Perussuomalaiset

  • 5 452 108
  • 43 872

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Vaarantuiko toimittajan riippuvuus ? - IS

No on taas tehty tikusta asia. Yleensä ottaen kun lukee poliittista uutisointia, puheet eivät ole kovinkaan mairittelevia Perussuomalaisia kohtaan, negatiivisia asioita kyllä tongitaan vaikka kuinka syvältä mutta positiivisista asioista ei kyllä varmasti uutisoida.

Kyllähän Ilta-Köpä teki kaikkensa, että saadaan sitä "oikeaa" journalismia puoluekokouksesta.

Tuo oli kyllä yllätys, että Turkkila imeskelee tuon YLE-Sannan filtteriä. Minusta Ukkolan kirjoitukset Persuista ovat olleet sitä "oikeaa" journalismia.

No, edelleen ilmeisen hyvin on kokous mennyt, kun täällä KokoomusKimmot ja SIS-vihurit itkee puoluesihteerin korvakoruista ja Iltapulu kitisee, että kuka saa seurustella kenenkin kanssa...
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Eugen Schauman, Lennart Hohenthal, Ernst Tandefelt, Västankvarnin teloitukset tulee nyt ainakin tapahtuneista terroriteoista mieleen välittömästi, ilman suurempaa kuvittelemista. Lähtemätön osa suomenruotsalaista historiaa. Aivan, kuten juutalaisten murhaaminen on lähtemätön osa kansallissosialistien menneisyyttä.

Niin, unohdit tuosta itse Freudenthalin, jonka opit lumosi Rosenbergin ja joita Aatu sitten jalosti etiäppäin.
 
No, edelleen ilmeisen hyvin on kokous mennyt, kun täällä KokoomusKimmot ja SIS-vihurit itkee puoluesihteerin korvakoruista ja Iltapulu kitisee, että kuka saa seurustella kenenkin kanssa...
Unohtamatta HBL:ää ja siellä kirjoittelevaa persu-fania Marianne Lydeniä, joka sai kokoon jutun kokousvieraasta Morten Messerschmidtistä sekä hänen vuosituhannen alussa saamastaan tuomiosta. Mielenkiintoinen homma, että Lydenit ja kumppanit ovat kiinnostuneita siitä, mitkä jotkut kirjoittavat tai sanovat islamista tai islaminuskoisista. Sen sijaan Lyden ja kumppanit eivät ole siinä määrin kiinnostuneista islamista ja islaminuskoisten teoista, että kirjoittaisivat niistä juttuja. Esimerkiksi minä lukisin HBL:n syväluotaavan analyysin armenialaisten kansanmurhasta mieluummin kuin juttuja Mortenin kirjoituksista. Jo ala-asteella todettiin, ettei haukku haavaa tee, ellei iso koira pure.
 
Luen uutisia hyvin monipuolisesta, en allekirjoita sinun käsitystäsi. Tämän päivän Suomessa on kaksi ryhmää, jotka pahoittavat mielensä jatkuvasti muiden sanomisista, perussuomalaiset ja Jokeri-fanit.
Tämän päivän Suomessa on yksi ryhmä, jonka kohteleminen muistuttaa täysin koulukiusaamista. Tästä aiheesta on kuitenkin tarpeetonta keskustella kanssasi. Ehkä tajuat sen vuosikymmenten kuluttua.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Luen uutisia hyvin monipuolisesta, en allekirjoita sinun käsitystäsi. Tämän päivän Suomessa on kaksi ryhmää, jotka pahoittavat mielensä jatkuvasti muiden sanomisista, perussuomalaiset ja Jokeri-fanit.

Juu, näin on. Itse sinä kitiset ja pahoitat mielesi, jos joku sanoo "vittu" Isomäen jäähallissa ja tivaat Pataljoonalta toimenpiteitä täällä. Tässä vain yksi esimerkki näistä tuhansista TosiJaneiluista. Persuista en edes viitsi aloittaa. Voi jumalauta, tulee ihan Tamin "kitisijät voi mennä helvettiin" jutut.

Edit: Ja meneppä lukemaan tuota Ilta-Sanomien kommenttiosiota, siellä suvaitsevaistovereittesi mukaan YLE on nyt fasismin ja äärioikeiston äänitorvi. Aivan kuten Tujunen ja se joku demari syyttivät Hesaria persujen suosimisesta, kun Soini osti mainospaikan Pikku-Pravdasta.
 
Viimeksi muokattu:

kovalev

Jäsen
Tuo oli kyllä yllätys, että Turkkila imeskelee tuon YLE-Sannan filtteriä.

Minusta taas on todella outoa, mikäli Sanna ei ole löytänyt ketään muuta imeskelijää. Siinä oli ehdottomasti tämän päivän uutispommi minulle.

Toki sinunkin huomiossasi on pointti. Ehkä päätoimittajan maastopuvun alla sittenkin sykkii... sydän, joka vain ei ole - hieman pelottavistakin - muminahaastatteluista välittynyt.
Mutta olisin kyllä luullut miehen niin tiukasti aatteelleen omistautuneeksi (yhden asian mieheksi), että liberaalit toimittajat, mikäli kohdalle sattuu, survotaan ensimmäisenä rautasaappaan alle. Hyvä että olin jälleen väärässä.
Pidä naisestasi huolta, Matias.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Tämän päivän Suomessa on yksi ryhmä, jonka kohteleminen muistuttaa täysin koulukiusaamista. Tästä aiheesta on kuitenkin tarpeetonta keskustella kanssasi. Ehkä tajuat sen vuosikymmenten kuluttua.

Suomenruotsalaiset?
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Minusta taas on todella outoa, mikäli Sanna ei ole löytänyt ketään muuta imeskelijää. Siinä oli ehdottomasti tämän päivän uutispommi minulle.

Toki sinunkin huomiossasi on pointti. Ehkä päätoimittajan maastopuvun alla sittenkin sykkii... sydän, joka vain ei ole - hieman pelottavistakin - muminahaastatteluista välittynyt.
Mutta olisin kyllä luullut miehen niin tiukasti aatteelleen omistautuneeksi (yhden asian mieheksi), että liberaalit toimittajat, mikäli kohdalle sattuu, survotaan ensimmäisenä rautasaappaan alle. Hyvä että olin jälleen väärässä.
Pidä naisestasi huolta, Matias.

Niinno, en nyt sitä noin tarkoittanut. Tarkoitin, että ylipäätään yllättävä pariskunta. Mutta näin se rakkaus menee.

Ehkä tässä toistuu se, kun ennen vanhaan duunarit kävivät hässimässä ruokatunnilla hienostokokkelirouvilta tajun kankaalle ja illalla sitten edustettiin johtajamiehen rinnalla porvarikokkareilla ja haukuttiin duunarit alkuihmisiksi ja sovinisteiksi.

Saa nyt sitten nähdä, saako Riikka Uosukainen nyt sitten kenkää tämän episodin takia, kuten nyt suvaitsevaiset kovasti vaatii?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tämän päivän Suomessa on yksi ryhmä, jonka kohteleminen muistuttaa täysin koulukiusaamista. Tästä aiheesta on kuitenkin tarpeetonta keskustella kanssasi. Ehkä tajuat sen vuosikymmenten kuluttua.
mamut?
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Mua hirveesti kiinnostaa tietää mitä nämä niin usein mainitut "suvaitsevat" on? Mitä ne niinku suvaitsee? Voisko vaikka transsu selittää tämän mieltä askarruttavan asian.
 

Tuamas

Jäsen
Kyllähän tuo Persujen mielensäpahoittaminen on jopa liikuttavaa.

Hyvänä esimerkkinä Persujen Nuorten PJ joka on löytänyt varsin lööppimäisen otsikon puoluekokousuutisointiin liittyvään mielensäpahoitamiseensa.

Hametta päälle.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ole paljoa matkustellut, joten minulla ei ole paljoa ulkomaalaisia ystäviä.

Et voisi taas olla enempää metsässä. Riikka Slunga-Poutsalo on mm. asunut Libanonissa pari vuotta. Uskoakseni hän on ollut enemmän ulkomailla kuin esim. sinä tulet koskaan olemaan.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Et voisi taas olla enempää metsässä. Riikka Slunga-Poutsalo on mm. asunut Libanonissa pari vuotta. Uskoakseni hän on ollut enemmän ulkomailla kuin esim. sinä tulet koskaan olemaan.

No ehkä ehkä hän on vain kielitaidoton, tai pelkää muita niin paljon että syö ulkomaillakin lihapullaperunamuusia, tai on niin ennakkoluuloinen ettei kykene ylittämään kulttuurisia raja-aitoja. Kyllähän nyt korun käytölle joku selitys on oltava.

Oomääkin ulkomailla Teiskossa käyny. Sieläkin asu ihan kummallista väkeä, toivottavasti niitä ei rajan yli Tampereelle vuoden 74 yhdistymisestä huolimatta päästetä. Vievät kantatamperelaisten työt ja ennenkaikkea kantatamperelaisten naiset, ai saathana, niitten tarttee olla jotenkin perverssejä, noitten teiskolaisten...
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Mutta olisin kyllä luullut miehen niin tiukasti aatteelleen omistautuneeksi (yhden asian mieheksi), että liberaalit toimittajat, mikäli kohdalle sattuu, survotaan ensimmäisenä rautasaappaan alle. Hyvä että olin jälleen väärässä.

Turkkilasta nyt ei saa yhden asian miestä tekemälläkään. Samanlainen kaikkia osapuolia ymmärtävä diplomaatti hän oli Suomen Sisu aktiiviaikoinaakin. Ja hyvä niin, heitä tarvitaan.

Mitä Turkkilaa imeskelevään Sanna Ukkolaan tulee, niin vaikka tytsyllä on taustaa maahankuutokriitikoiden arvostelijana, niin ei hän mikään ns. mokuttaja/visvasuvis ole. Lähinnä tyypillinen hyväuskoinen norminainen, jonka pään Turkkila kääntää varmasti oikealle puolelle, jos ei jo siellä ole. On hyvä muistaa, että Sanna Ukkolan pitää kuitenkin ansaita ammattinsa puolesta toimittajatovereidensa luottamus (satunnaisella ja näennäisellä) persubashingilla :)

Sannan mutsi, Tuulikki Ukkola, on muuten kokoomuksen jonkinlaista maahanmuuttokriittistä siipeä. Näin hänen vanhoista eduskuntapuheista muistelen.
 

kovalev

Jäsen
Sannan mutsi, Tuulikki Ukkola, on muuten kokoomuksen jonkinlaista maahanmuuttokriittistä siipeä. Näin hänen vanhoista eduskuntapuheista muistelen.
En muista (olen yrittänyt unohtaa) hänestä muuta kuin sen, että oli jonkin sortin liberaali ennen kokoomus-uraansa. Kokoomuksessa ilmeisesti jonkinlainen oman tien kulkija. Mutta rasittavan oloinen akka joka tapauksessa.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
En muista (olen yrittänyt unohtaa) hänestä muuta kuin sen, että oli jonkin sortin liberaali ennen kokoomus-uraansa.

Off topic vastaus, mutta Tuulikki Ukkola oli siis edesmennen Liberaalisen kansanpuolueen johtohahmoja ennen kokkariaikaansa. Koska kyse ei ole ns. "liberaalista", niin se puoluekanta ei taas itsessään kerro asenteesta sosiaalimaahanmuuttoon suuntaan tai toiseen.
 

#76

Jäsen
Ja meneppä lukemaan tuota Ilta-Sanomien kommenttiosiota, siellä suvaitsevaistovereittesi mukaan YLE on nyt fasismin ja äärioikeiston äänitorvi. Aivan kuten Tujunen ja se joku demari syyttivät Hesaria persujen suosimisesta, kun Soini osti mainospaikan Pikku-Pravdasta.
Oletko oikeasti yllättynyt, jos Ilta-Sanomien kommenttiosio ei kerää kaikista terävimpiä kirjoittajia! Mikäli ihminen vihaa persuja, niin miksi hän olisi suvaitsevainen? Olisiko katkera tai vaikka äärivasemmistolainen lähempänä totuutta? Monesta porukasta löytyy ihmisiä, joiden mielestä oma mielipide, harrastus tai kiinnostuksenkohde on ainoa oikea ja kaikki eri mieltä olevat on vain väärässä. Eiköhän kaikilla ole esimerkiksi tuttuja, jotka puhuvat vain omasta rakkaasta harrastuksestaan, eivätkö voi mitenkään tajuta ettei kaikki ole alkuunkaan kiinnostuneita koko asiasta.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän nyt korun käytölle joku selitys on oltava.
Kerrotko, mikä sinua risoo tuossa korun käytössä? Jankkaat siitä viesitolkulla. Et poimi lainkaan samalla tavalla islminuskoisten ulkoisia tunnusmerkkejä tai Che Gueavara ja CCCP-vaatetusta.

Tuamas kirjoitti:
Oliko lainaamassasi kirjoituksessa jotain mikä olisi ollut valetta? Kuka tahansa voi linkitellä erinäisiä kirjoituksia ja huudella kaikenlaista. Olisi paljon hyödyllisempää kommentoida itse kirjoitusta.
 

Tuamas

Jäsen
Oliko lainaamassasi kirjoituksessa jotain mikä olisi ollut valetta? Kuka tahansa voi linkitellä erinäisiä kirjoituksia ja huudella kaikenlaista. Olisi paljon hyödyllisempää kommentoida itse kirjoitusta.

Jos et suoraan ymmärtänyt, niin väännetään rautalankaa.

Mielestäni kirjoituksessa mainitut otsikot eivät olleet sellaisia joista normaalisti mieltä pahoitetaan. Eli minun näkökulmastani ne ovat validi osoitus jälleen kerran siitä kuinka Persut kokevat olevansa syrjittyjä ja pahoittavat mielensä kovinkin herkästi, vaikkei varsinaista aihetta olisikaan.

Eli koko puhe median syrjimisestä on vähintään osittain persujen herkkänahkaisuutta.

Hauskaa kuinka persuporukka käyttää argumentoinnissaan toistuvasti "sanoisin näin, mutta suvikset loukkaantuisivat"-tyyppisiä heittoja, mutta sitten itse loukkaantuvat usein ja todella pienistä asioista.
 
Mielestäni kirjoituksessa mainitut otsikot eivät olleet sellaisia joista normaalisti mieltä pahoitetaan.
Minä en havaitse tuosta teksistä väittämääsi mielensä pahoittamista. Kirjoittaja on poiminut otsikkoja tukemaan kantaansa median harjoittamasta persujen mustamaalaamisesta. Mielestäni tuossa kirjoituksessa on poimittu otsikkoja paikoin melko heppoisin perustein.

Eli minun näkökulmastani ne ovat validi osoitus jälleen kerran siitä kuinka Persut kokevat olevansa syrjittyjä...
Olen myös aiemmin linkittänyt otsikoita. Niissä oli havaittavissa hyvin tyypillinen erittely otsikoinnissa. Mikäli perussuomalainen on sanonut tai tehnyt jotain, joka on esitettävissä negatiivisessa valossa, perussuomalainen mainitaan jo otsikossa. Vastaavasti esimerkiksi demarin nimitellessä prinsessa Estelleä loiseksi, otsikot kertoivat ahvenanmaalaispoliitikosta. Löytyikö kymmenestä lehdestä kerran vasta tekstissä maininta puolueesta.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Kerrotko, mikä sinua risoo tuossa korun käytössä?


ööö, viesti tolkulla? trollolollasin ensimmäisen tähän vastaten.

Tyylikäs ja ajaton korvakoru, jonka viesti visva_suvis_mamurakastajille lienee verraten selvä?

Joten selvä viestihän se on visva_suvis_mamurakastajien kannalta.

Jos siitä nyt joku hernarit vetää ja jatkaa, niin pitäähän sitä kysyttäessä vastata?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös