleihin. Myös katsomosta pelaajille ja takaisin. Kai kaikki lajia seuranneet muistavat Antti Tokkarin huutelut. Kilahdukset ja ylilyönnit, saatika asiattomat elkeet eivät sen sijaan kuulu mihinkään lajiin. Nyt tuntuu siltä, että provoilu on mennyt joidenkin osalta jo ylilyöntien puolelle.
Kaikkea ei tuomarit ehdi millään nähdä. Yhtä typerä ja rangaistava keskarin näyttö on, huomattiinpahan se milloin vain. On sitten oma lukunsa, kannattaako Pattijoen tällä hetkellä keskittyä omaan vai vastustajan tekemiseen.

Lajin piirissä on pyörinyt näitä Kuusiniemiä ja kumppaneita, joilla suu on käynyt kovaan tahtiin ja kortteja on nähty. Karralla se suunsoitto keskittyi lähinnä väittelyyn tuomareiden kanssa, en muista itse asiassa yhtään korttia, joka olisi aiheutunut vastustajan häirinnästä. Kari Kallio ja Tokkari sitten ovat kunnostautuneet suunsoittoon lähes kaikille ottelutapahtumassa paikalla oleville.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Viljuri hienosti analysoi pesäpallon ja pesispaikkakuntien syvintä olemusta. Kymmenisen kesää on pesiksen perässä tullut ravattua. Minkään muun lajin katsomoissa ei ole vastaavia juntteja ja kylähulluja.Nämä mökeltäjät pääsevät parhaimmillaan huutelemaan aivan pelaajien viereen.Ei onnistu muissa palloilulajeissa.
Sama pätee pelaajiin.Kyllä pahimmat vittuilut, provosoinnit ja torikokokoukset tapahtuvat pesiskentillä.Näissä asioissa myös vuorovaikutus pelaajien ja yleisön kanssa on tavanomaista.
Tiettyyn pisteeseen saakka joskus erittäinkin hauskaa. Nämä finaalit taas näyttävät lajin pahimmillaan. Hieno laji, jonka pelaajista huiputkin osoittautuvat tiukassa paikassa pohjimmiltaan peräkylän ääliöiksi.

Niin ja mikään ylläoleva valitus ei tietysti koske herrasmiesjoukkue Kinnarin Pesistä eikä sen fiksuja kannattajia.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Hmm, vähän omituista minusta on tämä kauhistelu täällä, jääkiekko-palstalla... Ylilyöntejä on tapahtunut, mutta minusta esimerkiksi pelkästään tv:stä katsottuna tuo kolmas finaali oli melkoisen sykähdyttävä kokemus - tuntui siltä, että siellä yleisö huusi suoraa huutoa pelin alusta loppuun, enkä aivan muista tälläistä tunnelmaa muussa lajissa Suomessa kokeneeni. Se asia sitten, että monessa suhteessa pesäpallossa katsojien ja psyykkauksen asema on erilainen kuin muissa lajeissa johtuu lähinnä siitä, että pesäpallo on erilaine laji - se on omituinen ja kiehtova sekoitus erillisiä yksilösuorituksia ja joukkuepeliä. Monet suoritukset ovat myös sellaisia, että yleisöllä tai vastustajan psyykkauksella on niihin aito vaikutusmahdollisuus. Olen katsonut otteluita niin Järvenpäässä kuin Hyvinkäällä, ja kyllä, hyvin korrektia on ollut, välillä hiljaista kuin haudassa. En itse tiedä taktisempaa, toimivampaa ja jännittävämpää joukkuepeliä kuin pesäpallo ja ymmärrän täysin, jos panosten noustessa pelin kiihkeyteen tempautuvat niin katsojat kuin pelaajatkin. Olisikin sitten tuomarien, liiton ja Superpesiksen asia pitää tilanne hallinnassa, ja tässä nimenomaan ollaan vähän epäonnistuttu, mikä epäonnistuminen lähti liikkeelle ensimmäisen ottelun löysästä ja yli-sallivasta linjasta. Tosin sitä on sitten osin kiittäminen siitä, että syntyi poikkeuksellisen kiihkeä, värikäs ja kiinnostava loppuottelusarja. Eli pyyhitäänpäs ne kyyneleet tai jos niin kauheasti "hävettää" niin hävetäänpä sitten siellä omassa rauhassa oikein urakalla - ja samalla voisi hävetä vaikka muitakin tämän karun maailman epäkohtia, ehkä ne siitä paranevat.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Muistelen kyllä, että Jamo ja Jimi ovat serkuksia. Voin olla pahasti väärässäkin.
Voi olla täysin oikeassakin.

Minulla on vaan muistikuva, että he ovat tosi hyviä kaveruksia muttei muuta. Kysyin asiaa pari-kolme vuotta sitten toiselta heistä.
 
Kärki pyritään yleensä polttamaan, koska hän on lähimpänä kotipesää ja ulkokenttä haluaa estää juoksut. Jos kärki palaisi kolmoselle edetessään eikä takana olisi ketään, uuden miehen saaminen kolmoselle veisi liikaa lyöjiä.


Aivan, ja selvemmin sanottuna; jos kärki on yksinäisenä kakkosella, niin ykköspesä kannattaa yleensä täyttää. Tällöin kärkeä vaihdettaessa kolmoselle ja tämän mahdollisesti palaessa, pääsee ykkösellä ollut kuitenkin samalla lyönnillä ilmaiseksi jo kakkoselle, sillä harvoin on mahdollista polttaa kahta etenijää.
 
..Sanokaa vielä kerkeääkö rännärillä pompulla kotiin, vai onko sitä mahdoton lyödä ns normiasennosta ennalta-arvaamattomasti. Keskipomppua olen joskus nähnyt käytettävän mutta edellyttää sopivaa liikennettä pallon läheisyydessä ja pientä häpläämistä heittäjältä.
Vaikea on kunnon korkeaa pomppu "normilähdöllä" lyödä. Ja se on sitten siitä pallon kiinniottajasta täysin riippuvainen tuleeko palo vai ei; pompun saa otettua suoraan paljaaseen käteen ja siitä hyvin heitettyä, eikä matkaakaan ole kovin paljoa - toisaalta sen pallon kanssahan voi aina tupeloida.
 
Pompuhan voi lyödä vaikka vaakamailalla, eikä se mitenkään vaikeaa ole varsinkaan Rännärillä. Näin siis itse sanoisin, kun olen pelannut melko pitkään jo pesäpalloa.

Keskipomppu ei ole mitenkään kuitenkaan varma juoksu, vaan sanotaanko että se hitusen parempi, kuin normaali pussinpohjalyönti. Toisaalta korkea pomppu, joka menee etumiehen yli on nopean etenijän kohdalla varma juoksu, matalakin saattaa riittää, jos se yllättää linjan. Rajoihin ei "piiloteltua" pomppua oikein pysty lyömään, niin että se olisi tarpeeksi korkea. Toisaalta, jos se on niin korkea kun vain voi olla, niin siitä on kyllä todella vaikea polttaa varsinkin, jos se menee yli vahdistakin.

Toisaalta pomppu on myös riskialtis lyönti, jos se epäonnistuu (jää etulaittomaksi) niin tuhrintuu yksi lyönti täysin turhaan ja pomppu jos epäonnistuu muuten (jää turhan matalaksi) se voi viimeisellä lyönnillä aiheuttaa, jopa kolme paloa.

Tammista lainatakseni; "High risk - high reward."
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
PattU:n sivuilla olevasta kuvasta ilmeisesti nyt tutkitaan oikein porukalla, että onko se tosiaan keskari, mitä Jarmo Heikkinen näyttää. Voi juku tämä on jännää. Uskomatonta pelleilyä.

Vielä tuohon Kosonen-Komulainen -akseliin. En vaihtaisi päikseen, mutta toki myönnän Kososen paremmuuden tällä hetkellä. Tarkoitin todellakin sitä, että siinä missä PattU:n tärkein mies keskittää voimavaransa provosointiin vastaamiseen, Jymyn tärkein mies keskittyy voittamiseen. Toisin sanoen, Jimi Heikkinen on saanut Kososenkin pihalle pelistä.

Jymyn tärkeimmät pelaajat eli Roope Korhonen, Komulainen, Jaakko Heikkinen ja Antti Hartikainen saavat rauhassa keskittyä voittamaan, kun Jimi Heikkisen pelleily vie Pattijoelta mielenkiinnon itse pelistä.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vielä tuohon Kosonen-Komulainen -akseliin. En vaihtaisi päikseen, mutta toki myönnän Kososen paremmuuden tällä hetkellä. Tarkoitin todellakin sitä, että siinä missä PattU:n tärkein mies keskittää voimavaransa provosointiin vastaamiseen, Jymyn tärkein mies keskittyy voittamiseen. Toisin sanoen, Jimi Heikkinen on saanut Kososenkin pihalle pelistä.

Jymyn tärkeimmät pelaajat eli Roope Korhonen, Komulainen, Jaakko Heikkinen ja Antti Hartikainen saavat rauhassa keskittyä voittamaan, kun Jimi Heikkisen pelleily vie Pattijoelta mielenkiinnon itse pelistä.
Jätkä laukoo kyllä semmosta faktaa että oksat pois ja käpyjä koriin. Minun mielestä Kosonen pelaa lauantaina, Heikkinen ei! Kyllä sieltä keltamustista aivan muut henkilöt ovat keskittyneet epäolennaiseen, ainakin se on näkynyt pelissä. Itse en ole huomannut että Heikkinen olisi Kososta pystynyt horjuttamaan niin että otteet kentällä olisivat heikentyneet. Jos näin olisi niin lauantaina Kosonen voittaa itsestäänkin Jymyn kun Heikkinen ei ole provosoimassa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Jätkä laukoo kyllä semmosta faktaa että oksat pois ja käpyjä koriin. Minun mielestä Kosonen pelaa lauantaina, Heikkinen ei! .

Katso sitä peliä välillä. Kosonen ei ole samalla tasolla kuin parhaimmillaan tällä kaudella. Sisällä ansio toki kuuluu Jymyn ulkopelille, mutta lukkarinakin Topi keskittyy repimään turpaansa, toisin kuin yleensä. Pattijoen kannattajana olisin huolissani.

Kosonen on niitä miehiä, jotka yleensä eivät provosoi vastustajia tippaakaan. Nyt mies heiluu ja huitoo päätään aukoen jatkuvasti. Minua ei häiritse yhtään, jos Topi keskittyy siihen. Tietääpä ainakin, että PattU:n leirissä keskitetään energiaa vääriin asioihin.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Katso sitä peliä välillä. Kosonen ei ole samalla tasolla kuin parhaimmillaan tällä kaudella. Sisällä ansio toki kuuluu Jymyn ulkopelille, mutta lukkarinakin Topi keskittyy repimään turpaansa, toisin kuin yleensä. Pattijoen kannattajana olisin huolissani.

Kosonen on niitä miehiä, jotka yleensä eivät provosoi vastustajia tippaakaan. Nyt mies heiluu ja huitoo päätään aukoen jatkuvasti. Minua ei häiritse yhtään, jos Topi keskittyy siihen. Tietääpä ainakin, että PattU:n leirissä keskitetään energiaa vääriin asioihin.

Voin sanoa ihan saman, Katso sitä peliä!! Et todellakaan ole nähnyt Kososen pelejä tällä kaudella jos väität nuin. Kosonen on tuulettanut tilanteita aina kun on pelannu Pattijoella. Kososen taso ei ole pahemmin laskenut. Kosonen on ollu todella viileä niissä tilanteissa kun on kuohahtanu, opasti Jimin omalle vaihtopenkille ei reakoinu mitenkään ekaan provoon ja muutenkin rauhotellu Pattijoen pelaajia.
Jotenkin tulee vain sellainen kuva että on vaikea myöntää että Jimin ykköskohde Kosonen ei mennykkään Jimin pelleilyyn ja se epäonnistu siinä.
En todellakaan ole Kososen suhteen huolissani. Jimi ei todellakaan onnistunu sen suhteen.
Koita nyt myöntää että tuli taas laitettua väärää 'tietoa' ja et olekkaan seuraillu niitä pelejä!

Eilen oli se liiton palaveri ja siellä rauhoiteltiin joukkueita ja annettiin jatkoon ohjeita. Lisäksi lähiaikoina liitosta ollaan yhteydessä seuroihin. Tänään tai huomenna kurinpitäjä tekee jatko päätökset tapahtumista.
 

JLei

Jäsen
PattU:n sivuilla olevasta kuvasta ilmeisesti nyt tutkitaan oikein porukalla, että onko se tosiaan keskari, mitä Jarmo Heikkinen näyttää. Voi juku tämä on jännää. Uskomatonta pelleilyä

Kyseisestä kuvasta ei saa kyllä mitään selvää, näytetäänkö siinä ylipäätään sormea ja jos, niin missä tarkoituksessa ja mitä sormea. Sen sijaan eilen Urheiluruudussa näytetystä televisiolähetyksen pätkästä ilmenee, että Heikkinen päivänselvästi näyttää keskisormea. Siitä ei ole kahta sanaa.

Eri asia sitten, onko reilua antaa moisesta jälkikäteen rangaistusta. Tuomarin nuo pitäisi huomata - jos ei huomaa, niin sitten jääköön sillensä. Veikkaan silti että kaikkien viime päivien tapahtumien vuoksi Heikkinen saa ottelun tai kaksi pelikieltoa.
 
Suosikkijoukkue
Kuhmon Kiva, KalPa, LA Kings
Mitenhän lienee tämä Sami Haapakosken tilanne? Onko mies nyt varmuudella loppupeleistä pois, vai mikä on homman nimi?
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Mitenhän lienee tämä Sami Haapakosken tilanne? Onko mies nyt varmuudella loppupeleistä pois, vai mikä on homman nimi?

Haapakosken tilanteesta saadaan selvyytttä vasta ihan pelipäivän tuntumassa.
Kertoili viikonloppuna ettei ainakaan pelaa tänä viikonloppuna.. Että ens viikon lopulla näkee vasta.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Pompuhan voi lyödä vaikka vaakamailalla, eikä se mitenkään vaikeaa ole varsinkaan Rännärillä. Näin siis itse sanoisin, kun olen pelannut melko pitkään jo pesäpalloa.

Keskipomppu ei ole mitenkään kuitenkaan varma juoksu, vaan sanotaanko että se hitusen parempi, kuin normaali pussinpohjalyönti. Toisaalta korkea pomppu, joka menee etumiehen yli on nopean etenijän kohdalla varma juoksu, matalakin saattaa riittää, jos se yllättää linjan.

Keskipompun pystyy lyömään vaakamailallakin, mutta rajoille se vaatiikin sitten normaalin pompussa nähdyn lyöntiasennon, rajaleikkuri on sitten eri asia. Itse väitän, ettei keskipompulla juuri tuoda lyöjää kotiin, olen nähnyt niin tosin käyvän, mutta harvoin se onnistuu. Ehkä hyvällä etenijällä, joka lähtee lentävällä lähdöllä eli ei väärä pois merkistä. Jos haluaa pompulla kotiin, niin paras on matala pomppu yli etumiehen, niin että se ehtii vielä toisen kerran maahan ennen pallon kiinniottoa.

Kososen pelistä mielipiteeni on, että keskittyy liikaa epäolennaiseen ja menettää selvästi tehojaan siihen, kykyjä olisi paljon parempaakin suoritukseen ja Komulaiseen verrattuna monipuolisempi lukkari. Komulainen on taas tehnyt aika rutiinisuorituksen lukkarina, ei mielestäni loista, mutta ei ole pettänytkään. Sisällä Komulainen on ollut vielä hiukan vaisu miehen kykyihin nähden ja Kosonen mielestäni paremmin tasollaan.
 
Keskipompun pystyy lyömään vaakamailallakin, mutta rajoille se vaatiikin sitten normaalin pompussa nähdyn lyöntiasennon, rajaleikkuri on sitten eri asia.

Mielestäni ei. Olet varmaan joskus lyönnyt esim. kakkosrajaan kovaa maihin? Tällöinhän maila on vähän alempana, kun pyritään lyömään alas. Mutta pompussa vaakamailalla vain lyödään pallo aivan "omiin jalkoihin" jolloin se onnistuttaessa menee etumiehen yli ainakin. Ei tarvita mitään pomppuasentoa, joka muistuttaa hieman asentoa mistä kärjet lyövät pystäriä.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eri asia sitten, onko reilua antaa moisesta jälkikäteen rangaistusta. Tuomarin nuo pitäisi huomata - jos ei huomaa, niin sitten jääköön sillensä. Veikkaan silti että kaikkien viime päivien tapahtumien vuoksi Heikkinen saa ottelun tai kaksi pelikieltoa.

Itse uskon, että Jarmo saa sen yhden tai kaksi peliä pannaa. Jarmon teko on törkeämpi, kuin se olisi vaikkapa Komulaisen tekemänä, koska Jarmo on Jymyn toimitusjohtaja, ja tämä varmasti otetaan päätöksessä huomioon.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Mielestäni ei. Olet varmaan joskus lyönnyt esim. kakkosrajaan kovaa maihin? Tällöinhän maila on vähän alempana, kun pyritään lyömään alas. Mutta pompussa vaakamailalla vain lyödään pallo aivan "omiin jalkoihin" jolloin se onnistuttaessa menee etumiehen yli ainakin. Ei tarvita mitään pomppuasentoa, joka muistuttaa hieman asentoa mistä kärjet lyövät pystäriä.

Varmaan siihen joku pystyykin, mutta väitän ettei moni pysty lyömään pomppua (kunnolla) normaalilla lähtöasennolla, toki muutenkaan kunnon pomppua ei pysty moni lyömään. Se mitä tarkoitat oli esimerkiksi Riku Kytösalmen yksi monista bravuureista ja Riku löi juoksuja pompulla tilanteissa, joissa pystyi yllättämään etukentän. Olen muuten itse vasuri ja kakkosrajaan en pystynyt lyömään muuta kuin leikkuria, on todella vaikeaa vasurin lyödä pomppua kakkosrajaan. Leikkuri kakkosrajaan on mielestäni vasurille hyvä lyönti, koska pystyy pitkään peittämään lyöntisuunnan.

Ei Jamon mahdolliseen pelikieltoon voi vaikuttaa tj:n tehtävät. Itse antaisin yhden ottelun Jamolle tuosta, mauton temppu.
 

MacInnis

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Kärpät, Shefki Kuqi
Jimi huilaa myös loput ottelut. Jokohan meininki vähän rauhoittuu kun Mäkelä ja Jimi Heikkinen ovat sivussa? ;)
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Yllättäen täällä ei ollakkaan ruvettu vääntämään Jimin lisäpenaltista. Sen enempää en asiasta sano kuin että ihan hyvä ja oikeudenmukainen tuomio.

Mutta sitten itse asiaan eli tahkokasvatti Juha Korhonen on allekirjoittanut kahden vuoden jatkon Tahkon kanssa. Hieno uutinen, jonka myötä on jälleen huomattavasti mukavampaa suunnata ajatuksia ensi kauteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös