Sitä logiikkaa, ettei minusta ihan kaikki twiitit, joissa kirjoitetaan perussuomalaisista liity perussuomalaisiin. Minä en yksinkertaisesti näe sitä kovin oleellisena asiana mitä mieltä kuntatason poliitikko on perussuomalaisten pj-vaalista. Minua kummastuttaa myös se, miksi jollekin kuntatason vassaripoliitikolle halutaan antaa näin paljon huomiota. Mutta se tästä keskustelusta, joka ei kovin rakentavaa ole. Sain @Runtulin'ilta vastauksen ja olen siihen tyytyväinen.
Minä vähän ihmettelen sitä, miksi Saarikoskelle ja kumppaneille on huono asia, jos Halla-ahosta tulisi persujen seuraava puheenjohtaja. Luulisi paras ratkaisu olevan juuri se, että rasismista negatiiviseen sävyyn puhuva mutta rasisteja silti harjaavaa puoluetta johtaisi julkirasisti ja yhden asian poliitikko, ja näin ollen puolue voisi julkisesti olla sitä mitä se todellisuudessa on. Miten tämä muka on huonompi vaihtoehto kuin laaja-alaisempi piilorasisti.
No tuo boldattu on nyt jo sen luokan saivartelua että ei usein eteen tule. Tämä ketju on vapaata keskustelua persuista. Täällä on keskusteltu erittäin yksityiskohtaisesti idiootti Kiemungista ja radiomainoksista lähtien. Jos toisen poliitikon kannanotto puheenjohtajaehdokkaan mediakäsittelystä ei mielestäsi ole tarpeeksi korkean profiilin keskustelua niin taitaa motiivisi olla jossain muualla kuin kirkassilmäisessä "onko tuo nyt niin iso juttu" ajatuksessa.
Ja se kuinka paljon palstatilaa vassaripoliitikolle täällä annetaan on tässä tapauksessa lähtöisin melko pitkälti sinusta. Kyse oli yhdestä twiitistä johon olisi annettu muutama kommentti.
Rakentavaa tämä keskustelu ei ole ollut missään vaiheessa, mutta sinä sen aloitit jollain ihmeellisellä pätemisellä siitä mitä tähän ketjuun saa ja ei saa kirjoittaa. Twiitti koski selvästi Halla-ahoa ja oli vieläpä kirjoitettu toisen puolueen poliitikon kautta. Aika pitkälle saat kuoppaa kaivaa jos väität että se twiitti oli jotenkin sopimaton tähän ketjuun. Ottaen huomioon kaiken sen offtopic paskan mitä täällä vedetään, herää kysymys olitko sittenkään penäämässä foorumin sääntöjen mukaista postaamista vai oliko kyseessä jokin lapsellinen avautuminen. Jokainen vetäkööt tästä omat johtopäätöksensä.
Voidaan kyllä lopettaa aiheesta keskustelu, jokainen varmasti tietää mikä motiivi taustalla oli kun penäsit syitä twiitin postaamiseen. Ja se ei selvästi ole off topic keskustelun karsimisessa.