Persut pelkää muslimeja, väestönvaihtoa, feminismiä, tuulivoimaa, sähköallergiaa ja sen sellaista.
Äänestyskäyttäytymistäni selvitinkin jo jossain toisessa ketjussa ja myönsin joskus nuoruudessani äänestäneeni
Vihreitäkin, olkoonkin että taisi olla vain kunnallisvaaleissa. Joka tapauksessa toistaiseksi näyttää ilman yhdenkään vaalikoneen (joko niitä on?) tekemistä siltä, että tämän vuoden eduskuntavaaleissa ääneni saa persuehdokas. Tämä saattaa kyllä vielä hyvinkin muuttua, katsellaan mitä kevät tuo tullessaan.
Mutta siis piti kysyä oliko niissä lähteissäsi oikeasti, että Persut pelkää muslimeja, väestönvaihtoa ja muita mitä tuossa luettelit, vai vastustavatko näitä ja siitä sitten itse raflaavasti vedit mutkat suoriksi ja rinnastit vastustamisen pelkäämiseen?
Noin muutoin paljastan, että kyllä, minä vastustan noista listasi asioista nykyistä maahanmuuttomeininkiä ja
nyky-/radikaalifeminismiä. Tasa-arvoa kannatan kyllä ja se käsittääkseni feminisminkin alkuperäinen ajatus oli, sanotaan sitä vaikka tässä yhteydessä
maltilliseksi feminismiksi. Kannatan ehdottomasti ihmisten tasa-arvoista kohtelua sukupuoleen katsomatta. Sivumennen sanoen myöskään yksilön seksuaalisen suuntautumisen ei mielestäni tulisi vaikuttaa tämän kohteluun millään lailla.
Tuulivoimaa en vastusta, vaikka en suuremmin kannatakaan. Henkilökohtaisella tasolla harmittaa siitä aiheutuva esteettinen haitta, mutta se on vain minun mielipiteeni, eikä sitä isossa kuvassa tulekaan ottaa huomioon muuten kuin juuri sellaisena, satunnaisen yksilön (merkityksettömänä) mielipiteenä. Eli oikeastaan sitä ei tule ottaa ollenkaan huomioon.
Sähköallergiasta en osaa sanoa, tai osaan sen verran, että en usko sellaisen olemassaoloon ja väitän rohkeasti mutun perusteella, että Perussuomalaisista(kin) siihen uskovat mahtuvat hyvinkin kapeaan marginaaliin. Myöskin mutulla sanoisin, että näitä kaikenlaisiin satuihin uskovia sähköallergikkoja, ns. hörhöjä löytynee jokaisesta puolueesta, kristillisistä varmaankin eniten. Voidaan kai ajatella minun vastustavan sähköallergiaa, aivan kuten kaikkea muutakin fiktion käsittelyä faktana.
*e* muotoilua