Perussuomalaiset

  • 5 567 526
  • 44 578

olle****

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Liverpool, Frölunda Indians, Malmö FF
36% oli tuo Persujen esitys. Toistaiseksi sitä ei siis vielä maksa kukaan.

Ok. Ymmärretty.

Jos toteutuu niin sitten se verosuunnittelu saakin vauhtia. Jo nyt löytyy paljon instrumentteja jotka mahdollistaa hauskan verokikkailun ja toi 6 pinnaa vaan lisää näiden kysyntää.
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Voisiko olla niin, että Teuvolla on tullut sahaa ikävä ja nyt yrittää vain sikailla itse ulos eduskunnasta? Jos itse on mennyt soittamaan ja linjaamaan tollaisia asioita, niin kyllä varsin hyvin on tiennyt mikä on reaktio...
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Voisiko olla niin, että Teuvolla on tullut sahaa ikävä ja nyt yrittää vain sikailla itse ulos eduskunnasta?

Tai sitten sahalla työvoimapula?

Kokeiluvaiheessa pakkotyöhön joutuisivat vain Pohjoisen Keski-Suomen kuntien Viitasaaren, Pihtiputaan ja Kinnulan nuoret.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

En tiedä retalejengin meiningeistä sen tarkemmin, mutta eikö nytkin ole työttömän pakko käydä jossain "näin melkein saat työpaikan" -koulutuksissa yms että tuet säilyy? Tämähän olisi siihen liittyvää käytännön harjoittelujakso.
Hyvä idis siis Teuvo ja muut, tämähän myös lisäisi suomalaisen työn kilpailukykyä, kun palkattomat työttömät olisi leikkaamassa suomityöltä ylihintaa pois. Ja varsinkin näinä vaikeina aikoina, kun työttömiä on viljalti!
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Eipähän tämä nyt varsinaisesti yllättänyt, ja nuoruuden hairahduksia on tietenkin monenlaisia.

http://www.hs.fi/politiikka/Perussuomalaisten+eduskunta-avustaja+haki+uusnatsien+jäseneksi/a1305548402554

Yllättävää sen sijaan on se, että avustajan pomo on suhtautunut asiaan "ihan hyvin", ja "Pyysalo ei ole varma, aikooko hän olla liikkeen kanssa tekemisissä tulevaisuudessa."

Kyseessä siis ei olekaan nuoruuden hairahdus, eikä perussuomalaisten eduskuntaryhmällä ole mitään sitä vastaan, että avustajat flirttailevat uusnatsien kanssa?

Mahtaa Timo Soinilla olla taas kivaa tämän porukan kanssa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikä vain avustajat:
[/url]

Joo, Limingan Perussuomalaisten puheenjohtaja, kirvesmies Okkonen on ihan puolueen kärkihahmoja, onhan hän jopa entinen kunnanvaltuutettu.

Minäkin olen muuten levittänyt sitä Toivola-vitsiä.
 
Viimeksi muokattu:
Miksi kansanedustajan avustaja halusi liittyä uusnatsijärjestöön? | YLEX | Etusivun jutut | yle.fi

Huikeaa selittelyä tältä avustajalta. Myötähäpeämittari on melkoisen punaisella - kyseessä siis sama ämmä, joka levitteli Toivola-vitsejä aikaisemmin

Herran jumala. Ensimmäisen huutonaurupurskauksen jälkeen ei enää naurattanutkaan. Olen jotenkin aina mieltänyt, että "jenkkien eteläosiin nämä mielipiteet". Melkoisen yksinkertaisen kuuloinen nainen.

EDIT: Aivan sama siis onko persu, kepulainen vai vasuri. Idiootilta tuo kuulostaa puoluerajoista riippumatta.
 
Viimeksi muokattu:

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Herran jumala. Ensimmäisen huutonaurupurskauksen jälkeen ei enää naurattanutkaan. Olen jotenkin aina mieltänyt, että "jenkkien eteläosiin nämä mielipiteet". Melkoisen yksinkertaisen kuuloinen nainen.

Osavathan ne muutkin liittyä tommoisiin posseihin ja heittää hyvät selitykset perään. http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194703534571/artikkeli/utain-lehti+pirkanmaalainen+poliitikko+haki+uusnatsijarjestoon.html

Uutisessa mainitaan vasemmistopolitiikon jäsenyydestä tähän natsiposseen. Samalla pelattiin "olin kännissä"-kortti.

Toki Eerolana itse miettisin vakavasti yhteistyön jatkamista kyseisen avustajan kanssa. Timo Soinia tuskin kiinnostaa vaalitilaisuuksissa alkaa selittelemään kansanedustajien avustajien taustoja.

Toinen asia taas on, että onkohan se edes laillista mediassa paljastaa rikollisin keinoin hankittua tietoa. Ja tällä nyt ei ole tekemistä tämän asian kanssa vaan noin yleensäkin.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Osavathan ne muutkin liittyä tommoisiin posseihin ja heittää hyvät selitykset perään.
Ööö, justiinsa benicio teilasi liminkalaisen kyläpoliitikon hakemuksen joutouutisena niin eiköhän yksi hämeenkyröläinen kyläpoliitikko (lautakunnan varajäsen) ole sama asia. Muutenkin tää persumainen puolustukeino "mutkun kyl muutkin" on varsin mielenkiintoinen etenkin sellaisen jengin suusta, jotka ovat ensimmäisenä huutamassa ammattimielensäpahoittajista sun muista kukkahatuista. Itse tarjoisin hamekangasta koko porukalle.

Kyllähän se nyt on aivan fakta että ton Pyysalon radiohaastattelu oli aivan hirveää matskua ja nyt on kyseessä kuitenkin eduskunta-avustaja eikä peräkylän puolueaktiivi. Olin kännissä on muuten surkuhupaisuudessaankin paljon parempi selitys kuin tuo Pyysalon radiovenkoilu.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Onhan tää houkuttelevaa aineistoa vääräleuoille, joten tässä sellanen.

Kannattaa siis kuunnella tuo radiohaastattelu ensin ja sitten lukasta tämä linkki

Natsit: Emme tienneet, että NSDAP oli natsimielinen järjestö.

Natsit: Emme tienneet, että NSDAP oli natsimielinen järjestö. Musta tuntuu


toisten kustannuksella nauraminen on aina jotenkin mieltälämittävää (poliittisesta suuntauksesta riippumatta)
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Etelän media se vaan vainoaa. Ilkeämielistä vihjailua, että perussuomalaisten joukkoon olisi uinut natsimielistä porukkaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ööö, justiinsa benicio teilasi liminkalaisen kyläpoliitikon hakemuksen joutouutisena niin eiköhän yksi hämeenkyröläinen kyläpoliitikko (lautakunnan varajäsen) ole sama asia. Muutenkin tää persumainen puolustukeino "mutkun kyl muutkin" on varsin mielenkiintoinen etenkin sellaisen jengin suusta, jotka ovat ensimmäisenä huutamassa ammattimielensäpahoittajista sun muista kukkahatuista. Itse tarjoisin hamekangasta koko porukalle.
Nyt suutuin, koska tässä on mahdollisesti sellainen presuppositio (opin uleåborgirilta viime viikolla toin sanan), että olisin persu tai persumainen. En ole. Väyrystä ajattelin äänestää. Oonko ok?
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Nyt suutuin, koska tässä on mahdollisesti sellainen presuppositio (opin uleåborgirilta viime viikolla toin sanan), että olisin persu tai persumainen. En ole. Väyrystä ajattelin äänestää. Oonko ok?
Lähinnä viittasin nimim. Steegiliin. Pahoitelut, jos koit leimaantuneesi.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Lähinnä viittasin nimim. Steegiliin. Pahoitelut, jos koit leimaantuneesi.

Itse taas luulen, että olisit vielä enemmän täällä hirnumassa, mutta kun on käynyt ilmi, että muissakin puolueissa on näitä arjen sankareita niin et voi täällä aivan rajattomasti persuja haukkua. Sitten kun et muuta keksi niin heität tämä jo perinteiseksi käyneen konstinne. "Muutenkin tää persumainen puolustukeino "mutkun kyl muutkin".

Jatkakaa.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Itse taas luulen, että olisit vielä enemmän täällä hirnumassa, mutta kun on käynyt ilmi, että muissakin puolueissa on näitä arjen sankareita niin et voi täällä aivan rajattomasti persuja haukkua. Sitten kun et muuta keksi niin heität tämä jo perinteiseksi käyneen konstinne. "Muutenkin tää persumainen puolustukeino "mutkun kyl muutkin".
Emmää nyt tiedä keiden konsteista sä puhut. En mä ole sidoksissa mihinkään. Ei mua jaksa kiinnostaa vassarikyläpoliitikon tai persukyläpoliitikon touhut. Eduskunta-avustajan verbaalinen ripulointi on jo eri asia. Persuista näitä urpoja vaan tuntuu löytyvän kaikein eniten. Ei se mun vika ole. Sehän on hienoa että jaksetaan omia puolustaa, mutta puusilmäisyydelläkin on rajansa.

Jatkakaa.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Suattaapi olla, että tästä tulee vähän isompi juttu. Itsekin tiedän tyyppejä (ei-persuja, toim. huom.) jotka tuonne lähetelleet tyhmyyksissään jäsenhakemuksia, vähän niinku läpäl vaa...

Siinä onkin pomoille selittelemistä, kun duunit on sellaisia, että niissä tuskin katsotaan tällaista seepeilyä hyvällä. Toivottavasti tuo typerä akka saa kenkää, ei mitään käyttöä. Jos Eerola ei itse tajua, niin uskon että puolue hoitaa tämmöiset idiootit ulos.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Toivottavasti tuo typerä akka saa kenkää, ei mitään käyttöä.

Pyysalo itse kommentoi tilannetta näin:

- On ihan kummallista, jos perussuomalaisten puoluejohto ottaa tuon linjan. Jussi Halla-ahoa ja minua rangaistaan, mutta herra Hakkarainen saa olla ihan rauhassa ja puhua ihan mitä sylki suuhun tuo.

Eikö liikkeen ajama kansallissosialistinen aate herättänyt mitään pahoja mielleyhtymiä?

- Ei. Minä oletin silloin, että se tarkoittaa vaan oman kansallisen identiteetin ja suomalaisuuden puolustamista. En minä sitä natsismiin liittänyt, mutta ilmeisesti se sitten tarkoittaa samaa, Pyysalo vastaa


EDIT: Äh, linkki jäi matkaan: Natsisyytösten kohde avautuu: â€￾Entä herra Hakkarainen?â€￾ Uusi Suomi
 
Viimeksi muokattu:

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Pyysalo itse kommentoi tilannetta näin:

- On ihan kummallista, jos perussuomalaisten puoluejohto ottaa tuon linjan. Jussi Halla-ahoa ja minua rangaistaan, mutta herra Hakkarainen saa olla ihan rauhassa ja puhua ihan mitä sylki suuhun tuo.

Eikö liikkeen ajama kansallissosialistinen aate herättänyt mitään pahoja mielleyhtymiä?

- Ei. Minä oletin silloin, että se tarkoittaa vaan oman kansallisen identiteetin ja suomalaisuuden puolustamista. En minä sitä natsismiin liittänyt, mutta ilmeisesti se sitten tarkoittaa samaa, Pyysalo vastaa

Kansallisen identiteetin ja suomalaisuuden puolustamisella ei ole mitään tekemistä Lapin polttajien kanssa. Eikä tämä akka taida sitäkään tietää, että Ribbentrop myi meidät ryssille, kuten Risto Rytikin aikanaan totesi pojilleen.

Mielenkiintoiseksi homman toki pistää se, että Pyysalo oli hakemuksensa aikaan Keskustan jäsen...

Joka tapauksessa, pihalle vaan. Tarpeeksi aiheuttanut vahinkoa puolueelle ja jos Eerola ei sitä hyväksy, niin samalla ovenavauksella, kiitos.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Tarpeeksi aiheuttanut vahinkoa puolueelle ja jos Eerola ei sitä hyväksy, niin samalla ovenavauksella, kiitos.

Ulla Pyysalo kertoo, että hänen ja kansanedustaja Juho Eerolan poliittinen ajatusmaailma ovat hyvin lähellä toisiaan.

Jo tämä kohu ja sekin, että pui, osoitteelee ja vähättelee julkisuudessa tuota oman puoleen (Hakkaraisen) lausuntoja - oman syyllisyyden keventämiseksi - on kuin kusisi omaan pesään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös