Eikö tuota positiota ollutkaan varattu Väyryselle?
Oli, mutta Väykkä on nykyisellään pelkkä huono vitsi.
Eikö tuota positiota ollutkaan varattu Väyryselle?
Oli, mutta Väykkä on nykyisellään pelkkä huono vitsi.
Toisaalta täysin samoilla sanoilla luonnehtisin Huhtasaarta. Oikeastaan ainoaksi merkittäväksi eroksi sanoisin, että Väykkä on vanha vitsi.
Itse olen kirkosta eronnut jo kauan aikaa sitten, mutta pystyn sivuuttamaan (isompia kysymyksiä miettien) helposti toisen vakaumuksen, jos se ei mitenkään uskottavasti uhkaa omaani.
Samalla logiikalla voin äänestää ja itse asiassa olenkin äänestänyt homoa, rullaluistelijaa ja vihreää.
No jaa, periaatteessa olen samaa mieltä. Mutta kyllä itselle ainakin potkii vastaan kun uskonnollisen vakaumuksen pohjalta lähdetään tekemään yhteiskunnallisia päätöksiä. Siinä mielessä Huhtasaari on pelottava vaihtoehto. Siinä saa evoluutioteoria kouluista kyytiä, homot joutaa takaisin kaappiin ja eheyttämishoidot nuorille tulee valtion avustuksella käytäntöön. Ei se mitään jos on uskovainen a'la Sipilä tai jopa Soini (joskin hänen kohdallaan voisi jo melkein laskea niin isoksi miinukseksi etten voisi äänestää) mutta Huhtasaari tai Niikko menee jo täysin hörhöilyn puolelle.
Sehän on ollut jo kauan täysin selvää, että Niinistö jatkaa presidenttinä, joten eiköhän nämä ole muille olleet jo kauan julkisuusvaalit.
En pidä Huhtasaaresta (kyllä, mielummin jopa Väykkä presidentiksi), mutta tästä olen eri mieltä. Minusta Huhtasaari on suht hyvä puhuja ja pärjää TV-keskusteluissa. Silloin kun hän teki debyyttinsä valtakunnallisella tasolla, eli aivan 2015 vaalien jälkeen, hänen argumentointikykyään arvostettiin esim. tällä palstalla... pelkkä hänen argumentointikykynsä on täysi nolla, sen kertovat jo yksistään nämä "se nyt vain on niin.." alkuiset perustelut asioille, joita hän tuntuu viljelevän
En pidä Huhtasaaresta (kyllä, mielummin jopa Väykkä presidentiksi), mutta tästä olen eri mieltä. Minusta Huhtasaari on suht hyvä puhuja ja pärjää TV-keskusteluissa. Silloin kun hän teki debyyttinsä valtakunnallisella tasolla, eli aivan 2015 vaalien jälkeen, hänen argumentointikykyään arvostettiin esim. tällä palstalla.
No jaa, periaatteessa olen samaa mieltä. Mutta kyllä itselle ainakin potkii vastaan kun uskonnollisen vakaumuksen pohjalta lähdetään tekemään yhteiskunnallisia päätöksiä. Siinä mielessä Huhtasaari on pelottava vaihtoehto. Siinä saa evoluutioteoria kouluista kyytiä, homot joutaa takaisin kaappiin ja eheyttämishoidot nuorille tulee valtion avustuksella käytäntöön. Ei se mitään jos on uskovainen a'la Sipilä tai jopa Soini (joskin hänen kohdallaan voisi jo melkein laskea niin isoksi miinukseksi etten voisi äänestää) mutta Huhtasaari tai Niikko menee jo täysin hörhöilyn puolelle.
Katselin syksyn ensimmäistä tuumaustuntia IS:n sivulta. Halla-aho on kasvattanut kesäparran, Venäjän uutistoimisto Tass toivotettiin tervetulleeksi ja Huhtasaari pääsi julistamaan. Tuli vaikutelma, että Pietarin trollitehtaan Suomen sivupiste on siirtynyt Matti Putkosen johtoon.
edit: Kyllä on Halla-ahon ja Huhtasaaren naamat maireita, kun Tass:n toimittaja kysyi voiko Laurasta tulla Niinistön ykköskilpailija. Ehkä tukea järjestyy.
Tätä ohjetta PS:n lisäksi on noudattanut myös vasemmistoliitto. Tekee vaaleista mielenkiitoisempia ja viihdyttävämpiä, kun tulee kaikki "somemyrskyt" ja muut mielensäpahoittamiset asian lisäksi.Ehdottomasti kannattaa valita se kaikista hulluimman oloinen kukkuluuruu presidenttiehdokkaaksi. Ei kannata tyytyä yhtään vähempään.
Itse olen kirkosta eronnut jo kauan aikaa sitten, mutta pystyn sivuuttamaan (isompia kysymyksiä miettien) helposti toisen vakaumuksen, jos se ei mitenkään uskottavasti uhkaa omaani.
Minä en. Huhtasaari on omalla tavallaan yhtä vaarallinen tapaus kuin nämä äärimmilleen viritetyt muslimit (ei siis islamistit). Ei jatkoon.
Tämä Persut Niinistön takana -skenaario ei olisi missään olosuhteissa toteutunut. Presidentinvaalit ovat aivan liian arvokas tilaisuus jättää käyttämättä mahdollisuus tuoda omaa sisä/ulkopoliittista agendaansa esille. Tämä Halla-ahon pohdiskelu on vaan persuille tyypillistä "kaikki kiusaa" -uhriutumista.Sauli Niinistön kannalta Huhtasaaren mukaantulo on kiusallisempi juttu: jos Saukki olisi malttanut pitää turpansa kiinni jostain "aktiivisesta katumisesta" eikä olisi avoimesti sekaantunut PS:n puheenjohtaja-asioihin ja hallituksesta lähtöön niin PS olisi saattanut antaa tukensa Niinistölle tai olla asettamatta omaa ehdokasta kuten alun perin Halla-aho pohdiskeli. Se olisi voinut taata Niinistön suoran jatkovalinnan ensimmäisellä kierroksella. Toki Saukki nytkin valitaan, mutta todennäköisesti vasta toisella kierroksella eikä ilman kunnon vaaliväittelyitä. Tämä lienee tietysti ihan hyväkin asia, ettei presidentin valinta tapahdu ihan Kekkos-tyyliin.
Tämä Persut Niinistön takana -skenaario ei olisi missään olosuhteissa toteutunut. Presidentinvaalit ovat aivan liian arvokas tilaisuus jättää käyttämättä mahdollisuus tuoda omaa sisä/ulkopoliittista agendaansa esille. Tämä Halla-ahon pohdiskelu on vaan persuille tyypillistä "kaikki kiusaa" -uhriutumista.
Tätä ohjetta PS:n lisäksi on noudattanut myös vasemmistoliitto. Tekee vaaleista mielenkiitoisempia ja viihdyttävämpiä, kun tulee kaikki "somemyrskyt" ja muut mielensäpahoittamiset asian lisäksi.
Harmillista, ettei Huhtasaari kohtaa Sinisen tulevaisuuden presidenttiehdokasta. Siinä olisi ollut klassikon ainekset.Nyanssit ovat liian hienovaraisia, toki sen verran selkeitä että poliittiset kilpakumppanit innolla niihin tarttuvat. Haavisto on hyvä, johtunee siitä että hän fiksu.
Haavisto vs. Huhtasaari, odotan mielenkiinnolla. Nils Torvalds vs. Huhtasaari voi muodostua myös logiikkaskabaksi. Niinistö saattaa päästä helpolla.
Kyllönen ja Vanhanen, he he, ketä kiinnostaa heidän jargoninsa?