Aika hemmetin moni tulee äänestämään persuja ihan protestimielessä. Ettei vaan mene Suomi tähän "oma pesä kuntoon" -porukan jatkoksi mitä on muissakin EU -maissa tapahtunut. Oikeisto on kovassa huudossa nyt.
Aika hemmetin moni tulee äänestämään persuja ihan protestimielessä.
Nämä varmaan kuitataan niillä kulttuurileikkauksilla?
Ei ole totisesti persujen toimistolla lähdetty millään monimutkaisilla resepteillä matkaan, kun toistaiseksi kuulemani radiomainokset ovat nämä:
"Pensan hinta alas!"
"Elinkustannukset alas!"
Kyllä on mielikuvat tiukassa. Onko se niin, ettei ole mitään väliä, mitä mieltä ihminen tai vaikka puolue on, tai edes mitä puolue on tehnyt?? Keskustaa pidetään maaseudun puolueena, vaikka se ajaa vain sentralisaatiota ja on siinä onnistunutkin. Persuja pidetään ulkomaalaisvastaisina maan tappiin? Demarit ovat duunarin puolella, vaikka ajavat tehtaat Kiinaan? Kokoomus on isänmaallinen, vaikka on Brysselin edessä kontallaan peppu pystyssä? Vihreät ympäristöministerit ovat saaneet aina ulkomaisen hiilen kulutuksen kasvamaan, mutta jotenkin ajatellaan, että ymmärtävät ympäristön päälle. Voisi kai tuota ottaa edes oman päänsä pepusta ja tutkia, mitä puolueet oikeasti ajavat ja ovat tehneet, eikä uskoa mielikuviin. Vai nekö ovat luotettavin tiedon lähde?Vituttaakohan Purraa, kun Bratislavassa syntynyt Lukas Hradetsky tekee parhaillaan loistotorjuntoja toinen toisensa jälkeen Suomen maalilla.
Vituttaakohan Purraa, kun Bratislavassa syntynyt Lukas Hradetsky tekee parhaillaan loistotorjuntoja toinen toisensa jälkeen Suomen maalilla.
Koska maahanmuuttaja Suomen maalilla.Miksi vituttaisi?
Purra tekee parhaansa, että ainakin hänen puheenjohtajakaudellaan.Persuja pidetään ulkomaalaisvastaisina maan tappiin?
Koska maahanmuuttaja Suomen maalilla.
Mä voin laittaa sulle postissa pätkän rautalankaa, mutta saat kyllä vääntää ihan itse.Miksi se vituttaisi Purraa?
Vituttaakohan Purraa, kun Bratislavassa syntynyt Lukas Hradetsky tekee parhaillaan loistotorjuntoja toinen toisensa jälkeen Suomen maalilla.
Koska maahanmuuttaja Suomen maalilla.
Mä voin laittaa sulle postissa pätkän rautalankaa, mutta saat kyllä vääntää ihan itse.
No mun puolesta Marinista ja muutenkin demareista saa vitsailla niin paljon kuin sielu sietää, mutta tuo Putinin perseen nuoleminen taitaa osua paremmin johonkin ihan muuhun osoitteeseen.Onko samaa rautalankaa jolla voi todeta Sanna Marinin olevan Putinin kätyri?
On kyllä jännä miten vielä 2023 näiden "oikeamielisten", kuulemma usein korkeakoulutettujen, luku- ja kuuntelutaito ei pysty erottamaan persupuheista kritisoitavaa maahanmuuttoa siitä maahanmuutosta mistä A) ei koidu yhteiskunnalle pitkäaikaisia kustannuksia, B) ei seuraa juurikaan haitallisia lieveilmiöitä ja C) integroituminen tapahtuu käytännössä itsestään ilman miljoonien satsauksia.
No mun puolesta Marinista ja muutenkin demareista saa vitsailla niin paljon kuin sielu sietää, mutta tuo Putinin perseen nuoleminen taitaa osua paremmin johonkin ihan muuhun osoitteeseen.
Mä kuulin vielä kolmannen: ”Sähkön hinta alas!”Ei ole totisesti persujen toimistolla lähdetty millään monimutkaisilla resepteillä matkaan, kun toistaiseksi kuulemani radiomainokset ovat nämä:
"Pensan hinta alas!"
"Elinkustannukset alas!"
Kun Hradetsky aikoinaan lapsena päästettiin Suomeen niin mistä silloin tiedettiin, että kyseessä on erittäin hyödyllisestä maahanmutosta? Ehkä se oli silloin persujen käsitteillä haittamaahanmuuttoa, kun hänestä aiheutui kuluja.Kyseinen maahanmuuttaja nimenomaan tuo omalla panoksellaan Suomelle jotain, eikä ole millään lailla valtion tukien varassa.
Minusta tuntuu että sinua vituttaa kyseinen asia enemmän kuin Purraa.
Missä mä näen natseja? Olen erittäin iloinen, että 80% suomalaisista ei kannata persujen arvoja.Minusta tuntuu, että toveri @penaz ia vituttaa perussuomalaisten suosio niin kovasti, että näkee kaikkialla natseja
Olen erittäin iloinen, että 80% suomalaisista ei kannata persujen arvoja.