Siis et ole kirjoittanut Halla-ahon tekstejä, mutta tiedät tasantarkkaan että Halla-aho ei ole viitannut noihin White genocide teorioihin joissa kuvataan tilannetta jossa ei-eurooppalaiset maahanmuuttajat korvaavat alkuperäisen väestön jonkin tahon masinoimana?Jos minä jään tänne puolustamaan jokaista virkettä, jonka Halla-aho on 15 vuotta sitten pakinanomaisiin blogeihinsa kirjoittanut, en minä muuta ehdikään tehdä. Ja kun en niitä itse kirjoittanut tai edes vielä siihen aikaan lukenut niin miksi ihmeessä sellaiseen työhön alkaisin. Leikkaa-liimaa-tempuilla saat loputtomasti tyhmiä teorioita luotua, mutta edellisessä viestissäni se lukee, mitä Halla-aho väestönvaihdolla silloin tarkoitti.
Leikkaa liimaa lainaus oli muuten ihan Halla-ahon itse editoima jossa hän viittasi aiempaan tekstiinsä. Jos sinä alat tuomaan tänne esimerkkejä vanhoista Halla-ahon blogeista opponoidessasi jotain Nyt-liitteen juttua, jota en ole ikinä lukenut ja jota kukaan muu ei täällä maininnut niin sitten kaivellaan Halla-ahon blogia ja koitetaan esittää, että väestönvaihtoa on käytetty jo ennenkuin joku ranskalainen keksi Grand Remplacement termin josta on sittemmin käytetty Suomessa termiä Väestönvaihto. Toki on ikävää että vanhat salaliittoteoriat kuten Eurabia, Valkoisten kansanmurha yms. ovat kaikki tuon alla ja sitä vanhempia, mutta periaatteessa kyse on samasta asiasta. Vaihdetaan vain juutalaiset, muslimeihin ja kaikki näyttää ei niin anti-semitismiseltä samalla kun puhutaan globalisteista.