olen varma että jos Halla-aho valitaan niin tällä palstalla mietitään että ketkä ne ennustivat siitä syntyvän ydinsodan tai jotain pahempaaTurku, Tampere, Espoo, Vantaa, Oulu, Helsinki ja Lahti vähintään tulessa huomenna. Halla-aho.
olen varma että jos Halla-aho valitaan niin tällä palstalla mietitään että ketkä ne ennustivat siitä syntyvän ydinsodan tai jotain pahempaaTurku, Tampere, Espoo, Vantaa, Oulu, Helsinki ja Lahti vähintään tulessa huomenna. Halla-aho.
Mun mielestä ei ole järkeä kytkeä esim. ääriajattelun maahantulon torjumista tonttipolitiikkaan. Sisä- ja turvallisuuspolitiikkaan kylläkin. Eli Halla-aho minusta vastasi täysin loogisesti.
Minulla on käsitys, että Jehovan todistajat ja MAP-kirkko (mormonit) ovat saaneet reilusti rahoitusta omille uskonnollisille rakennuksilleen Atlantin takaa. Milloinhan joku keksii, että tässä on jo ennakkotapaus?Kirjoitin edellisellä sivulla aiheesta. Jos tämän hankkeen kohdalla luodaan ennakkotapaus, niin sitä pitää tasavertaisuuden nimissä soveltaa kaikkiin uskonnollisiin yhteyksiin. Mun mielestä ei ole järkeä kytkeä esim. ääriajattelun maahantulon torjumista tonttipolitiikkaan. Sisä- ja turvallisuuspolitiikkaan kylläkin. Eli Halla-aho minusta vastasi täysin loogisesti.
Minusta tässä nyt kiemurtelee/väärinymmärtelee ihan joku muu.
Kysehän on kuntavaaleista ja siellä olevat ehdokkaat käsittelee kunnan asioita. Ja vastailee sillä oletuksella.
Halla-aho: Persianlahden öljymaiden rahoittamista moskeijoista on monissa Euroopan maissa varoittavia esimerkkejä. Uskonnolliset yhdyskunnat voivat tietysti omalla kustannuksellaan rakentaa temppeleitä, mutta viranomaisten on syytä pitää silmällä, mitä niissä tapahtuu.
Turkkila: Bahrain ja Saudi-Arabia ovat valmiit pumppaamaan yli sata miljoonaa suurmoskeijahankkeeseen. Miksi? Ei kukaan rahojaan huvin vuoksi pois jaa
Alan Salehzadeh: Jotkut puolustavat moskeijan rakentamista liberalismilla. Sanotaan, että kaikilla pitää olla oikeus rakentaa mitä haluaa ja palvoa, mitä parhaaksi näkee. On kuitenkin muistettava, että siellä missä poliittinen islam kukoistaa, siellä ei ole demokratiaa eikä yksilönvapauksia. Siksi valtion on toimittava ennaltaehkäistääkseen tasa-arvolle haitallisen ideologian leviäminen
Minusta juuri ulkopuolinen rahoitus on tuon suur-moskeijan merkittävin ongelma: jos Persianlahdelta tulee wahhabiitti- tai muuta äärimmäisyysrahaa niin se on iso ongelma, johon tulee voida puuttua niin että varmistetaan, ettei moskeijan toiminta ole uhaksi yhteiskuntarauhalle.
Turkkila, Halla-aho ja Terho ovat varmasti äärimmäisen yhtämielisiä kannassaan aiheeseen saudirahoitteinen suurmoskeija.
Halla-Ahon ja Terhon poliittiset mielipiteet eivät eroa mitenkään toisistaan. Molemmat ovat äärioikeistolaisia natseja.
Hauska kuinka mamukriitikko kutsuu Terhoa ja hallista ironisesti natseiksi, niin löytyy kaksi kohtalotoveria pahastumaan tuosta.
Turkkila, Halla-aho ja Terho ovat varmasti äärimmäisen yhtämielisiä kannassaan aiheeseen saudirahoitteinen suurmoskeija. Ja se sama käsitys varmasti on myös yleinen konsensus NYKYÄÄN. Muutama vuosi sitten oli vielä toisin.
Hehe.Niin, on omituista tuo sarkasmin yliviljely yhdistyneenä tapaan olla tajuamatta sarkasmia. Nimimerkki Kirjoittelijahan on tehnyt tästä moderaattorien salliman ja suosiman taiteenlajin, joka johtaa jatkuvasti sellaisiin hupaisiin spektaakkeleihin että kaksi MV-linjan hörhöä väittelee keskenään kun toinen näistä parodioi (erittäin kömpelösti) suvakkia.
Hehe.
Vakavasti ilmaistuna. Mitkä oikeasti ovat näiden kahden ehdokkaan erot poliittisten mielipiteiden osalta? Käsitykseni mukaan ajattelevat kaikesta merkittävästä samalla tavalla. Toinen on vain sliipatumpi "eliitin" ehdokas ja toinen tunnetumpi sekä epäkorrektimpi.
Todellinen shokkiwau-uutinen! Kaipa tuo presidentti Koiviston armahdus on palauttanut hänelle kansalaisoikeudet, vai kuinka? Tuossahan hän itse kertoo, että on asian kertonut puolueen johdolle. Tässä se suurin ero näihin verrokeihin, rehellinen persu.Persuilla ilmeisesti haussa koko hullunkurinen rikollisperhe.
Nyt listoille otettu pyydettynä murhaaja, jonka taustat hänen itsensä mukaan varmasti kaikilla tiedossa.
IL: Perussuomalaisten listalla kuntavaaleissa murhasta tuomittu ehdokas - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Todellinen shokkiwau-uutinen! Kaipa tuo presidentti Koiviston armahdus on palauttanut hänelle kansalaisoikeudet, vai kuinka? Tuossahan hän itse kertoo, että on asian kertonut puolueen johdolle. Tässä se suurin ero näihin verrokeihin, rehellinen persu.
Tuomio on suoritettu ja armahduksesta yli 20 vuotta. Menee hyöty tuomioista, jos niiden suorittamisen jälkeen ei voi osallistua normaaliin elämään, mutta etköhän melkein fiksuna ymmärrä tuon asian. Kaikkea ei tietysti kapeakatseiselta voi vaatia. Tarkoitin juurikin noita rikostaustansa kertomatta jättäneitä henkilöitä, luonnollisesti.Aa, eli murhasta elinkautiseen tuomitun (huom. ei tappo tai kuolemantuottamus) ottaminen listoille on ihan business as usual?
Mihin verrokeihin?
Näihin epärehellisiin persuihin, jotka eivät ole kertoneet rikostaustastaan?
Vai onko tässä tarkoitus alleviivata sitä kuinka harvinainen on rehellinen persu?
No jaa, minusta tuntuu että Terho on kuitenkin selvemmin ajautunut valtavirtaan eikä esim. heiluttaisi hallitusvenettä juurikaan valinnallaan, kun taas Gurun valinta nostattaisi ihan varmasti laineita. Mutta vaikea toki mitään kovin radikaalia kuilua näiden kahden välillä huomata.
Tässä menee jo persuhenkinen uhriutuminenkin @Ostoskassi lta ihan tuonne kirjoittelija-tasolle.
Persuhenkinen rajakki kutsuu Terhoa ja hallista natseiksi ja nyt sillä tematiikalla ratsastetaan marttyyrinviittaan hautautuneena jo toista viestiä.
Tähän alle voi sitten kuola suupielistä valuen listata mutku vasuritkin ja vihreetkin ________(täytä itse).