Saat etsiä ihan itse, mulle on jo aivan sama mitä sinä uskot. Veikkaan että löytyy tästä ketjusta.No sitten varmaan lainaat omia viestejäsi tämän suhteen, katsotaan miten tarkasti olet ennustanut.
Saat etsiä ihan itse, mulle on jo aivan sama mitä sinä uskot. Veikkaan että löytyy tästä ketjusta.No sitten varmaan lainaat omia viestejäsi tämän suhteen, katsotaan miten tarkasti olet ennustanut.
Saat etsiä ihan itse, mulle on jo aivan sama mitä sinä uskot. Veikkaan että löytyy tästä ketjusta.
@Zalmonella , @Useful Idiot .
Edellä ollut viesti on poistettu tai siirretty toiseen ketjuun. Siinä oli linkki uutiseen, jossa käsiteltiin entisen persuministerin Hanna Mäntylän kovapalkkaista palkkiovirkaa. Rötös-Hanna oli persu silloin, kuin poliisi em rötöstelyjä tutki. Siksi persuketjussa pidin tuon tekstin. Jatkot voidaan pitää siellä uuden puolueen ketjussa, jos siltä tuntuu.
Eihän sinun kanssa kukaan viitsi tosissaan keskustella kun se menee aina niin että ilmestyt yöllä palstalle, heität typeriä väitteitä kymmeneen ketjuun ja katoat taas viikoiksi. Sen sijaan minusta on hauskaa alleviivata muille lukijoille näitä typeryyksiäsi riippumatta siitä onko ne lauottu viime yönä tai kuusi vuotta sitten.Jos sulle olisi aivan sama mitä minä uskon
En viitannut omaan viestiini, vaan sitä edeltävään viestiin aiheesta, jonka kirjoittaja poisti ja siirsi toiseen ketjuun. Oman viestini asiayhteys olisi selvinnyt paremmin, jos ei olisi poistanut viestiänsä. Oma mokani tietysti, kun en tullut lainanneeksi sitä edellistä viestiä.Miten se on muka poistettu kun olet kirjoittanut sen eilen klo. 14.18 ja se on vieläkin siellä?
Minä voin omasta puolestani sanoa, että olen ainakin kaksi vuotta sitten tuonut esille että eduskuntaryhmän hajoaminen on lähellä. Tämä tapahtui aikaan jolloin Immonen alkoi kapinoimaan Soinia vastaan.No sitten varmaan lainaat omia viestejäsi tämän suhteen, katsotaan miten tarkasti olet ennustanut.
Soinille pitää kyllä antaa pisteet siitä, että on näistä tapahtumista etukäteen ollut niinkin hyvin perillä että osasi hallitusneuvotteluissa jo vaatia hallitusohjelmaan lainmuutoksen, että puoluetuki ei pienene vaikka ryhmä hajoaisi kesken hallituskauden. Tiedä sitten onko tämä osittain suututtanutkin rotutasa-arvokriittiisiä.
Samaa pohdin noina aikoina minäkin:Minä voin omasta puolestani sanoa, että olen ainakin kaksi vuotta sitten tuonut esille että eduskuntaryhmän hajoaminen on lähellä. Tämä tapahtui aikaan jolloin Immonen alkoi kapinoimaan Soinia vastaan.
Oma veikkaukseni on että perussuomalaiset jakautuvat vähintään kahdeksi eri puolueeksi tulevan eduskuntakauden aikana ja ne vaipuvat sen jälkeen pikuhiljaa unholaan edeltäjänsä SMP:n tavoin. Ja kyllähän Soinikin tämän tietää kun varmisti puoluetuen kokonaisena "itselleen" koko vaalikaudeksi.
Minä voin omasta puolestani sanoa, että olen ainakin kaksi vuotta sitten tuonut esille että eduskuntaryhmän hajoaminen on lähellä. Tämä tapahtui aikaan jolloin Immonen alkoi kapinoimaan Soinia vastaan.
Soini ennakoi että tikku katkaistaan mutta ei arvannut että hänelle jää käteen lyhyempi tikun päistä.Soini siis varmisti erikseen että jäi puille paljaille?
En viitannut omaan viestiini, vaan sitä edeltävään viestiin aiheesta, jonka kirjoittaja poisti ja siirsi toiseen ketjuun. Oman viestini asiayhteys olisi selvinnyt paremmin, jos ei olisi poistanut viestiänsä. Oma mokani tietysti, kun en tullut lainanneeksi sitä edellistä viestiä.
Mutta minä otin kiinni sinun viestiin. Vaikka edellinen viesti olisi ollut näkyvillä niin se ei muuta sitä tosiasiaa, että Kyseinen ministeri ei ole Perussuomalainen eikä edes tiettävästi rikollinen.
Eihän Mäntylä ole syyllistynyt rikokseen, Putkonen on. Oikeuslaitos päättää syyllisyydestä, eikä mikään kylätoimikunta tai parempi väki.Toimiiko tämä nyt myös toiseen suuntaan? Aikanaan työmies Putkosta puolustettiin tiukasti, rikos oli tehty demarina, ei persuna.
Eihän Mäntylä ole syyllistynyt rikokseen, Putkonen on. Oikeuslaitos päättää syyllisyydestä, eikä mikään kylätoimikunta tai parempi väki.
Ovatko puolustajat olleet eri mieltä Putkosen tuomiosta vai sen yhdistämisestä PerusSuomalaisiin? Mielestäni kyse oli Mäntylän syyllisyydestä, mutta eipä tällä niin ole väliä, sinä koet asian näin.Aikaisemmin Perussuomalaisten kannattaja/t ovat toimineet kylätoimikuntana puolustaessaan Putkosta.
Ovatko puolustajat olleet eri mieltä Putkosen tuomiosta vai sen yhdistämisestä PerusSuomalaisiin? Mielestäni kyse oli Mäntylän syyllisyydestä, mutta eipä tällä niin ole väliä, sinä koet asian näin.
Vastaisitko myös tuohon esittämääni kysymykseen? Ja vertailu on ontuva, koska Putkonen on saanut tuomion.Vastasin @Zalmonella n viestiin, jossa hän korosti ettei Mäntylä ole perussuomalainen.
Ja tuon asian jo perustelin, eikä se perustelu siitä muutu, vaikka olisitkin siitä eri mieltä.Mutta minä otin kiinni sinun viestiin. Vaikka edellinen viesti olisi ollut näkyvillä niin se ei muuta sitä tosiasiaa, että Kyseinen ministeri ei ole Perussuomalainen eikä edes tiettävästi rikollinen.
Eli Mäntylä on rikollinen, koska sinä koet asian niin? Tämä on kyllä mielenkiintoinen näkökulma.Ja tuon asian jo perustelin, eikä se perustelu siitä muutu, vaikka olisitkin siitä eri mieltä.
En ole rikollisuudesta esittänyt yhtään mitään. Sanavalinta rötös-Hanna on ihan tietoinen valinta. Jonnet ei ehkä muista, mutta google auttaa tarvittaessa selvittämään esim rötösherra nimityksen, SMP:n, Veikko Vennamon, Timo Soinin ja persujen yhteyden.Eli Mäntylä on rikollinen, koska sinä koet asian niin? Tämä on kyllä mielenkiintoinen näkökulma.
Eli kirjoitit poliisin tutkineen jotain poliittiseen historiaan viittaavaa tapahtumasarjaa, kun käytät Mäntylän kohdalla rötös-etuliitettä? Vai vihjaatko Mäntylän ottaneen lahjuksia vastaan vai mihin tuolla viittaat?En ole rikollisuudesta esittänyt yhtään mitään. Sanavalinta rötös-Hanna on ihan tietoinen valinta. Jonnet ei ehkä muista, mutta google auttaa tarvittaessa selvittämään esim rötösherra nimityksen, SMP:n, Veikko Vennamon, Timo Soinin ja persujen yhteyden.
Minä ihan suoraan kerroin, mitä rötös-Hanna on puuhastellut. Lue niitä viestejä, ennenkuin vastaat. Rötös -sanalla on muitakin merkityksiä, kuin lahjusten ottaminen. Esim ne, mitä listasin edellisessä viestissäni. Syy sille, miksi valitsin sanan käyttöön juuri tässä yhteydessä, juontaa juurensa sinne Vennamoon jne.Eli kirjoitit poliisin tutkineen jotain poliittiseen historiaan viittaavaa tapahtumasarjaa, kun käytät Mäntylän kohdalla rötös-etuliitettä? Vai vihjaatko Mäntylän ottaneen lahjuksia vastaan vai mihin tuolla viittaat?
Eli syytöntä voi haukkua rötös-etuliitteellä vain puoluetaustan perusteella? Perin ahdasmielinen ajattelumalli noinkin avarakatseiselta henkilöltä.Minä ihan suoraan kerroin, mitä rötös-Hanna on puuhastellut. Lue niitä viestejä, ennenkuin vastaat. Rötös -sanalla on muitakin merkityksiä, kuin lahjusten ottaminen. Esim ne, mitä listasin edellisessä viestissäni. Syy sille, miksi valitsin sanan käyttöön juuri tässä yhteydessä, juontaa juurensa sinne Vennamoon jne.
@chauron vois lukea myös niitä viestejä ennen kommentointia. Lukekaa viestit ihan alusta loppuun asti ja käyttäkää nyt edes kolme sekuntia aikaa ajatteluun, ennen "lähetä vastaus" napin painamista. Esimerkiksi sanan "rötös" käyttäminen tässä yhteydessä ei vaadi, että jokainen nettisanakirjan määritelmä täyttyy, riittää, että joku niistä täyttyy. Lisäksi huomauttaisin, että tuon nettisanakirjan määritelmä ei ole täydellinen. Toki tähän tarkoitukseen täysin riittävä.
Lähtisin siitä, että rötös -etuliitettä käytetään henkilöstä, joka on rötöstellyt. Varsinkin silloin, jos ko henkilö edustaa sitä ryhmittymää, joka meuhkaa rötösherroista ja seteliselkärankaisista. Ja joka palkitaan rötöstelyistään poliittisella virkanimityksellä, joita ryhmittymänsä virallisessa retoriikassaan kovasti vastustaa.Eli syytöntä voi haukkua rötös-etuliitteellä vain puoluetaustan perusteella? Perin ahdasmielinen ajattelumalli noinkin avarakatseiselta henkilöltä.
Eli syytöntä voi haukkua rötös-etuliitteellä vain puoluetaustan perusteella? Perin ahdasmielinen ajattelumalli noinkin avarakatseiselta henkilöltä.